kto ma rację?

Data: 2010-05-10 23:47:01
Autor: Plumpi
kto ma rację?
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4be7c792$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

witajcie
jest sobie następująca sytuacja, jest droga po jednym pasie w danym kierunku. Zatrzymuje się na światłach blisko prawej krawędzi jezdni. Obok staje inne auto, ruszam jestem już w 3/4 skrzyżowania i nagle słyszę klakson. Za skrzyżowaniem facet wyskakuje z auta strzela paragrafami, że tak nie można że mu drogę zajechałem itp itd. Ja oczywiście się uśmiechnąłem i przekazałem serdeczne pozdrowienia
bo przecież mogłem jechać na wprost i nikomu drogi nie zajechałem, a to że droga się zwężała za skrzyżowaniem to już inna kwestia. Cały czas trzymałem się prawej krawędzi jezdni.

Jesteś piewien, że nie jechałeś pasem zanikającym oznakowanym wczesniej stosownym znakiem strzałki na wprost z lewej strony oraz strzałki z prawej, skierowanej w lewą stronę na ukos ?
Bardzo często widzę w takich przypadkach ludzi, którzy jadąc prawym, zanikającym pasem wymuszają pierwszeństwo.

Data: 2010-05-11 09:48:48
Autor: krzysiek82
kto ma rację?
Plumpi pisze:
[...]

Nie ma tam żadnej strzałki, a nawet to zwężenie jak wczoraj wieczorem jechałem nie było jakoś specjalnie zwężeniem a lekkim łukiem drogi, więc nie mogłem nikomu zajechać drogi bo cały czas jechałem trzymając się prawej strony.

--
krzysiek82

Data: 2010-05-11 14:27:54
Autor: Plumpi
kto ma rację?
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4be90bf0$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ani żadnych miejsc parkingowych z prawej, zwężających jezdnie i tworzacych uskok.
Jeżeli faktycznie było tak jak opisujesz to on nie miał podstaw do wkur.... się.
Chyba, że próbował Cię wyprzedzić na odcinku, gdzie były 2 pasy ruchu, a Ty go przyblokowałeś uniemożliwiając mu wykonanie tego manewru. Wtedy on miałby rację, ze Cię zj...ł :)

kto ma rację?