kto mi przypomni model Hondy

Data: 2011-07-21 13:45:38
Autor: moonraker
kto mi przypomni model Hondy
Kiedyś widziałem na mieście i nawet pogadałem z właścicielem bo motocykl mi się bardzo spodobał tylko nie mogę sobie przypomnieć modelu.
Była to biała (oryginalne malowanie)Honda z rocznika 198x, jednocylindrowa, mała pojemność (350ccm zdaje się), miała kick-starter, szprychowe koła, i wysoko poprowadzony wydech po prawej stronie. Silnik wizualnie podobny do tego z serii XL ale chyba bez RFVC. Kojarzy się coś komuś? Bo ja guglam i nic mi nie wychodzi.
moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

Data: 2011-07-21 13:57:10
Autor: Qlfon
W dniu 2011-07-21 13:45, moonraker pisze:
[...]
wizualnie podobny do tego z serii XL ale chyba bez RFVC. Kojarzy siÄ™ coÅ›
komuÅ›? Bo ja guglam i nic mi nie wychodzi.
Takie coÅ›?
http://www.livablelandscape.org/CYCLES/350hist.htm

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-21 14:01:21
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Qlfon napisał(a):
Takie coÅ›?
http://www.livablelandscape.org/CYCLES/350hist.htm

Watpliwe, wydech ma z innej strony.
A CLR/Montesa? Tylko to raczje deko nowsze i bez kickstartera.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-07-21 14:07:39
Autor: moonraker

To chyba jednak była 250tka http://www.bikepics.com/honda/cl350/83/pics.asp tylko wydaje mi się że miała kick-starter, a może mi sie coś pozajączkowało bo to dawno było.

Data: 2011-07-21 14:31:32
Autor: moonraker
Było kto mi przypomni model Hondy Jest powoli rozglądam się za nowa zabawką
Mój typ niestety okazał się tylko 250 co jest zbyt małym moto jak na kolejne moto no i w 2osoby raczej nie ma mowy o jeździe tylko o przemieszczaniu się.
Jazda w błocku powoli zaczyna mnie nudzić i zamierzam zamienić DRZ na coś bardziej szosowego do niedzielnych przejażdżek (niestety na wiele więcej nie mam czasu)
Może zaproponujecie mi jakieś maszyny? Generalnie chodzi o coś o wyglądzie klasycznym (ideałem było by kawasaki w650 ale niestety jeszcze mnie nie stać) najlepiej ze szprychowymi kołami, żeby dawało radę jechać z 2 osobami w budżecie powiedzmy 6-8 tyś może być do dopieszczenia.
Nie bardzo niestety widzę coś co by spełniało moje wymagania w kategorii cenowo/wyglądowej tak że skłaniam się w kierunku dual sportów typu dr650.

Data: 2011-07-21 14:40:53
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
moonraker napisał(a):
Może zaproponujecie mi jakieś maszyny?

Honda XBR? Tylko to jak dla mnie brzydactwo, ale da sie to wyprowadzic na ludzi. Ino to singiel.
A jak nie singiel to za grosze idzie kupic kawasaki zefira, malego, czy sredniego. Tylko wersje ze szprychami sa wykupywane na pniu :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-07-21 15:40:52
Autor: moonraker
moonraker napisał(a):
[...]

Nawet nie wiedziałem że xbr występuje w wersji ze szprychowymi kołami.
Fakt ta tylna lampa nie rzuca na kolana (przynajmniej mnie) swoim designem, ale nie jest jakaś tam mocno odrażająca. Wezmę tą hondę pod uwagę również.
Zafir też mi się podoba tylko tak jak piszesz problem z tymi kołami...

Data: 2011-07-21 15:51:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
moonraker napisał(a):
Nawet nie wiedziałem że xbr występuje w wersji ze szprychowymi kołami.

oj tu sie nie upieram, bo nie wiem, ale wdzieczne moto, tylko trzeba lubic single

A stare XT 500? Mniam. Albo Yamaha SR to juz prawdziwy klasyk.

Zafir też mi się podoba tylko tak jak piszesz problem z tymi kołami...

Generalnie to ladny motur, ale nie polecam, no chyba ze mega zadbana, pewna sztuka. Kawasaki w kazdym calu.
Tak wiem, zaraz sie rzuca na mnie obroncy tej marki :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-07-21 22:27:21
Autor: zefir
By³o kto mi przypomni model Hondy Jest powoli rozgl±dam siê za nowa zabawk±
W dniu 21.07.2011 14:40, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

A jak nie singiel to za grosze idzie kupic kawasaki zefira

Ja nie mam na sprzeda¿ kawasaki.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-07-21 15:40:20
Autor: de Fresz
On 2011-07-21 14:31:32 +0200, moonraker <moonraker@epf.pl> said:

Może zaproponujecie mi jakieś maszyny? Generalnie chodzi o coÃ… › o wyglÄ…dzie klasycznym (ideaÅ‚em byÅ‚o by kawasaki w650 ale ni estety jeszcze mnie nie stać) najlepiej ze szprychowymi koÅ‚ami, żeby dawa Å‚o radÄ™ jechać z 2 osobami w budżecie powiedzmy 6-8 tyÅ› może być do  dopieszczenia.

Bez szprych, ale reszta się zgadza - Seven-Fifty. Lub Inazuma. Lub Zephyr (ale ten to mały jest).

de Fresz

Data: 2011-07-21 16:00:32
Autor: Norbi
W dniu 2011-07-21 14:31, moonraker pisze:
Mój typ niestety okazał się tylko 250 co jest zbyt małym moto jak na
kolejne moto no i w 2osoby raczej nie ma mowy o jeździe tylko o
przemieszczaniu siÄ™.
Jazda w błocku powoli zaczyna mnie nudzić i zamierzam zamienić DRZ na
coś bardziej szosowego do niedzielnych przejażdżek (niestety na wiele
więcej nie mam czasu)

Sprzedajesz DRZ czy zostawiasz ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-21 16:29:30
Autor: moonraker
W dniu 2011-07-21 16:00, Norbi pisze:

Sprzedajesz DRZ czy zostawiasz ?

Ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła ale rozważam sprzedaż bo na 3 motury i samochód to miejsca w garażu nie mam a "czesia" ma u mnie dożywocie.

Data: 2011-07-22 06:53:25
Autor: Don Pedro
Było kto mi przypomni model Hondy Jes t powoli rozglądam się za nowa zabawką
W dniu 2011-07-21 14:31, moonraker pisze:
(...)
[...]

Zephyr 750, byłą nwet wersja na szprychowych kołach. Bardzo przyjemny motocykl.

Pozdr
DP

Data: 2011-07-27 01:07:52
Autor: Tomek Wozniakowski
kto mi przypomni model Hondy
   Czesc :)

W dniu 2011-07-21 13:45, moonraker pisze:
wizualnie podobny do tego z serii XL ale chyba bez RFVC. Kojarzy siÄ™ coÅ›
komuÅ›? Bo ja guglam i nic mi nie wychodzi.

FT? Ale FT była 500. Zreszta tak samo, jak wspomniana przez kogos XBR. Tylko XBR byla ladnym klasykiem, a FT... wymagala specyficznego gustu ;P

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

kto mi przypomni model Hondy