kto mial linka do check listy co sprawdzic w aucie przed kupnem ?

Data: 2009-06-16 02:56:31
Autor: zinek
kto mial linka do check listy co sprawdzic w aucie przed kupnem ?
mialem kiedys cos takiego z pms i mi wcielo kompletnie...
poratujecie ?
jakis arkusz w excelu t chiba byl...
co dokladnie przetrzepac i na co lukac
z gory dzieki

Data: 2009-06-16 09:23:51
Autor: mz
kto mial linka do check listy co sprawdzic w aucie przed kupnem ?
Data: 2009-06-16 11:23:03
Autor: zinek
kto mial linka do check listy co sprawdzic w aucie przed kupnem ?

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:h17hse$bkm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Google u mnie działa więc pomogę koledze, któremu padło
http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&q=co+sprawdzi%C4%87+w+aucie+przed+zakupem+&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

dzieki kolego ;) ale chodzilo mi o -konkretna- liste sprawunkow ktore nalezy sprawdzic - swego czasu krazyla na pmsie
anyway dzieki ;)

kto mial linka do check listy co sprawdzic w aucie przed kupnem ?