kto moze żądać nagrania z monitoringu..

Data: 2012-04-09 20:36:14
Autor: Irokez
kto moze żądać nagrania z monitoringu..
Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:jlulqe$bjn$1inews.gazeta.pl...

Kamera zarejestrowała incydent. mój były klient ząda ode mnie kopi
nagrania- Ja  za to ze on zachował sie wobec mnie  nielojalnie i
przeszedł do konkurencji-  chciałbym nie udostęniać tego nagrania.( w
koncu to miała być wartosc dodana dla  moich klientów).
Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?

Może jestem nienormalny, ale dałbym nagranie bez pytania w takim przypadku.
Dziś on, jutro to mogę być ja poszkodowany. I co z tego jak kamera nagrała jak auto spalone, chałupa wyczyszczona. Ale jak zwykle Polak mądry dopiero po szkodzie, w naszym narodzie coś takiego jak prewencja nie działa.

Inna sprawa, jak się ostro stawiasz policja może węszyć o podejrzenie o współudział i nie zdziwiłbym się, gdyby zapukali z taką informacją.

Klienta bym pogonił jakby chciał zobaczyć o której żona z sąsiadem wyszła, ale nie kurde kradzież/włamanie. Piękna reklama firmy... ehh..

--
Irokez

Data: 2012-04-09 20:43:39
Autor: Andrzej Lawa

[...]