kto moze żądać nagrania z monitoringu..

Data: 2012-04-09 21:37:35
Autor: Robert Tomasik
kto moze żądać nagrania z monitoringu..
Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:jlulqe$bjn$1inews.gazeta.pl...

Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?
Oczywiście, ze może, a po odmowie po prostu zabezpieczą serwery z tymi nagraniami. Natomiast udostępnienie nagrania osobie fizycznej, to już Twoja dobra wola. Mozesz zarządać przykłądowo odpłatności.

Data: 2012-04-09 22:04:47
Autor: BETON

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlvdrq$b2o$1inews.gazeta.pl...
[...]

no tak - odpłatności... to mi odpowiada.
Klienci mają free
"Nie klienci" maja odpłatnie...

kto moze żądać nagrania z monitoringu..