kto mu wpłaci szybciej coś na kon to

Data: 2009-03-03 08:54:31
Autor: Bad Behaviour
kto mu wpłaci szybciej coś na kon to
szatan wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kaczynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiadomosc.html

A ja zawsze sadzilem, ze w wolnym kraju kazdy moze miec ale nie musi miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

Data: 2009-03-03 11:02:27
Autor: sorden
Bad Behaviour wrote:

A ja zawsze sadzilem, ze w wolnym kraju kazdy moze miec ale nie musi
miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

Podobnie jak mozna, ale nie trzeba miec wlasne zdanie na rozne tematy i
cudze zachowania.

--
in

Data: 2009-03-03 11:31:29
Autor: flower
Użytkownik "sorden" <sorden@wp.pl> napisał w wiadomości
Bad Behaviour wrote:

> [...]
> miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

Podobnie jak mozna, ale nie trzeba miec wlasne zdanie na rozne tematy i

Można też mieć zdanie czyjeś, podpowiadane z góry, i z takim przypadkiem
mamy tu do czynienia.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII