kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto

Data: 2009-02-28 09:29:43
Autor: szatan
kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto
Data: 2009-02-28 12:48:14
Autor: Aleksander Prokop
kto mu wpłaci szybciej coś na konto
szatan pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kaczynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiadomosc.html

Nie lubie pis, ale zacytujÄ™
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2007/12/23/smiechu-beczka/
Każdy inteligent na poziomie wie, że kiedy Jarosław Kaczyński
nie ma własnego konta w banku i korzysta z konta matki, jest to
śmieszne, że boki zrywać. Ale kiedy się okazuje, że własnego
konta nie ma także Donald Tusk i korzysta z konta żony, to co w
tym niby śmiesznego? To tak samo jak ze wzrostem – bracia
Kaczyńscy na przykład są z racji swego nikczemnego wzrostu
bardzo śmieszni, a wyższy od nich o cały centymetr Kwaśniewski
zabawny z tego powodu, ani z jakiegokolwiek innego, nigdy nie był.

Data: 2009-02-28 12:57:41
Autor: Andrzej Adam Filip
[NTG] kto mu wpłaci szybciej co ś na konto
Aleksander Prokop <Alexxx3@NO-SPAM.poczta.oUSUNnet.eu> pisze:

szatan pisze:
[...]

<ironia> Patrzcie ludziska jak strasznie spadł WIG20 przez prezydent
niższego o jeden marny centymetr!. Tylko wybór Romana Giertycha na
prezydenta zapewni wystrzelenie WIG20 w kosmos! ;-) </ironia>

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie widzieli Chrystusa i jego nauk

Data: 2009-03-01 00:41:09
Autor: 0xCA
Aleksander Prokop wrote:

[...]

Zabawne jest jak wszyscy po kolei się kompromitują powtarzając bezsensowne brednie. Pierwszy raz stwierdzenie, że Kwaśniewski jest wyższy od Kaczyńskiego o 1cm padło w programie... Kuba Wojewódzki! Kuba jaki jest, wszyscy wiemy. To że w programie przegina w różne strony i ma luźne podejście do życia i faktów, też należałoby wiedzieć.

Ale Pan Ziemkiewicz usłyszy coś, gdzieś i już staje się to jego mottem życiowym. W gwoli informacji, Kaczyńscy mają 168cm, Kwaśniewski 172cm. Diabeł tkwi w szczegółach, a powtarzanie kłamstw to czyste buractwo.

P.S. Nie jestem ani fanem Kaczyńskiego, ani fanem Kwaśniewskiego. Jestem fanem prawdy, a nie kłamstwa kierowanego w stronę przeciwną.

0xCA

Data: 2009-03-01 13:08:12
Autor: argothiel
0xCA pisze:
[...]

Gwoli ścisłości zatem: stwierdzenie owszem padło w wymienionym przez
Ciebie programie, ale nie z ust Kuby Wojewódzkiego. W rozmowie jako
argumentu użył tego stwierdzenia gość programu - Jacek Kurski. I to
on... hm... "przekoloryzował" (czyli mówiąc wprost okłamał /ciemny
lud/).

0xCA

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-03-02 09:39:05
Autor: Aleksander Prokop
0xCA pisze:
Aleksander Prokop wrote:

[...]

Zabawne jest jak wszyscy po kolei siÄ™ kompromitujÄ… powtarzajÄ…c
[...]

4cm wg. Ciebie
http://fakty.interia.pl/raport/wybory_2007/news/o-wielkim-starciu-na-wesolo,985597,4727
3cm wg innych.
Ja tam nie mierzyłem. Fakt, faktem, że niezauważalnie dla
zwykłego człowieka. Czyli robienie z tego halo tak samo jak
braku konta jest właśnie fałszowaniem rzeczywistości.

Data: 2009-03-02 13:06:37
Autor: Maciej Bojko
kto mu wp³aci szybc iej co¶ na konto

http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/wp-content/uploads/debata_450.jpg

Zupełnie zauważalne.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-02 16:59:12
Autor: flower
kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto
U¿ytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]

,985597,4727
>3cm wg innych.
>Ja tam nie mierzy³em. Fakt, faktem, ¿e niezauwa¿alnie dla

Zupe³nie zauwa¿alne.

Gorzej z dostrze¿eniem ró¿nic miêdzy Lechem a Jaros³awem :-)
To nie jest Lech.

--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-02 18:39:10
Autor: Maciej Bojko
On Mon, 2 Mar 2009 16:59:12 +0100, "flower" <flower19737@wp.pl> wrote:

> [...]

Zupe³nie zauwa¿alne.

Gorzej z dostrze¿eniem ró¿nic miêdzy Lechem a Jaros³awem :-)

Bracia s± tego samego wzrostu, wiêc argument nietrafiony.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-01 02:46:46
Autor: Maciej Bojko
kto mu wp³aci szybc iej co¶ na konto
On Sat, 28 Feb 2009 12:48:14 +0100, Aleksander Prokop
[...]

To, że małżonkowie mają wspólnotę majątkową, jest raczej normalne.
Chociaż fakt, słabo znam się na prawicowej obyczajowości.

[...]

DÅ‚uuugi ten centymetr...

Jak można tak beztrosko powtarzać fałsz, licząc, że nikt nie sprawdzi?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-01 13:11:45
Autor: argothiel
Maciej Bojko pisze:
http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/wp-content/uploads/debata_450.jpg
DÅ‚uuugi ten centymetr...

Może jakby się wyprostował, byłoby łatwiej oceniać...

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-03-03 08:53:11
Autor: Bad Behaviour
Aleksander Prokop wrote:
szatan pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kaczynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiadomosc.html

Nie lubie pis, ale zacytujÄ™

Wreszcie jakis glos rozsadku.

Data: 2009-03-01 00:21:17
Autor: Reksio
kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kaczynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiadomosc.html

Podobno za³o¿y³ sobie konto w Alior Banku - jaka¶ promocja by³a, cy cu¶....
:-)

Pozdrrr... Reksio

Data: 2009-03-01 00:36:20
Autor: skippy
kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto

U¿ytkownik "Reksio" <mislawekCIACH@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goch0q$dmt$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Reklamujesz Alior?
No bo jesli nie, to...

:)))
dobre, ¿enada

Data: 2009-03-02 16:46:35
Autor: gg
kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto
Ja my¶lê ¿e to by³by przedni ¿art ale tylko do momentu, w którym wpad³oby do Ciebie CBA w kominiarkach i wyprowadzi³oby by Ciê w kajadanach z chaty... bo prezes poczu³by siê molestowany finansowo...

P.

Data: 2009-03-03 08:54:31
Autor: Bad Behaviour
szatan wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kaczynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiadomosc.html

A ja zawsze sadzilem, ze w wolnym kraju kazdy moze miec ale nie musi miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

Data: 2009-03-03 11:02:27
Autor: sorden
Bad Behaviour wrote:

A ja zawsze sadzilem, ze w wolnym kraju kazdy moze miec ale nie musi
miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

Podobnie jak mozna, ale nie trzeba miec wlasne zdanie na rozne tematy i
cudze zachowania.

--
in

Data: 2009-03-03 11:31:29
Autor: flower
kto mu wp³aci szybciej co¶ na konto
U¿ytkownik "sorden" <sorden@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Bad Behaviour wrote:

> [...]
> miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

Podobnie jak mozna, ale nie trzeba miec wlasne zdanie na rozne tematy i

Mo¿na te¿ mieæ zdanie czyje¶, podpowiadane z góry, i z takim przypadkiem
mamy tu do czynienia.

--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII