[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-06 19:10:08
Autor: Adam Szewczak
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 19:44:54
Autor: Przemek
Adam Szewczak pisze:
[...]

Pierwsza edycję wlepek pms organizował Worek. Potem rozsyłał do regionalnych przedstawicieli.
Poza tym te wlepki były bardzo wytrzymałe i farba z nich nie złaziła.
Moja lekko wypłowiała po 6 latach.
Późniejsze edycje juz nie były takie dobre.....

Przemek

Data: 2009-12-06 19:59:38
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Przemek" <jpparo@usun_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfgu30$b8t$1inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

Nono dokladnie tak bylo. Fakt ze nie pamietam od kogo mialem, ale z mojej zlazla farba, zostala tylko czarna.
Potem dostalem z Poznania juz te co mialy zookraglone boki.

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 19:54:10
Autor: Maciej Loret
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Witam.

Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99. Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez postów... :)

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-12-06 19:58:36
Autor: Adam Szewczak
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:hfgup6$22h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam.

[...]

    Teraz tez bywaja ale chyba z winy news serwera ;P
Mam wrazenie ze kiedys bylo wiecej merytorycznych postow ;]

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 21:43:38
Autor: Czarek Daniluk
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Użytkownik Maciej Loret napisał:

Witam.

[...]

A ja z października 1998 jakieś dyskusje z Tonidem - czy ktoś jeszcze o nim pamięta ??

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 21:44:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Tomek Nidecki? Pamiętam coś, ale wtedy to ja ot tak tylko pms czytałem, bo byłem zatwardziałym pedalarzem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-07 09:17:33
Autor: Czarek Daniluk
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Tomek Nidecki? Pamiętam coś, ale wtedy to ja ot tak tylko pms czytałem, bo byłem zatwardziałym pedalarzem.

Ja troszkę później miałem ze 3 letnie styknięcie z rowerem, kiedy prawie codziennie dygałem do roboty rowerem, i jeszcze gdzieś tak po 30-40km na dokładkę :)
Teraz już nie mam ani czasu ani chęci ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 21:47:30
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Chyba żyje jeszcze - http://tonid.net/

Data: 2009-12-06 22:07:27
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik jerzu napisał:

A ja z października 1998 jakieś dyskusje z Tonidem - czy ktoś jeszcze o nim pamięta ??

Chyba żyje jeszcze - http://tonid.net/

:D ja tam pamiętam że miał żółtego garbusa chyba 1303 i jakoś go nazywał, ale za chiny ludowe niepamiętam jak ;)
Pamiętam też gdzie mieszkał - gdzieś przy wiaduktach nad torami (w ciągu Stołecznej).
Jak sobie poczytałem jak zmieniły mi się poglądy przez te lata chociażby na temat diesla ;) no ale wtedy nie było żony, dziecka i człek lubił pocisnąć prawy pedał i potrzymać silnik na obrotach :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 22:18:04
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
On Sun, 06 Dec 2009 22:07:27 +0100, Czarek Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.pl> wrote:

:D ja tam pamiętam że miał żółtego garbusa chyba 1303 i jakoś go nazywał, ale za chiny ludowe niepamiętam jak ;)

Też nie pamiętam. Poza tym miał przez jakiś czas Cadillaca Eldorado.

Pamiętam też gdzie mieszkał - gdzieś przy wiaduktach nad torami (w ciągu Stołecznej).

Jakoś tak w okolicach salonu Fiata.

(...)

Data: 2009-12-08 08:10:38
Autor: CeSaR
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-08 14:34:00
Autor: Czarek Daniluk
CeSaR pisze:
:D ja tam pamiętam że miał żółtego garbusa chyba 1303 i jakoś go nazywał, ale za chiny ludowe niepamiętam jak ;)

Tweety :-)

A zgadza się, ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 21:47:03
Autor: Czarek Daniluk
[...]

He he znalazłem swój z 4 grudnia 1997 ;) ło matko 12 lat temu :D

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 22:08:31
Autor: J.F.
On Sun, 6 Dec 2009 19:54:10 +0100,  Maciej Loret wrote:
Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99.

Altavista stracila stare dane, google ma dopiero nowsze.

Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez postów... :)

Eee - pierwszy tydzien masz na mysli ? :-)

J.

Data: 2009-12-06 22:39:55
Autor: Maciej Loret
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Witam.

Altavista stracila stare dane, google ma dopiero nowsze.

Dużo wcześniej chyba nie zacząłem pisać, może kilka miesięcy...
Na pewno nie w '97...

Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez
postów... :)

Eee - pierwszy tydzien masz na mysli ? :-)

Nie. Zacząłem czytać chyba 30 marca 1998. Wówczas bywało, że posty z całego dnia można było liczyć bez palców...

Data: 2009-12-06 22:53:20
Autor: Cavallino
[...]

Kiepski serwer chyba miałeś.
Ta grupa od mojego początku (czyli gdzieś 1997 rok) miała za dużo postów (jak na mój gust).

Data: 2009-12-06 23:24:05
Autor: J.F.
On Sun, 6 Dec 2009 22:53:20 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

Bardzo kiepski, albo skleroze dobra ma :-)

Ta grupa od mojego początku (czyli gdzieś 1997 rok) miała za dużo postów (jak na mój gust).

o taki np watek z czerwca 97 - 341 postow sie zalapalo, http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/ee653430494f2ce3/6a71ee25fd1420cc?q=group:pl.misc.samochody

niby p.r.rowery - ale trafilo na pms i licznik sie nabil :-)

I to wcale nie byly poczatki grupy.

J.

Data: 2009-12-07 11:41:49
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-12-06 22:08,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
On Sun, 6 Dec 2009 19:54:10 +0100,  Maciej Loret wrote:
Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99.

Altavista stracila stare dane, google ma dopiero nowsze.

Ale chyba tylko część - swoje pierwsze wyczyny na usenecie znajduję w googlach (luty 1994), ale potem to dopiero okolice 2000r, a pomiędzy na pewno pisywałem (nie dotyczy tylko pms ;) )

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-07 17:08:57
Autor: FoxŁódź_nspam
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99. Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez postów... :)

wow!
 to bijesz na głowę:)
ja zacząłem w licpu 2001, i wtedy nie było dnia bez kulkuset postów :))

pozdr

Fox

Data: 2009-12-06 22:21:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
J_K_K pisze:

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfgs1u$m9f$1news.onet.pl...

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Obawiam się, że nawet koszulek i podkładek większość
już nie pamięta ... ;-)

Nie przesadzaj, co? :)
Sam się wykłócałem z ówczesnym prezesem frakcji wrocławskiej, Mirkiem P. by spot podkładkowy zrobić gdzieś w centrum Wrocka. A nie na Bielanach, jak zwykle. I się udało - nawiasem mówiąc, to był chyba najbardziej liczebny spot zmotoryzowany Wrocławian (i okolicznych) za moich grupowych czasów.

Data: 2009-12-07 07:56:56
Autor: Seba
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Dnia Sun, 06 Dec 2009 22:21:31 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

[...]

Fakt, faktem że zmotoryzowanych spotów to my już od dłuższego czasu nie
uskuteczniamy. Ostatni był z tego co pamiętam ze 3-4 lata temu w Koronie
- poszliśmy na gokarty.

Ps. A kto ma kamizelkę? Moja wisi w szafie - obiekt już wręcz muzelany
;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-07 09:16:26
Autor: Michał Gut
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Ps. A kto ma kamizelkę? Moja wisi w szafie - obiekt już wręcz muzelany

ja mam i caly czas uzywam:)
sfatygoweany napis ale czytelny jeszcze:D

Data: 2009-12-07 09:16:49
Autor: Gabriel'Varius'
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Ps. A kto ma kamizelkę? Moja wisi w szafie - obiekt już wręcz muzelany
;)
E tam muzealny, w tym roku kamizelki byly odkurzone na zlocie zorganizowanym przez Ewe. A czasem tez sa wietrzone na zlocie w Miedzybrodziu :-)
http://www.varius.jawnet.pl/fotki/PMS/slides/PMS_1694.html
pozdrawiam
ps. czytjacy PMS od 99' piszacy od 2000 roku :-)

                Oskar Wilde

Data: 2009-12-07 09:47:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Gabriel'Varius' pisze:

[...]

A to są aby napewno zloty?

Data: 2009-12-07 11:49:28
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:
Gabriel'Varius' pisze:

[...]

No niech Ci bedzie - spotkania prywatne :-)

                Oskar Wilde

Data: 2009-12-09 20:15:34
Autor: Seba
Dnia Mon, 07 Dec 2009 11:49:28 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

A to są aby napewno zloty?
No niech Ci bedzie - spotkania prywatne :-)

Właśnie. Na innych, odpowiednio wcześniej ogłoszonych na pms`ie, opoje z WRC by
się pewnie pojawili ;-)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-10 21:14:10
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 9 Dec 2009 20:15:34 +0100, Seba napisał(a):

Właśnie. Na innych, odpowiednio wcześniej ogłoszonych na pms`ie, opoje z WRC by
się pewnie pojawili ;-)

Aqrat....
--
     ___________ (R)

Data: 2009-12-12 06:01:00
Autor: Seba
Dnia Thu, 10 Dec 2009 21:14:10 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

Właśnie. Na innych, odpowiednio wcześniej ogłoszonych na pms`ie, opoje z WRC by
się pewnie pojawili ;-)

Aqrat....

To, że do Kęszycy nie dotarliśmy jeszcze nic nie oznacza ;)
BTW - 'wysłaliśmy' tam naszego delegata, najmniejszego opoja -
Kenickiego ;-))

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-12 16:57:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Seba pisze:
[...]

I największy wyżeracz czeresienek też tam był. :P
A że się nap...lił nimi bardziej niż jakimkolwiek napitkiem w życiu, to już insza inszość. ;)

Data: 2009-12-13 00:31:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 12 Dec 2009 16:57:33 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

[...]

Czeresienki, miód i inne fajne rzeczy będą w Kęszycy za tydzień. Może
przyjedziecie, stare pedzie?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-12-10 21:12:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 7 Dec 2009 07:56:56 +0100, Seba napisał(a):

Ps. A kto ma kamizelkę? Moja wisi w szafie - obiekt już wręcz muzelany
;)

Jedną/ Ja mam kil;ka :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-12-06 22:35:21
Autor: Cavallino
[...]

Oczywiście.

Data: 2009-12-07 01:24:07
Autor: czak norris
[...]

Więcej niż by się mogło wydawać, lecz większość - niestety - w trybie pasywnym :-)

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Mam jeszcze _gdzieś_ 2 albo 3 naklejki z pierwszej edycji, ale nie miałem żadnych problemów z farbą...

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-12-07 07:32:23
Autor: Michał Gut
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
8 pazdziernik 2002 pierwszy zachiwizowany post

pierwsza lepka porzadna byla przez kolege ktory zrobil mi to na ploterze na folii reklamowej - byla nie do zaje.... chania:)

najfajniejsze bylyt stare slizgawki na cargo - no wlansie da sie tam slizgac jeszcze?
co roku latam na stegny ale juz bez umawiania sie z nikim - ot tak zeby polatac... a swego czasu pamietam jak codziennie ok 22:00 waliłem na stegny sie slizgac :) ech:D
lza sie kreci:)
Pamietam jmk ktory wiecznie twierdzil ze gaz jest do zapalniczek, czy voytassa z niebieskiego tico z ktorym kiedys na cargo o malo co sie zdrowo nie pacnelismy bokami, albo jak samochod mi sie stoczyl na niego:) btw voytas jestes na grupie jeszcze? wisze ci browar ciagle:D

sirapacz

Data: 2009-12-09 22:09:44
Autor: Arbiter

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hfi7gp$cpp$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Pamietam jmk ktory wiecznie twierdzil ze gaz jest do zapalniczek, czy voytassa z niebieskiego tico z ktorym kiedys na cargo o malo co sie zdrowo

Vojtas jezdzi teraz jakims dużym Cheeroki ze snorkelem, mozna go poznać - tablice CT i nalepka tiko. Ogolnie łatwo go spotkać na ulicy w W-wie

Data: 2009-12-11 18:22:06
Autor: Michał Gut
[...]

to wiem :) latal tym pod moja firme kiedys:)
generlanie nie rozumiem po kiego mu takie wielkie bydle:)

latasz dalej na piaggio?

Data: 2009-12-07 07:52:07
Autor: Przemek V
On 6 Gru, 19:10, "Adam Szewczak" <horses@usuĂą.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zaistniałem na pms jakoś na początku 1998 roku wrzucając listę
samochodów z videoradarami, którą moja żona dostała skądś mailem.
Zostałem zlinczowany, wybatożony i oskarżony o złodziejstwo :))))

Swoich postów z zeszłego wieku nie jestem w stanie wyguglać....

Data: 2009-12-08 20:32:50
Autor: radxcell
kto na grupie od zeszlego wieku ?
*Przemek V* wrote in
[...]

to dlatego, ze usenet byl PRZED googlem. najstarsze jakie doguglalem to 1999, a
wiem, ze na grupy pisywalem juz wczesniej...

pozdr, rdx

Data: 2009-12-07 09:48:47
Autor: ONYX
[...]

Przeglądnąłem archiwum, pierwsze posty z 2001, choć pierwszego posta nie znalazłem, a pamiętam dokładnie jego treść. Ale przy okazji znalazłem takie cudo  : http://www.kikur.bci.pl/cr/index.html , zadziwiające że ta strona jeszcze działa.  A pamięta ktoś stonę www grupy i rankig ilości wygenrowanych postów ? :D

P.S. DO dziś jedną z najbardziej niezwykłych rzeczy związanych z grupą uważam zakup obecnego auta i odkrycie dnia następnego, że ma podkładki grupowe pod tablice, a człowiek od którego kupiłem (kuzyn szwagra) napewno grupowiczem nie był :D

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
           ONYX

Data: 2009-12-07 19:39:42
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
On Mon, 7 Dec 2009 09:48:47 +0100, "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>
wrote:

A pamięta ktoś stonę www grupy i rankig ilości wygenrowanych postów ? :D

WWW grupowe padło. Galerie udało się uratować -
http://jerzu.waw.pl/pms/index.html

Data: 2009-12-07 19:49:17
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
On Mon, 07 Dec 2009 19:39:42 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

WWW grupowe padło. Galerie udało się uratować -
http://jerzu.waw.pl/pms/index.html

Ja swój pierwszy post namierzyłem w okolicach sierpnia 1998.
A czy ktoś pamięta pierwsze (?) pmsowe spotkanie w Rumii? Tak coś koło
listopada 1998. Było 3city + Kajman z Bydgoszzcy + ja z Warszawy.

Data: 2009-12-08 18:20:27
Autor: V-Tec
jerzu pisze:
[...]

Do dziś nie mogę sobie wybaczyć, że je przegapiłem :/ (a mieszkałem wtedy 5km od miejsca spotu!!) Poznania 2001 nie odpuściłem :)

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-12-09 10:20:52
Autor: Przemysław Bernat
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-09 20:35:29
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
On Wed, 9 Dec 2009 10:20:52 +0100, Przemysław Bernat <pbernat@wp.pl>
wrote:

Ja pamiętam! Kajman miał Corrado, Jasio puga 405 MI16, jerzu cieniasa, a ja
Ritmo :-) Był jeszcze koleś z Gdyni, który mieszkał na Chylońskiej i miał
Nissana 200SX - ktoś pamięta jak on się nazywał?

Archiwum zeznaje że niejaki Micrus.

Data: 2009-12-08 18:18:01
Autor: V-Tec
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
ONYX pisze:
[..]

[...]

jeśli chodzi o zieloną lantrę to jeździł nią Tomcat :)

--
pozdr,
W.

Data: 2009-12-11 22:24:50
Autor: ONYX
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Użytkownik "V-Tec" <v_tec@zatega.pl> napisał w wiadomości news:hfm1oa$cng$3inews.gazeta.pl...
ONYX pisze:
[..]

[...]

zgadza się :), ktoś wie co z nim się dzieje obecnie ???

--
-- -- -- -- -- -- -- --
     ONYX

Data: 2009-12-07 10:12:43
Autor: CeSaR
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Moje posty są z 99 roku... 10lat.
A naklejki z I edycji były cool. Jedna poszła razem z Xantią a drugą wsadziłem w jakąś książkę na "lepsze czasy" i za cholerę jej nie mogę teraz namierzyć....

Data: 2009-12-07 12:11:46
Autor: topek
Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Ja po raz pierwszy w okolicach 98-99 powinienem byl cos napisac :)
Nie pamietam, czy od poczatku uyzwalem nicka: topek.
Ale chyba tak :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-12-07 22:32:20
Autor: bajcik
Adam Szewczak pisze:
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

pierwszy post 2000r, cholerka - nie załapałem się.

Niedawno wrociłem, troche nazwisk wciąż znajome, pewnych
charakterystycznych nie ma (np GoTaR) i nie będzie (DziadziaM)

bajcik

Data: 2009-12-08 10:34:44
Autor: Cavallino
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-08 10:56:13
Autor: newsy_gazeta
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-09 07:32:18
Autor:
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-10 21:16:04
Autor: Adam Płaszczyca
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Dnia Mon, 7 Dec 2009 22:32:20 +0000 (UTC), bajcik@kolos.math.uni.lodz.pl
napisał(a):

pierwszy post 2000r, cholerka - nie załapałem się.

Załapałeś się. Zmiana wieku była 2000/2001.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-12-08 03:55:24
Autor: Opoya
On 06.12.09 19:10, Adam Szewczak wrote:
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi
ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?
Oj, stare czasy... jakoś zaczęłam się udzielać na przełomie wieków, ale mojego pierwszego postu nie znalazłam. Wtedy podpisywałam się Anna.

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa
farba z nich schodzila) ?
Tych nie miałam, pierwsze które miałam były już z zaokrąglonymi rogami (wtedy wszyscy mówili, że są z pierwszej edycji...). Dystrybucja w Warszawie by Wozek. Gdzieś jeszcze mam kilka.

Tonida pamiętam, ale bardziej z grupy akwarystycznej ;)

Kamizelkę mam nadal, jeździ ze mną w samochodzie. Mam też koszulki grupowe (które boniekk przywiózł do Borek rozwalając po drodze samochód). Mam też pliki z których robione były podkładki PMS.

No i pamiętam dużo osób, mniej lub bardziej znajomych, ostatnio nawet miałam okazję się z częścią ludzi spotkać z powodu niedawnej, smutnej uroczystości :(

Opoya
srebrna Puma :D w DC

Data: 2009-12-09 15:52:40
Autor: WS
On 8 Gru, 03:55, Opoya <op...@NOSPAMgazeta.pl> wrote:

Tych nie miałam, pierwsze które miałam były już z zaokrąglonymi rogami
(wtedy wszyscy mówili, że są z pierwszej edycji...). Dystrybucja w
Warszawie by Wozek. Gdzieś jeszcze mam kilka.

Ja mam do tej pory taka  (naklejana od wewnatrz)
Astra '97 ~197kkm  jezdzi bezproblemowo do tej pory i szkoda mi sie
jej pozbywac ;)
google cos klamia ;) pierwszy moj post znalazlem w styczniu 2000, ale
jak wejde w moj profil uzytkownika (tzn. profil z tamtych czasow...)
i wybiore  pl.misc.samochody, to pokazuje, ze jakis post byl w lipcu
1998...

WS

Data: 2009-12-11 12:09:34
Autor: Opoya
kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-08 18:14:28
Autor: V-Tec
Adam Szewczak pisze:
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

nieśmiało podnoszę rękę.

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Dla mnie pierwsza edycja to te duże, ale z zaokrąglonymi krawędziami.

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-12-09 11:13:22
Autor: Axel
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-09 12:46:39
Autor: Axel
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-09 22:18:45
Autor: Arbiter
[...]

fotki z 2003r
http://www.arbiter.pl/galeria/pozdrowienia-PMS

Data: 2009-12-10 21:11:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 6 Dec 2009 19:10:08 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

[...]

No ba :D

--

Data: 2009-12-11 13:52:02
Autor: JohnyK
[...]

Ja tylko czytałem. Od 98 ale na amidze, a wtedy nie było dobrego
czytnika i za cholerę nic nie mogłem wysłać :-)

JK

[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?