[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-06 19:44:54
Autor: Przemek
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Adam Szewczak pisze:
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Pierwsza edycję wlepek pms organizował Worek. Potem rozsyłał do regionalnych przedstawicieli.
Poza tym te wlepki były bardzo wytrzymałe i farba z nich nie złaziła.
Moja lekko wypłowiała po 6 latach.
Późniejsze edycje juz nie były takie dobre.....

Przemek

Data: 2009-12-06 19:59:38
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Przemek" <jpparo@usun_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfgu30$b8t$1inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

Nono dokladnie tak bylo. Fakt ze nie pamietam od kogo mialem, ale z mojej zlazla farba, zostala tylko czarna.
Potem dostalem z Poznania juz te co mialy zookraglone boki.

PZDr
Adam

[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?