[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-06 19:54:10
Autor: Maciej Loret
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Witam.

Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99. Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez postów... :)

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-12-06 19:58:36
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:hfgup6$22h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

    Teraz tez bywaja ale chyba z winy news serwera ;P
Mam wrazenie ze kiedys bylo wiecej merytorycznych postow ;]

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 21:43:38
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Maciej Loret napisał:

[...]

A ja z października 1998 jakieś dyskusje z Tonidem - czy ktoś jeszcze o nim pamięta ??

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 21:44:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Tomek Nidecki? Pamiętam coś, ale wtedy to ja ot tak tylko pms czytałem, bo byłem zatwardziałym pedalarzem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-07 09:17:33
Autor: Czarek Daniluk
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Tomek Nidecki? Pamiętam coś, ale wtedy to ja ot tak tylko pms czytałem, bo byłem zatwardziałym pedalarzem.

Ja troszkę później miałem ze 3 letnie styknięcie z rowerem, kiedy prawie codziennie dygałem do roboty rowerem, i jeszcze gdzieś tak po 30-40km na dokładkę :)
Teraz już nie mam ani czasu ani chęci ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 21:47:30
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Chyba żyje jeszcze - http://tonid.net/

Data: 2009-12-06 22:07:27
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik jerzu napisał:

A ja z października 1998 jakieś dyskusje z Tonidem - czy ktoś jeszcze o nim pamięta ??

Chyba żyje jeszcze - http://tonid.net/

:D ja tam pamiętam że miał żółtego garbusa chyba 1303 i jakoś go nazywał, ale za chiny ludowe niepamiętam jak ;)
Pamiętam też gdzie mieszkał - gdzieś przy wiaduktach nad torami (w ciągu Stołecznej).
Jak sobie poczytałem jak zmieniły mi się poglądy przez te lata chociażby na temat diesla ;) no ale wtedy nie było żony, dziecka i człek lubił pocisnąć prawy pedał i potrzymać silnik na obrotach :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 22:18:04
Autor: jerzu
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
On Sun, 06 Dec 2009 22:07:27 +0100, Czarek Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.pl> wrote:

:D ja tam pamiętam że miał żółtego garbusa chyba 1303 i jakoś go nazywał, ale za chiny ludowe niepamiętam jak ;)

Też nie pamiętam. Poza tym miał przez jakiś czas Cadillaca Eldorado.

Pamiętam też gdzie mieszkał - gdzieś przy wiaduktach nad torami (w ciągu Stołecznej).

Jakoś tak w okolicach salonu Fiata.

(...)

Data: 2009-12-08 08:10:38
Autor: CeSaR
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-08 14:34:00
Autor: Czarek Daniluk
CeSaR pisze:
:D ja tam pamiętam że miał żółtego garbusa chyba 1303 i jakoś go nazywał, ale za chiny ludowe niepamiętam jak ;)

Tweety :-)

A zgadza się, ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 21:47:03
Autor: Czarek Daniluk
[...]

He he znalazłem swój z 4 grudnia 1997 ;) ło matko 12 lat temu :D

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 22:08:31
Autor: J.F.
On Sun, 6 Dec 2009 19:54:10 +0100,  Maciej Loret wrote:
Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99.

Altavista stracila stare dane, google ma dopiero nowsze.

Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez postów... :)

Eee - pierwszy tydzien masz na mysli ? :-)

J.

Data: 2009-12-06 22:39:55
Autor: Maciej Loret
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Witam.

Altavista stracila stare dane, google ma dopiero nowsze.

Dużo wcześniej chyba nie zacząłem pisać, może kilka miesięcy...
Na pewno nie w '97...

Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez
postów... :)

Eee - pierwszy tydzien masz na mysli ? :-)

Nie. Zacząłem czytać chyba 30 marca 1998. Wówczas bywało, że posty z całego dnia można było liczyć bez palców...

Data: 2009-12-06 22:53:20
Autor: Cavallino
[...]

Kiepski serwer chyba miałeś.
Ta grupa od mojego początku (czyli gdzieś 1997 rok) miała za dużo postów (jak na mój gust).

Data: 2009-12-06 23:24:05
Autor: J.F.
On Sun, 6 Dec 2009 22:53:20 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

Bardzo kiepski, albo skleroze dobra ma :-)

Ta grupa od mojego początku (czyli gdzieś 1997 rok) miała za dużo postów (jak na mój gust).

o taki np watek z czerwca 97 - 341 postow sie zalapalo, http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/ee653430494f2ce3/6a71ee25fd1420cc?q=group:pl.misc.samochody

niby p.r.rowery - ale trafilo na pms i licznik sie nabil :-)

I to wcale nie byly poczatki grupy.

J.

Data: 2009-12-07 11:41:49
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-12-06 22:08,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
On Sun, 6 Dec 2009 19:54:10 +0100,  Maciej Loret wrote:
Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99.

Altavista stracila stare dane, google ma dopiero nowsze.

Ale chyba tylko część - swoje pierwsze wyczyny na usenecie znajduję w googlach (luty 1994), ale potem to dopiero okolice 2000r, a pomiędzy na pewno pisywałem (nie dotyczy tylko pms ;) )

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-07 17:08:57
Autor: FoxŁódź_nspam
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Z ciekawości poszukałem starszych postów i znalazłem swój z 9 kwietnia'99. Pamiętam, że jak zaczynałem czytać grupę, to bywały dni  w ogóle bez postów... :)

wow!
 to bijesz na głowę:)
ja zacząłem w licpu 2001, i wtedy nie było dnia bez kulkuset postów :))

pozdr

Fox

[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?