[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-07 07:32:23
Autor: Michał Gut
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
8 pazdziernik 2002 pierwszy zachiwizowany post

pierwsza lepka porzadna byla przez kolege ktory zrobil mi to na ploterze na folii reklamowej - byla nie do zaje.... chania:)

najfajniejsze bylyt stare slizgawki na cargo - no wlansie da sie tam slizgac jeszcze?
co roku latam na stegny ale juz bez umawiania sie z nikim - ot tak zeby polatac... a swego czasu pamietam jak codziennie ok 22:00 waliłem na stegny sie slizgac :) ech:D
lza sie kreci:)
Pamietam jmk ktory wiecznie twierdzil ze gaz jest do zapalniczek, czy voytassa z niebieskiego tico z ktorym kiedys na cargo o malo co sie zdrowo nie pacnelismy bokami, albo jak samochod mi sie stoczyl na niego:) btw voytas jestes na grupie jeszcze? wisze ci browar ciagle:D

sirapacz

Data: 2009-12-09 22:09:44
Autor: Arbiter

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hfi7gp$cpp$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Pamietam jmk ktory wiecznie twierdzil ze gaz jest do zapalniczek, czy voytassa z niebieskiego tico z ktorym kiedys na cargo o malo co sie zdrowo

Vojtas jezdzi teraz jakims dużym Cheeroki ze snorkelem, mozna go poznać - tablice CT i nalepka tiko. Ogolnie łatwo go spotkać na ulicy w W-wie

Data: 2009-12-11 18:22:06
Autor: Michał Gut
[...]

to wiem :) latal tym pod moja firme kiedys:)
generlanie nie rozumiem po kiego mu takie wielkie bydle:)

latasz dalej na piaggio?

[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?