[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-07 10:12:43
Autor: CeSaR
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Moje posty są z 99 roku... 10lat.
A naklejki z I edycji były cool. Jedna poszła razem z Xantią a drugą wsadziłem w jakąś książkę na "lepsze czasy" i za cholerę jej nie mogę teraz namierzyć....

[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?