[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-08 03:55:24
Autor: Opoya
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
On 06.12.09 19:10, Adam Szewczak wrote:
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi
ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?
Oj, stare czasy... jakoś zaczęłam się udzielać na przełomie wieków, ale mojego pierwszego postu nie znalazłam. Wtedy podpisywałam się Anna.

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa
farba z nich schodzila) ?
Tych nie miałam, pierwsze które miałam były już z zaokrąglonymi rogami (wtedy wszyscy mówili, że są z pierwszej edycji...). Dystrybucja w Warszawie by Wozek. Gdzieś jeszcze mam kilka.

Tonida pamiętam, ale bardziej z grupy akwarystycznej ;)

Kamizelkę mam nadal, jeździ ze mną w samochodzie. Mam też koszulki grupowe (które boniekk przywiózł do Borek rozwalając po drodze samochód). Mam też pliki z których robione były podkładki PMS.

No i pamiętam dużo osób, mniej lub bardziej znajomych, ostatnio nawet miałam okazję się z częścią ludzi spotkać z powodu niedawnej, smutnej uroczystości :(

Opoya
srebrna Puma :D w DC

Data: 2009-12-09 15:52:40
Autor: WS
On 8 Gru, 03:55, Opoya <op...@NOSPAMgazeta.pl> wrote:

Tych nie miałam, pierwsze które miałam były już z zaokrąglonymi rogami
(wtedy wszyscy mówili, że są z pierwszej edycji...). Dystrybucja w
Warszawie by Wozek. Gdzieś jeszcze mam kilka.

Ja mam do tej pory taka  (naklejana od wewnatrz)
Astra '97 ~197kkm  jezdzi bezproblemowo do tej pory i szkoda mi sie
jej pozbywac ;)
google cos klamia ;) pierwszy moj post znalazlem w styczniu 2000, ale
jak wejde w moj profil uzytkownika (tzn. profil z tamtych czasow...)
i wybiore  pl.misc.samochody, to pokazuje, ze jakis post byl w lipcu
1998...

WS

Data: 2009-12-11 12:09:34
Autor: Opoya