[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?

Data: 2009-12-08 18:14:28
Autor: V-Tec
[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?
Adam Szewczak pisze:
Tak weekendowo cos mnie naszlo, jak liczna grupa osob jeszcze siedzi ktora zaczela sie udzielac na PMS jeszcze w ubieglym wieku ?

nieśmiało podnoszę rękę.

Pamieta ktos te pierwsze naklejki (z ostrymi krawiedziami co kolorowa farba z nich schodzila) ?

Dla mnie pierwsza edycja to te duże, ale z zaokrąglonymi krawędziami.

--
Pozdr,
W.

[weekendowo] kto na grupie od zeszlego wieku ?