kto nas robi w .. . z ta tarcza

Data: 2009-08-18 18:12:31
Autor: Bruner
kto nas robi w .. . z ta tarcza
wystarczy spojrzec na mape swiata i widac ze linia prosta Iran - USA nie przechodzi przez Polske.

Zanim stacja na terenie Polski wykryje rakiete to juz bedzie ona wysoko w stratosferze czy jeszcze wyzej, zanim wystrzeli rakiete przechwytujaca, to rakieta z Iranu pokona juz przynajmniej z 1/4 trasy do USA i by musiala taka rakieta przechwytujaca zasuwac chyba z potrojna predkoscia swiatla (pod warunkiem ze uczonym w naszym rzadzie uda sie zwiekszyc predkosc swiatla 3 krotnie) aby gonic ta pierwsza, jezeli wogole ja dogoni.

Przypominam planistom w Warszawie ze kula ziemska jest okragla a nie plaska, takze wykrycie takiej rakiety tuz po starcie nie jest mozliwe, wchodzi tu w gre prosta geometria.

Bazy Amerykanskie jak uczy nas doswiadczenie z innych regionow swiata to nie tylko prostytucaj ale to degeneracja srodowiska, nie mowiac juz o gwaltach na miejscowej ludnosci bo im sie zdaje ze im wszystko wolno i sa nietykalni. Baza na Okinawie jest najlepszym przykladem.

Takze pytanie o co chodzi z kogo sie tu robi idote itd., ewentulanie kto i ile wzial lapowki.

Data: 2009-08-19 00:16:31
Autor: Lorn
kto nas robi w .. . z ta tarcza
Bruner pisze:

[cut]

Podziwiam... Takich ekspertów nam potrzeba. :> Linia prosta i sru... Nic z tego nie będzie. ;-p

Data: 2009-08-19 09:10:41
Autor: ColgatesBilly
kto nas robi w .. . z ta tarcza
"Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> wrote in message news:h6f90g$q4k$1news.onet.pl...
[...]

Przeciez czasem sie przyznaja, ze tarcza ma chronic Izrael....
Kol

Data: 2009-08-19 08:34:50
Autor: Andrzej Adam Filip
kto nas robi w .. . z ta tarcza
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> pisze:

[...]

Amerykańska tarcza *w Polsce* ma chronić Izrael przed *rakietami* z Iranu? :-)

Logicznym celem istnienia tworzenia tarczy (w skali *obecnie*
przedstawianej) jest obrona USA przed konsekwencjami ograniczonego
ataku nuklearnego na USA, najprawdopodobniej po konwencjonalnym ataku
USA na państwo z ograniczonym/początkowym arsenałem nuklearnym.

Atak nuklearny na USA z "Iranu" niósłby zbyt wielkie ryzyko
uzasadnionego nuklearnego kontrataku na *znacznie* większą skalę wiec bez bardzo solidnej "zachęty" mógłby go przeprowadzić tylko
naprawdę pokazowo nieodpowiedzialny szaleniec. Konwencjonalny atak USA na "Iran" byłby prawie na pewno wystarczającą "zachętą".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Tylko jego ślady na śniegu są prawdziwe.

Data: 2009-08-19 07:27:11
Autor: Bruner
kto nas robi w .. . z ta tarcza

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:8fj7z3s338erin.brudna.chmurka.net...
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> pisze:

Amerykańska tarcza *w Polsce* ma chronić Izrael przed
*rakietami* z Iranu? :-)

kolejny nonsens ktory wciskaja nie wiadomo komu i po co

zasieg tych rakiet patriot to 70 km, czyli musza byc ustawione w poblizu celu ktorego maja bronic.

a juz kompletnym nonsensem jest ze zestrzeli rakiete z Iranu ktora poleci mniej wiecej wzdluz morza Srodziemnego do USA

jak ma chronic Izrael to chyba stacjonowac w Izraelu a nie w Polsce

to jak umieszczenie rakiet na Madagaskarze aby bronily Polske przed atakiem z Rosji, widizsz tu sens i logike

Data: 2009-08-19 13:30:11
Autor: Marek
kto nas robi w .. . z ta tarcza
On 19 Sie, 08:10, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Bruner" <as...@asdaisofuewu.com> wrote in message

> [...]

> wzial lapowki.

Przeciez czasem sie przyznaja, ze tarcza ma chronic Izrael....
Kol- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

To rakiety wyslane z Iraku  na Izrael, maja przelatywac nad Polska ?

Data: 2009-08-19 16:50:36
Autor: Bruner
kto nas robi w .. . z ta tarcza

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:08c28ce6-9850-4ddd-8d93-
To rakiety wyslane z Iraku  na Izrael, maja przelatywac nad Polska ?

Problem w tym czy swiadomie nam ta ciemnote ktos wciska czy sami sa tacu durni.

Mieslimy ruskie bazy przez 45 lat, tam przynajmniej byla dysciplina malo ktorego sie widywalo poza ogodzenie.

Wezmy taka amerykanska baze na Okinawie, nie tylko degradacja srodowiska, prostytucja, gwalty.

I jeszcze domagaja sie nietykalnosci, im sie zdaje jak Polsko to im tu wszystko mozna jak na dzikim zachodzie.

Data: 2009-08-19 16:32:34
Autor: bolek
kto nas robi w .. . z ta tarcza

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:HHMim.2621$La7.72uutiset.elisa.fi...
[...]

A mnie się wydaje, że tarcza miała służyć Buschowi do wkurwienia Ruskich.
Co mu się całkiem udało. I to naszym kosztem.

bolek

Data: 2009-08-19 11:09:56
Autor:
kto nas robi w .. . z ta tarcza
On Tue, 18 Aug 2009 18:12:31 -0400, "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com>
wrote:

wystarczy spojrzec na mape swiata i widac ze linia prosta Iran - USA nie przechodzi przez Polske. [...]

 ktos juz dawno wyczail, ze ziemia nie jest plaska. pojdz ta droga.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

kto nas robi w .. . z ta tarcza