kto odpowiada za błędny wpis w BIK?

Data: 2010-07-05 19:08:40
Autor: jo44
kto odpowiada za błędny wpis w BIK?
Feromon pisze:
Witam!

Znajoma dostała odmowę rat w BPH z powodu niezgodności
wpisu w BIK z dokumentami.

Znajome to zazwyczaj są czyste i niewinne.
One tak już mają.

Data: 2010-07-05 19:21:43
Autor: Feromon

Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości news:4c321196$1news.home.net.pl...
Feromon pisze:
Witam!

Znajoma dostała odmowę rat w BPH z powodu niezgodności
wpisu w BIK z dokumentami.

Znajome to zazwyczaj są czyste i niewinne.
One tak już mają.

odmowa z powodu NIEZGODNOŚCI WPISU W BIK Z DOKUMENTAMI

nie odmowa z powodu niezdolności finansowej. Byłem przy tym.

Feromon

Data: 2010-07-05 22:57:05
Autor: DanW

Feromon pisze:
[...]

Nie wiem co to za oddział BPH ale powinni pomóc w wyjaśnieniu. Niestety często tak bywa, ktoś kiedyś wprowadzając dane pomylił się i źle wpisał nr dowodu (PESEL posiada cyfrę kontrolną więc o pomyłkę nie tak łatwo). W oddziale mają możliwość wysłania takiego wniosku i zazwyczaj już tego samego dnia wszystko jest w porządku. Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-07-05 23:37:15
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 05 Jul 2010 22:57:05 +0200, DanW napisał(a):

Nie wiem co to za oddział BPH ale powinni pomóc w wyjaśnieniu. Niestety często tak bywa, ktoś kiedyś wprowadzając dane pomylił się i źle wpisał nr dowodu (PESEL posiada cyfrę kontrolną więc o pomyłkę nie tak łatwo).

 http://wipos.p.lodz.pl/zylla/ut/paszport.html

 Inna sprawa, że mógł być programista dupa i tego nie zaimplementować.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

kto odpowiada za błędny wpis w BIK?