kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce

Data: 2017-10-19 22:48:45
Autor: Animka
kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
W dniu 2017-10-18 o 12:23, Olin pisze:
Tureccy agenci odebrali transparenty uczestniczkom demonstracji przeciw
Erdoganowi.

- ,,Panie, do których należał transparent, przyszły na manifestację już z
samymi drzewcami. Kobiety były bardzo poruszone, na pewno nie była to
przyjemna rozmowa z ochroniarzami. Obok stała polska policja. Nie
reagowała" - powiedziała portalowi gazeta.pl Dorota Olko z Partii Razem,
współorganizatorka demonstracji.

całość:
https://koduj24.pl/tureccy-agenci-odebrali-transparenty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

To Polska nie jest już polska tylko turecka? Śmierdzi mi to jakimiś sprzedawczykami.

--
animka

Data: 2017-10-19 23:31:36
Autor: A. Filip
Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:
[...]

To polskiego prezydenta/premiera z dowolnej frakcji POPiS za granicą nie
ochraniają BORowiki z Polski (ze Smoleńską skutecznością)?

POmyśl co ochroniarze prezydenta Europy Tuska już mają "prawo precedensu"
do robienia w PiSlandzie ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-10-19 23:46:15
Autor: Animka
W dniu 2017-10-19 o 23:31, A. Filip pisze:
[...]

A pies ich wszystkich ganiał!

--
animka

Data: 2017-10-20 04:03:38
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 23:46 Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

[...]

Ależ właśnie Tusk to pies po kaszubsku:
https://pl.wiktionary.org/wiki/tusk#tusk_.28j.C4.99zyk_kaszubski.29
jeśli pokiereszuje, to skrót:
goo.gl/T95AQW

--
Trefniś

Data: 2017-10-20 13:05:17
Autor: Animka
W dniu 2017-10-20 o 04:03, Trefniś pisze:
[...]

A to ciekawe :-)

Ja otwieram tylko nieskrócone linki. Zawsze chcę wiedzieć co otwieram :-)

--
animka

Data: 2017-10-20 18:09:51
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 13:05 Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

W dniu 2017-10-20 o 04:03, Trefniś pisze:

(...)
[...]

Dlatego ja skracam tylko i wyłącznie wtedy, kiedy widzę możliwe problemy.
A i tak zamieszczam zawsze oryginał.

Dość, że Tusk to pies.
:)

--
Trefniś

Data: 2017-10-20 10:11:47
Autor: Olin
Dnia Thu, 19 Oct 2017 23:31:36 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

To polskiego prezydenta/premiera z dowolnej frakcji POPiS za granicą nie
ochraniają BORowiki z Polski

Może orientujesz się, czy polskie BORowiki kradną transparenty i miksują
demonstrantów na turecką modłę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2017-10-20 10:22:29
Autor: A. Filip
kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [także ochroniarz na dyplomatycznych papierach z Turcji/Izraela/...]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Obstawiam że *jeszcze* nie ale szybko dociągną ;-)

Przy czym jak napisałem: IMHO "Erdoganiarze" są nieco+ kryci jeśli odbierali
_wszystkie_ flagi i transparenty a nie tylko "gościowi nie pasujące"
(cenzura wybranych) oraz nie odbierali tym co zrezygnowali z wejścia pod
warunkiem odebrania.  "Nieco+ kryci" oznacza że szansę na _szybki_
prawomocny wyrok nie będący ugodą są "małe".

Na grupie prawo promujesz podejście że "niuanse" nie są ważne?
Prawnikom chleb (z grubym smalcem) odbierasz! ;-)

--
A. Filip