kto placi za sile wyzsza ?

Data: 2010-05-20 15:32:09
Autor: Icek
kto placi za sile wyzsza ?
Powiedzmy pracownik przez 2 tygodnie nie moze dojechac do pracy (bo go
zalatlo). Musi brac urlop? A jak go nie ma ? A jak nie chce brac urlopu?

A jak przychodzi do pracy ale zaklad pracy zalalo ? I pomimo, ze jest gotowy
do pracy to nie ma swojego miejsca pracy ?

Icek

Data: 2010-05-20 16:10:13
Autor: SDD
kto placi za sile wyzsza ?

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:ht3ctj$unr$1node1.news.atman.pl...
[...]

IMHO w pierwszej sytuacji - nieobecnosc usprawiedliwiona (jak juz bylo dzis na grupie).
W drugiej pewnei normalnie wyplata sie nalezy  za gotowosc

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-20 16:12:49
Autor: Icek
kto placi za sile wyzsza ?
> [...]
> do pracy to nie ma swojego miejsca pracy ?

IMHO w pierwszej sytuacji - nieobecnosc usprawiedliwiona (jak juz bylo

co to jest nieobecnosc usprawiedliwiona i kto za to placi ?

Icek

Data: 2010-05-20 18:24:10
Autor: SDD
kto placi za sile wyzsza ?

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomoœci news:ht3hc7$fb6$1node2.news.atman.pl...

co to jest nieobecnosc usprawiedliwiona i kto za to placi ?

Nikt za to nie placi - z jakiej racji mialbys dostawac jakies pieniadze, za to ze sie byczysz w domu?
No cghyba, ze sobie wykupiles jakies ekstra ubezpieczenie - no to wtedy ubezpieczyciel.
Pracodawcy zreszta tez nikt nei zaplaci odszkodowania za straty wynikajace z braku rak do pracy.
Ale nie wywalaja tez Cie z roboty za nieobecnosc - no bo jest usprawiedliwiona.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 20:27:35
Autor: niusy.pl
kto placi za sile wyzsza ?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl>

[...]

A nie wystarczy normalne, które wszyscy płacą ?

Data: 2010-05-21 09:29:58
Autor: Henry(k)
kto placi za sile wyzsza ?
Dnia Thu, 20 May 2010 15:32:09 +0200, Icek napisał(a):

Powiedzmy pracownik przez 2 tygodnie nie moze dojechac do pracy (bo go
zalatlo). Musi brac urlop? A jak go nie ma ? A jak nie chce brac urlopu?

Jak to nie może? Przecież może dopłynąć pontonem. Albo dojechać drogą
okrężną i zamieszkać w hotelu żeby nie wracać do domu.

A jak przychodzi do pracy ale zaklad pracy zalalo ? I pomimo, ze jest gotowy
do pracy to nie ma swojego miejsca pracy ?

Wszystko masz w Art. 81. KP

Pozdrawiam,
                  Henry

Data: 2010-05-21 18:04:19
Autor: agent73
kto placi za sile wyzsza ?
On Fri, 21 May 2010 09:29:58 +0200, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

Jak to nie może? Przecież może dopłynąć pontonem. Albo dojechać drogą
okrężną i zamieszkać w hotelu żeby nie wracać do domu.

A może mógłby zamieszkać w pracy i pracować 16 godzin na dobę, bo
przecież i tak nie miał by w tym czasie nic innego do roboty???

Weź no się puknij w głowę!

--
A.

Data: 2010-05-22 13:51:23
Autor: Henry(k)
kto placi za sile wyzsza ?
Dnia Fri, 21 May 2010 18:04:19 +0200, agent73 napisał(a):

A może mógłby zamieszkać w pracy i pracować 16 godzin na dobę, bo
przecież i tak nie miał by w tym czasie nic innego do roboty???

Tysiące ludzi mieszka w wynajętych mieszkaniach blisko pracy, a na weekendy
wraca do rodziny. Dziwne? Ja sam spędziłem rok mieszkając w hotelu, bo
pracowałem 1000km od domu.

Weź no się puknij w głowę!

Głowy należy używać do myślenia a nie pukania.

Henry

kto placi za sile wyzsza ?