kto podmienil cialo

Data: 2010-05-01 19:55:13
Autor: zenek
Data: 2010-05-01 19:58:13
Autor: boukun

Data: 2010-05-01 12:01:50
Autor: Antenka

Data: 2010-05-01 21:04:17
Autor: boukun

boukun

Data: 2010-05-01 20:26:32
Autor: Klin
kto podmienil cialo
Użytkownik zenek napisał:
http://proxy.sylvek.info/index.php?q=aHR0cDovL2RlbW90eXdhdG9yeS5wbC8xNDkwMDc5L0t0by1wb2RtaWVuaWwtY2lhbG8%3D

Kto
podmienil cialo ?

   Rzeczywiście bardzo poważne zarzuty małpa w czerwonym,
   spieprzaj dziadu, ja panią załatwię jak to chcesz porównać
   z aferami aferami hazardową 0.5 mld, megaprzekrętem platformy
   w sprawie gazu i ropy na 1.5 bln zł. Nie oglądałeś nigdy
   filmików jak się wkręca ludzi w różne sytuacje by potem
   mieć materiał do kpin, szantażu. Udało się niektórym parę
   razy wkręcić LK i JK i cieszą się - mamy Cię. Oby się
   nie przeliczyli ludzie stają się  mądrzejsi i przestają
   się nabierać na takie prostackie zagrywki.

Data: 2010-05-01 20:33:53
Autor: boukun
kto podmienil cialo

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4bdc7261$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik zenek napisał:
[...]

Ale najważniejsze to są te http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/file/moses-B.jpg

czyli film dokumentalny, ...o dwóch takich, co sprzedali Polske Żydom...

boukun

Data: 2010-05-01 21:51:22
Autor: Klin
kto podmienil cialo

Użytkownik zenek napisał:
[...]

   Tylko zapomniałeś dodać, że wszystkie te osiągnięcia stały się
   możliwe dzięki poparciu, naciskom, zachęcie ze strony Platformy.

Data: 2010-05-01 23:13:20
Autor: boukun
kto podmienil cialo

Użytkownik zenek napisał:
[...]

Chyba sam w to nie wierzysz... prędzej w kooperacji z SLD. Platformie co jedynie, to ubiegł wykończyć LPR i Samoobronę...

boukun

Data: 2010-05-02 11:22:32
Autor: Klin
kto podmienil cialo
Użytkownik boukun napisał:

[...]

   Tylko jeśli chodzi o poparcie dla pomarańczowych mogłaby być różnica
   natomiast całą reszta zawdzięczamy nawet w większym stopniu PO i SLD

Data: 2010-05-02 14:26:18
Autor: boukun
kto podmienil cialo

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4bdd4462$0$19177$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Kurwa, kurwie łba nie urwie...
Nigdy więcej mafii PiS i policyjnego państwa w ich wydaniu!

boukun

Data: 2010-05-02 14:55:55
Autor: Klin
kto podmienil cialo
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    http://aferyprawa.com/

    Niech obejmują rządy mafiosi z PO!!! - jaka ulga.
    Zielone światło dla cenzury internetu - trwają
    przygotowania co widać i na tej grupie.

Data: 2010-05-02 14:59:59
Autor: boukun
kto podmienil cialo

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4bdd7665$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Nie bój, nie bój... Taki chaos jaki był za panowania przestępców z PiSu, miejmy nadzieję, że się już nie powtórzy. Wolę cenzurę zapowiedzianą i uregulowaną, niż po tajniacku być inwigilowanym i po prowokatorsku prześladowanym. Mamy spokój? mamy! Nigdy więcej pojebańców z PiSu, jeden ci jeszcze pozostał...

boukun

Data: 2010-05-02 15:11:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
kto podmienil cialo

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

spokój?
mamy! Nigdy więcej pojebańców z PiSu, jeden ci jeszcze pozostał...

    I jezeli zostanie Prezydentem RP, to przywodztwo PiS-u obejmie
    juz ktos inny, a co mialoby to oznaczac, tego byc moze wkrotce
    doswiadczymy wszyscy.  Tak, czy inaczej PO ist untragbar geworden.

    AR

Data: 2010-05-02 15:44:54
Autor: boukun
kto podmienil cialo

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:89521$4bdd79f5$54702a04$32661news.chello.at...

> [...]

   juz ktos inny, a co mialoby to oznaczac, tego byc moze wkrotce
   doswiadczymy wszyscy.  Tak, czy inaczej PO ist untragbar geworden.

Zejdź na ziemię rem, normalnie można pomysleć, że jako starszy facet, nie jestes głupi, ale od Zbyszka plus wiele jednak nie odstajesz...

boukun

Data: 2010-05-02 15:52:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
kto podmienil cialo

> [...]

jestes
głupi, ale od Zbyszka plus wiele jednak nie odstajesz...

   Pan +Zbyszek zmarl 13. grudnia 2009 i brakuje mi go.
   To byl bardzo przyzwoity czlowiek i bardzo dobry Polak.

   AR

Data: 2010-05-02 15:59:01
Autor: boukun
kto podmienil cialo

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7e0d0$4bdd83bd$54702a04$879news.chello.at...

> [...]

boukun

  Pan +Zbyszek zmarl 13. grudnia 2009 i brakuje mi go.
  To byl bardzo przyzwoity czlowiek i bardzo dobry Polak.

Może też tak o sobie myślał..., w głebi duszy nie chciał być złym, ale moher i sam sobie przez swoje kołtuństwo szkodził...

boukun

Data: 2010-05-02 16:01:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
kto podmienil cialo

> [...]

moher i
sam sobie przez swoje kołtuństwo szkodził...

glupis!

Data: 2010-05-02 08:37:44
Autor: cirrus
kto podmienil cialo
Użytkownik zenek napisał:
[...]

Kretynów łatwo wkrecić.

--
stevep

Data: 2010-05-01 21:20:06
Autor: karwanjestkretynem
kto podmienil cialo

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hrhptu$ksr$1news.onet.pl...
http://proxy.sylvek.info/index.php?q=aHR0cDovL2RlbW90eXdhdG9yeS5wbC8xNDkwMDc5L0t0by1wb2RtaWVuaWwtY2lhbG8%3D

Kto
podmienil cialo ?

Niestety to wszystko prawda, z tym, że "przeciętny", to w tym przypadku nieuzasadniona superlatywa.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-02 08:55:01
Autor: ^heÂŽsk^
kto podmienil cialo
On Sat, 01 May 2010 19:55:13 +0200, zenek <zenek@op.pl> wrote:

http://proxy.sylvek.info/index.php?q=aHR0cDovL2RlbW90eXdhdG9yeS5wbC8xNDkwMDc5L0t0by1wb2RtaWVuaWwtY2lhbG8%3D

Kto
podmienil cialo ?

 nikt nie podmienil. pamietasz te 3 osoby ktore ocalaly ?
 --

 HeSk

Data: 2010-05-02 09:17:23
Autor: cyc

[...]