kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania

Data: 2015-10-09 21:41:48
Autor: Tomasz Pyra
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Dnia Fri, 9 Oct 2015 12:33:45 -0700 (PDT), lukasz napisał(a):

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/69a7c1e059cb7db3

jestesmy w strefie zamieszkania był wczesniej znak
czy fiesta (pojazd B) powinien ustąpić pierwszeństwa pojazdowi A wyjezdzajacemu z parkingu

Wyjeżdżający z parkingu jest włączającym się do ruchu i ustępuje
pierwszeństwa.

Data: 2015-10-09 12:51:55
Autor: Zenek Kapelinder
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Nie widzę żeby tam jakieś znaki były ze parking jest.

Data: 2015-10-09 21:56:32
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 9 Oct 2015 12:51:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Nie widzę żeby tam jakieś znaki były ze parking jest.

Ja widzę

A nawet jakby nie było, to istotne jest czy jest to wyjazd z "obiektu
przydrożnego", czyli nie tyle znaki co faktycznie przeznaczenie.

Znaku o stacji benzynowej też nie musi być, a jednak wyjeżdżając z niej
włącza się do ruchu.

Data: 2015-10-09 13:24:09
Autor: Zenek Kapelinder
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Jest znak. Nie zauwazylem.

Data: 2015-10-09 13:32:26
Autor: Zenek Kapelinder
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Na mapce w rogu wychodzi ze tam gdzie znak stoi to jest ulica. A i znak niewyraźny. Lepsza mapa by się przydała.

Data: 2015-10-09 14:29:01
Autor: lukaszduziak
W dniu piątek, 9 października 2015 22:32:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na mapce w rogu wychodzi ze tam gdzie znak stoi to jest ulica. A i znak niewyraźny. Lepsza mapa by się przydała.

Pojazd a wyjeżdża z parkingu i jest tam znak

Data: 2015-10-09 15:22:09
Autor: Zenek Kapelinder
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
A ta droga co wyjeżdża namalowany to przelotowa? Daj namiary na miejsce żeby zobaczyc co tam jest. Pod znakiem jest chyba tabliczka, jeśli jest to co na niej napisali, wyrysowali.

Data: 2015-10-10 06:30:34
Autor: Tom N
Zenek Kapelinder w <news:7ce25006-111e-416c-9371-de6cc73e039cgooglegroups.com>:

Daj namiary na miejsce żeby zobaczyc co tam jest.

Przecież są namiary (Głogów Staszica) podane na zdjęciu...
Poniżej link dla sprawnych inaczej:
<https://goo.gl/maps/xx7hy4ERA252>

--
'Tom N'

Data: 2015-10-10 04:28:01
Autor: Zenek Kapelinder
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Jak się ktoś pyta to ja mam sobie szukać? A w sprawie który jedzie pierwszy masz jakiś zdanie czy tylko za pierdolnietego nauczyciela umiesz robić?

Data: 2015-10-10 13:46:22
Autor: Tom N
Zenek Kapelinder w <news:8dd5b391-3013-4f57-a1ba-44860032e3eegooglegroups.com>:

Jak się ktoś pyta to ja mam sobie szukać?

Pytający podał, że jest parking, a to, że chciałeś się dokładnie przyjrzeć
co pod znakiem to tylko twój problem, bo tabliczka pod znakiem parkingu nie
znika.

Raz, nie zauważył znaku, dwa nie zauważył namiarów, trzy kogutek.

I wszystko jasne...

A w sprawie który jedzie pierwszy masz jakiś zdanie czy tylko za pierdolnietego nauczyciela umiesz robić?

Gdybym miał inne zdanie niż Tomek Pyra, to bym napisał -- ciekawym, czy
zrozumiesz.

--
'Tom N'

Data: 2015-10-10 18:47:58
Autor: yabba
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:101fdm42wvchx.1epb8bsevjfzm.dlg40tude.net...
[...]

Pytania praktyczne:
Czy w nocy, jakby światła nie oświetlały znaku parking, to jak należy się zachować na tym skrzyżowaniu?
Jeśli znak parking byłby 50 metrów dalej, to też A wyjeżdżałby z parkingu?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-10-10 11:40:11
Autor: Zenek Kapelinder
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Teoretycznie na ulicach przy których jest parking powinna być pod postacią znaku informacyjnego informacja o parkingu. Wczoraj zainspirowany tym tematem przypadków wpadlem na stronę z przepisami według których ustawia się znaki i takie cos było wyrysowane. Wtedy wiesz ze to co z prawej to wyjazd z parkingu. Inaczej wypada potraktować jako skrzyżowanie równorzędne.

Data: 2015-10-12 16:48:08
Autor: radekp@konto.pl
kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
Fri, 9 Oct 2015 21:41:48 +0200, w <101fdm42wvchx.1epb8bsevjfzm.dlg@40tude.net>,
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(-a):

> [...]

Wyjeżdżający z parkingu jest włączającym się do ruchu i ustępuje

Jeżeli fiesta wyjeżdża ze strefy zamieszkania, to też włącza się do ruchu.

Data: 2015-10-12 17:48:50
Autor: Shrek
On 12.10.2015 16:48, radekp@konto.pl wrote:

Wyjeżdżający z parkingu jest włączającym się do ruchu i ustępuje
pierwszeństwa.

Jeżeli fiesta wyjeżdża ze strefy zamieszkania, to też włącza się do ruchu.

Z tym, że Fiesta nie wyjeżdza ze strefy zamieszkania, a po prostu cała sytuacja jest w strefie.

Shrek.

kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania