kto ponosi przesyłkę - uszkodzony przedmiot

Data: 2016-12-18 19:03:08
Autor: Animka
kto ponosi przesyłkę - uszkodzony przedmiot
W dniu 2016-12-18 o 16:22, robek pisze:
witam
kupiłem pewna rzecz na allegro, zaplacilem za przesylke i przedmiot ale przyszedl uszkodzony. odesłałem na własny koszt, przyszedł juz sprawny
czy sprzedawca musi oddac za przesylke czy nie ?
bo zaplacilem za przedmiot a przyszedl uszkodzony i jestem stratny na przesylce
Na stronie Allegro na samym dole masz link Centrum Pomocy. Napisz do Allegro, tam dostaniesz odpowiedź co masz robić.

--
animka

kto ponosi przesyłkę - uszkodzony przedmiot