kto popiera zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.

Data: 2010-06-09 22:53:12
Autor: J-23
kto popiera zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.
Każdy ma sumienie i w nim powinien rozważyć, czy jest w grzechu, czy
nie - tak w obszernym wywiadzie Anna Komorowskiego, żona ubiegającego
się o fotel prezydencki marszałka Sejmu, wypowiedziała się na temat
stanowiska Rady Episkopatu ds. Rodziny, które głosi, że kto popiera
zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3240070,aktualnosc.html

prosze jaka mila i madra kobieta

J-23 itede...

Data: 2010-06-10 07:58:29
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Jun 2010 22:53:12 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

I samodzielna!
Pewnie katoliczka, he, he.
Wicie towarzyszu, katolstwo jest proste, jak wasz komunizm. Trza siem
czymać zasad, żeby należeć, a nie mondrować, jak jakiś socjalista.
A powyższe to bełkot, tak samo może mówić złodziej.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-09 23:16:36
Autor: J-23
kto popiera zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.
On 10 Cze, 07:58, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 9 Jun 2010 22:53:12 -0700 (PDT), J-23 napisa (a):

> Ka dy ma sumienie i w nim powinien rozwa y , czy jest w grzechu, czy
> nie - tak w obszernym wywiadzie Anna Komorowskiego, ona ubiegaj cego
> si o fotel prezydencki marsza ka Sejmu, wypowiedzia a si na temat
> stanowiska Rady Episkopatu ds. Rodziny, kt re g osi, e kto popiera
> zap odnienie in vitro, nie mo e przyst powa do komunii.

>http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3240070,aktual...

> prosze jaka mila i madra kobieta

I samodzielna!
Pewnie katoliczka, he, he.
Wicie towarzyszu, katolstwo jest proste, jak wasz komunizm. Trza siem
czyma zasad, eby nale e , a nie mondrowa , jak jaki socjalista.
A powy sze to be kot, tak samo mo e m wi z odziej.
Piotr
--
Czego to wa ku stwo nie zrobi:http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/45...
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84...
09edc1d10f

napisz cos o kocie Jarka!
jakies kato-koto-sentencje...
czyli mial, mial, mial....
kici, kici....

J-23 itede...

Data: 2010-06-10 08:46:16
Autor: Piotr
kto popiera zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.
Dnia Wed, 9 Jun 2010 23:16:36 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

napisz cos o kocie Jarka!
jakies kato-koto-sentencje...
czyli mial, mial, mial....
kici, kici....

Proszę bardzo. Kiciuś Busio ma przewagę, bo się nie wypowiada, może rżnąć mądrego kota do
samego końca. Czego się o tej kobicie powiedzieć nie da.
Piotr

Data: 2010-06-10 07:56:51
Autor: cytryna
> [...]

czymać zasad, żeby należeć, a nie mondrować, jak jakiś socjalista.
A powyższe to bełkot, tak samo może mówić złodziej.

Czy to prawda ze kaszaloty są zapładniane doustnie, stąd te "mundre" uwagi, szokujące nawet arcyFilozofa znanego TW.

Data: 2010-06-10 08:09:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Jun 2010 07:56:51 +0200, cytryna napisał(a):

Czy to prawda ze kaszaloty są zapładniane doustnie, stąd te "mundre" uwagi, szokujące nawet arcyFilozofa znanego TW.

A ja wiem...?
Ale wychodzi na to, że ona taka mundra, jak jej Bronek. Kurna, to
przerażające, bo rzadzą nami półgłówki. A w przedsionku władzy już
przebiera nogami wałkunstwo...
Zgroza.
Piotr

Data: 2010-06-10 09:30:08
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hupuu2$q56$1speranza.aioe.org...
[...]

Belkotem sa klesze coraz to nowe nakazy , rozkazy , polecenia i doktryny o ktorych ani biblia , ani kosciol jako taki , an nawet sam Bog nigdy nie slyszal .
Uzurpowanie sobie prawa do modyfikowania Bozych slow , uzupelniania ich i tworzenia nowych " wartosci " , jest u kleru normalnoscia . Mysle , ze to nieporozumienie . Zasady o ktorych piszesz tworzone byly przez Boga i nikt , zaden wikary , czy papiez nie ma prawa ich zmieniach modyfikowac i dodawac nowych , tymbardziej jesli modyfikacje kanonow wiary maja na  inne niz doktrynalne zadanie .
Doktryna glosi , ze nic co dzieje sie na swiecie nie jest wolne od bozej akceptacji a wrecz dzieje sie z Jego inicjatywy . Skoro wiec Bog "wymyslil " in vitro , to jakie prawo do tego aby tego zabronic ma  ubrany na kolorowo i w dlugie sukienki czlowiek ? .

cyc

Data: 2010-06-10 00:47:54
Autor: J-23
On 10 Cze, 09:30, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
U ytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:hupuu2$q56$1speranza.aioe.org...

> [...]

in vitro , to jakie prawo do tego aby tego zabronic ma  ubrany na kolorowo i

Najbardziej znaczace jest ciagle ustanawianie nowych
beatyfikowanych??? Qrde, smiesznie wystrojeni faceci na swoich spedach
powoluja coraz to nowych swietych, do ktorych maja sie modlic zblakane
owieczki!!! Skad oni wiedza co sie tam dzieje w tym "niebie". maja nr.
"komorki" to tego swojego boga? W konkluzji jest to najlepszy przyklad
na to ze to czlowiek tworzy sobie bogow. nie odwrotnie!

J-...

PS. w in vitro szklo probowki nie przepuszcza "duszy" do ciala
dziecka, a rzeczone szkolo wymyslil czlowiek, podobnie jak wiele
innych rzeczy.

Data: 2010-06-10 10:02:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Jun 2010 00:47:54 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

W konkluzji jest to najlepszy przyklad
na to ze to czlowiek tworzy sobie bogow. nie odwrotnie!

I robi to stale, od zarania dziejów. Możesz to jakoś skomentować, drogi
znawco? :-)
Piotr

Data: 2010-06-10 02:30:55
Autor: J-23
On 10 Cze, 10:02, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> na to ze to czlowiek tworzy sobie bogow. nie odwrotnie!

I robi to stale, od zarania dziejów. Możesz to jakoś skomentować, drogi

"zarania dziejow" jak to napisales:
to jest jakies 1-1,5 mld. lat istnienia planety ziemia
to jest 200 mln. lat istnienia zycia na ziemi
to jest circa 40-100 istnienia istoty ludzkiej (coby to nie znaczylo),
na ziemi
czyli jak sie to ma do przekazu zawartego w ksiedze rodzaju?
czyli jak ten panbog stworzyl wszelkie byty zyjace i niezyjace
rownoczesnie?
na koniec, takie stworzone przez czlowieka swiete rozne lataja mi
kolo....

J-...

Data: 2010-06-10 12:57:25
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Jun 2010 02:30:55 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

"Skomentować", drogi kolego, to nie oznacza pobełkotać w lewackim stylu.
Przecie nawet wy na lewiźnie macie potrzebę transcendencji, jakby tak
spojrzeć w oczy cyca, to jakiś ogień tam płonie.
Piotr

Data: 2010-06-10 05:14:49
Autor: J-23
On 10 Cze, 12:57, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

Przecie nawet wy na lewiźnie macie potrzebę transcendencji, jakby tak
spojrzeć w oczy cyca, to jakiś ogień tam płonie.

Moim komentarzem sa wskazane postawowe sprzecznosci merytoryczne w
kwestii istoty wiary katolickiej, ktorej dogmatem jest kreacjonizm nie
majacy zadnej naukowej podstawy. Skoro w naistotniejszym meritum
kanonu wiary wystepuje tak wazka sprzecznosc z wiedza oparta na nauce,
to cala wiara jest jedynie "puchem marnym", czyli bzdyczeniem z
popierdywaniem.

J-...

Data: 2010-06-10 14:23:32
Autor: Roman Rumian
kto popiera zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.
Panie 'J-23',

W dniu 2010-06-10 14:14, J-23 pisze:
(...)
[...]

ta pańska wypowiedź, też nie ma żadnej naukowej podstawy, więc jej nie ma (?!), a to co pan napisałeś "...jest jedynie "puchem marnym", czyli bzdyczeniem z popierdywaniem." ?

Roman Rumian

Data: 2010-06-10 05:48:23
Autor: J-23
On 10 Cze, 14:23, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
> [...]

> kanonu wiary wystepuje tak wazka sprzecznosc z wiedza oparta na nauce,
> to cala wiara jest jedynie "puchem marnym", czyli bzdyczeniem z

ta pa ska wypowied , te nie ma adnej naukowej podstawy, wi c jej nie
ma (?!), a to co pan napisa e "...jest jedynie "puchem marnym", czyli
bzdyczeniem z popierdywaniem." ?

Roman Rumian

ale, ktora wypowiedz?
poza tym cus mala inwencji w twojej wypowiedzi!
ni syntezy, ni analizy

PS. kiedys w starym "Podwieczorku przy mikrofonie" Z.Wiktorczyka, byla
postac literacka pt. Rumian, wlasciwie byly to odpowiedzi na
wyimaginowane listy sluchaczy kierowane do rzeczonego pana Rumiana.
typu: panie Rumian co zrobic zeby przestac mowic do siebie, Rumian
odpowiada: to nic takiego, duzo ludzi tak robi, chyba ze jest pan
strasznym nudziarzem, to wspolczuje i radze udac sie do lekarza
specjalisty. ucz sie pan, panie Rumian, bo samo nazwisko nic pana nie
powie...

Data: 2010-06-10 15:14:54
Autor: Roman Rumian
kto popiera zapłodnienie in vitro, nie może przystępować do komunii.
W dniu 2010-06-10 14:48, J-23 pisze:
(...)
ale, ktora wypowiedz?

Przecież ją zacytowałem !?!?!?

poza tym cus mala inwencji w twojej wypowiedzi!
ni syntezy, ni analizy

Szkoda inwencji na coś co jest p... i b... , ale wolno Panu - tutaj prawie nikt się nie ogranicza.

S. kiedys w starym "Podwieczorku przy mikrofonie" Z.Wiktorczyka, byla
postac literacka pt. Rumian,...

Słyszałem już parę razy o tej postaci ale osobiście nie przypominam sobie jej.

Roman Rumian

P.S. Jakbyś Pan chciał na poważnie, to proszę opisać co to jest, w pańskim mniemaniu, "podstawa naukowa" ?

Data: 2010-06-10 06:38:26
Autor: J-23
On 10 Cze, 15:14, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
W dniu 2010-06-10 14:48, J-23 pisze:
(...)

> ale, ktora wypowiedz?

Przecie j zacytowa em !?!?!?

> poza tym cus mala inwencji w twojej wypowiedzi!
> ni syntezy, ni analizy

Szkoda inwencji na co co jest p... i b... , ale wolno Panu - tutaj
prawie nikt si nie ogranicza.

S. kiedys w starym "Podwieczorku przy mikrofonie" Z.Wiktorczyka, byla

> postac literacka pt. Rumian,...

S ysza em ju par razy o tej postaci ale osobi cie nie przypominam
sobie jej.

Roman Rumian

P.S. Jakby Pan chcia na powa nie, to prosz opisa co to jest, w
pa skim mniemaniu, "podstawa naukowa" ?

Hm! nawet nie musze sie wysilac zbytnio:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_naukowa

i nie jest to moje mniemanie, a powszechnie uzywany termin okreslajacy
w sposob syntetyzujacy wynik okreslonych prac naukowo-badawczych,
podany najczesciej w postaci uszeregowanych wnioskow potwierdzonych
przynajmniej kilukrotnym zbieznym wynikiem tychze badan, i
przeprowadzonych w roznych niezaleznych od siebie placowkach
naukowych.

PS. w necie istnieje zasada zwracania sie do siebie per "ty", slowo
"pan" jest niemal uwlaczajace

Data: 2010-06-10 13:04:09
Autor: Hans Kloss
On 10 Cze, 15:38, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
 w postaci uszeregowanych wnioskow potwierdzonych
przynajmniej kilukrotnym zbieznym wynikiem tychze badan, i
przeprowadzonych w roznych niezaleznych od siebie placowkach
naukowych.

Tak, pamiętam gdy zimną syntezę jądrowa zachodzącą w czasie
elektrolizy D2O potwierdzały kolejno po sobie różne ośrodki naukowe, w
tym, o zgrozo, Uniwersytet Wrocławski.
Nienajlepsze sobie wybrałeś miejsce do nawijania makaronu na uszy.
J-23

Data: 2010-06-10 15:37:02
Autor: J-23
On 10 Cze, 22:04, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

tym, o zgrozo, Uniwersytet Wrocławski.
Nienajlepsze sobie wybrałeś miejsce do nawijania makaronu na uszy.

Jak masz odmrozone jadra to makaron na uszach nie pomoze. Proponuje
smarowanie szuwaksem. Pewnie nic nie da w sensie zdrowotnym, ale zdusi
ten cholerny smrod jaki wkolo rozsiewasz. Qrde, sam sobie strzeliles w
kolano. Potwierdzaly ale po zweryfikowaniu okazalo sie ze to lipa.
Podobnie z ostatnia sensacja dot. zycia gdziestam w ziemskiej
galaktyce, tysz lipa. Bo od tego jest nauka, zeby watpic, zeby
sprawdzac, zeby doprowadzac do stanu kiedy aktualny poziom wiedzy nie
pozostawia watpliwosci. I teraz jesli zacheca sie do tego zeby
uwierzyc w sprawy niewidzialne i nie stwierdzone fizycznie, to albo
sie jest czubkiem, albo spekulantem. To drugie czesciej. Zastanow sie
do ktorej grupy mozna cie przyporzadkować?

J-...

J-...

Data: 2010-06-10 15:33:25
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Jun 2010 15:14:54 +0200, Roman Rumian napisał(a):

P.S. Jakbyś Pan chciał na poważnie, to proszę opisać co to jest, w pańskim mniemaniu, "podstawa naukowa" ?

Prowokujesz kolejne "bzdyczeniem z popierdywaniem"...  :-)
Piotr

Data: 2010-06-10 12:19:32
Autor: J-23
On 10 Cze, 15:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> pańskim mniemaniu, "podstawa naukowa" ?

Prowokujesz kolejne "bzdyczeniem z popierdywaniem"...  :-)

bzdyczeniem z popierdywaniem to sa male miki czyli tzw. pikus, w
zestawieniu z twoja umyslowa sraczka

J-...

Data: 2010-06-11 14:42:02
Autor: cyc
kto popiera zaplodnienie in vitro, nie moze przystepowac do komunii.

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:5e8bcd3f-6f11-4beb-b7a7-79ba4942bd68r27g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

PS. w in vitro szklo probowki nie przepuszcza "duszy" do ciala
dziecka, a rzeczone szkolo wymyslil czlowiek, podobnie jak wiele

Sprawa swietych , beatyfikowanych to cakiem inny problem . Kiedys swiety byl swietym pelna geba bo nikt nie znal jego prawdziwefo oblicza . Dzisiaj stal sie tylko jednym zbeneficjentow wyroznienia nadawanego przez kosciol , cos w rodzaju komunistycznego odznaczenia ,np. brazowy , srebrny , czy zloty w zaleznosci od zaslug , Krzyz Zaslugi , rowniez w wymiarze masowosci zjawiska ..
Jako przyklad moze swiadczyc ks.J.Popieluszko - znany polityk i propagandzista  z czasow komuny . Czlowiek niewatpliwie zaslugujacy na szacunek a nawet podziw dla determicnacji i postaw jakie reprezentowal ale jaki on swiety ? . No w kazdym razie w mojej ocenie , nie emisci sie w zakresie tych wartosci jakie swiety powinien reprezentowac , tymbardziej , ze klamstwem jest , ze zginal za wiare a takze za Polske .
Z niego taki swiety , jak z Kuklinskiego narodowy bohater .
Niestety nie umiemy stawiac jasnych granic dla pewnych wartosci a jesli tego nie potrafimy , to nie potrafimy obiektywnie oceniac i wszystko wtedy zalezy od czyjegos widzimisie .
Popieluszko powinien zostac odznaczony najwyzszymi orederami pastwowymi , potransformacyjnego panstwa , jak "Order Orla Bialego " . To mu sie nalezy ale nigdy nie powinien zostac swietym . To byl zwyczajny , podobno wcale nie najwyzszego lotu ksiadz , antykomnista i opozycjonista .

cyc

Data: 2010-06-11 07:00:05
Autor: Marek
On 11 Cze, 14:42, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:5e8bcd3f-6f11-4beb-b7a7-79ba4942bd68r27g2000yqb.googlegroups.com...
On 10 Cze, 09:30, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

 To byl zwyczajny , podobno wcale nie
najwyzszego lotu ksiadz , antykomnista i opozycjonista .

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

To Pan Piotrowski z Pekala chyba niepotrzebnie sobie brudzili rece
mordujac takiego zwyczajnego ksiedza...???

Data: 2010-06-11 18:59:13
Autor: cyc

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3a002348-5e76-4970-a156-cb5841fb187dz10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jako ksiadz byl zwyczajnym . Poczytaj ostatni bodaj , sprzed 2 , 3 tygodni wywiad z Glempem . To sa jego slowa , nie moje , jego ocena . Zdaniem Glempa , nie blyszczal intelektem
za to mial nieprzeparta , taka masochistycza potrzebe cierpienia .
W roli jaka w spoleczenstwie sobie wyznaczyl  byl przedewszystkim politykiem .. Bedac kapelanem "Solidarnosci " uznal , ze ma prawo osadzac i oceniac tak panstwo jak i system a zatem  polityke panstwa . Nie mnial takiego prawa tak , jak nie ma go zaden ksiadz bo to nie ich rola .
Jego zaslugi w kontekscie dzisiaj obowiazujacych standartow politycznych sa znaczne ale to tylo polityka nie swietosc , chyba , ze ta zmodyfikujemy i potraktujemy  na rowni z przyznawanyi medalami .

cyc

Data: 2010-06-10 10:03:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Jun 2010 09:30:08 +0200, cyc napisał(a):

[...]

:-)
Dobre, to z cycologii religioznawczej?
Piotr