kto robi alusy ale nie wygibusy ...

Data: 2011-12-13 12:48:53
Autor:
kto robi alusy ale nie wygibusy ...
Użytkownik "michu" <geisler1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jc5hou$f3m$1news.task.gda.pl...
jakie alusy polecacie na nasze coraz bardziej dziurawe drogi z punktu widzenia wytrzymalosci na ewentualne odksztalcenia ...

czy wszyscy producenci robia z jednakowo dobrych materialow i kazde aluminium/kazda alufelga jest mniej wiecej tak samo trwala czy tez mozna tutaj mowic o lepszych i gorszych producentach ???

jesli tak to kogo polecacie a kogo odradzacie ...

Z pewną taką niesmiałością - K&K - ukraińskie. Wytrzymuja na ich drogach, to i na naszych sobie poradzą. Kupowałem dwa lata temu, zrobiły bez najmniejszego problemu 55 tys. - a i cenowo były ciekawe (za cztery 16-tki dałem koło 1500zł.)

--
MW

kto robi alusy ale nie wygibusy ...