kto robi fotki ?

Data: 2010-09-14 03:58:21
Autor: PiotReK
kto robi fotki ?
On 14 Wrz, 12:45, "yoytek" <yoy...@op.pl> wrote:
wracale wczoraj z urlopu.
pare km przed trzebnica jadac od rawicza mowia na CB
ze na XXX kilometrze fotki robia.
,jestem na tym kilometrze wszedzie pola tylko w jednym miejscu
 jakies drzewa/krzaki przy ulicy
a w krzakach schowany Peugeot 206 ...
zdazylem tylko zauwazyc co to za autko i ze jacys kolesie w nim siedzieli..
nie widzialem czy cos stalo przed autem czy cykali ze srodka...
to juz tak kazdy moze sobie zakupic sprzet i fotki robic ?
oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?
moga sie chowac ? moga to byc jabyc "dziwni prywatni ludzie ?

to reporterzy FAKTu ;) jak "ustrzelą" kogoś podobnego do gwiazdy to
sie cos zawsze wymyśli do artykułu ;) np.ibisz wszystko wydał na
operacje plastyczne i musi jeździć maluchem.
a tak na serio, to chyba ktos na CB jaja sobie robił...
w 206 to raczej nie straż a tym bardziej policja.

Data: 2010-09-14 16:30:27
Autor: z
kto robi fotki ?
PiotReK pisze:

a tak na serio, to chyba ktos na CB jaja sobie robił...
w 206 to raczej nie straż a tym bardziej policja.

Kto wie. Ja widziałem dwóch młodzieńców w dresach z pełnoprawnym fotoradarem na trójnogu. Byli co prawda 10-letnim passatem kombi ale kto wie. Skoro można w dresie i bez radiowozu to w 206 będzie jeszcze lepiej (wydajniej);-)

Data: 2010-09-15 12:29:00
Autor: krzysiek82
kto robi fotki ?
W dniu 2010-09-14 12:58, PiotReK pisze:
a tak na serio, to chyba ktos na CB jaja sobie robił...
w 206 to raczej nie straż a tym bardziej policja.

ja kiedyś widziałem, fotoradar za szybą renault 19 który był postawiony bokiem do drogi a w nim strażaki wiejskie (chyba) Ciekawe tylko jak to jest z homologacją na lokalizację.

--
krzysiek82

kto robi fotki ?