kto się założy o czapkę śliwek,

Data: 2009-09-30 08:30:24
Autor: aprecjator
kto się założy o czapkę śliwek,
że o polanskym będzie jeszcze dzisiaj i później bardziej głośno, niż o 10 mld zł dla eureko ?

Data: 2009-09-30 11:14:25
Autor: pulsar
  aprecjator napisał(a):
że o polanskym będzie jeszcze dzisiaj i później bardziej głośno, niż o 10 mld zł dla eureko ?

Aż takich hazardzistów, to tu chyba nie ma...

pulsar

Data: 2009-09-30 02:34:03
Autor: Antenka
On 30 Wrz, 11:14, pulsar <qwerty...@neostrada.pl> wrote:
  aprecjator napisał(a):

> że o polanskym będzie jeszcze dzisiaj i później bardziej głośno, niż
> o 10 mld zł dla eureko ?

Aż takich hazardzistów, to tu chyba nie ma...

pulsar

Dziękuję, mam swoje. W tym roku sypały się kilogramami z drzewa :D

Antenka

Data: 2009-09-30 09:48:11
Autor: aprecjator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 30 Wrz, 11:14, pulsar <qwerty...@neostrada.pl> wrote:
> =A0 aprecjator napisa=B3(a):

> A=BF takich hazardzist=F3w, to tu chyba nie ma...
>
> pulsar

Dzi=EAkuj=EA, mam swoje. W tym roku sypa=B3y si=EA kilogramami z drzewa :D

Antenka
a nie przymierzając, jakiej wielkości są TE śliwki ?

Data: 2009-09-30 02:55:25
Autor: Antenka
On 30 Wrz, 11:48, " aprecjator" <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Dzi=EAkuj=EA, mam swoje. W tym roku sypa=B3y si=EA kilogramami z drzewa :D

> Antenka

a nie przymierzając, jakiej wielkości są TE śliwki ?

6cm/ 3,5cm

Antenka

Data: 2009-09-30 11:40:14
Autor: pulsar
Antenka napisał(a):
Dziękuję, mam swoje. W tym roku sypały się kilogramami z drzewa :D

Czy ja ci coś oferuję, miła blondynko?

pulsar

Data: 2009-09-30 02:45:50
Autor: Antenka
On 30 Wrz, 11:40, pulsar <qwerty...@neostrada.pl> wrote:
Antenka napisał(a):

> Dziękuję, mam swoje. W tym roku sypały się kilogramami z drzewa :D

Czy ja ci coś oferuję, miła blondynko?

pulsar

sorry, to miało być do aprecjatora

Data: 2009-09-30 11:54:17