kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika

Data: 2010-06-07 09:56:52
Autor: krzysiek82
kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika
dominik pisze:
Czołem,

Fakt, że dziki nie posiadają OC jest mi już znany. A czy ktoś może
wie, czy kawałek przed miejscowością Ligota Trzebnicka jadąc od
Milicza jest znak "uwaga zwierzęta leśne"? Trachnąłem tam dzika, a
ponoć jeśli nie ma znaku, to Lasy Państwowe sponsorują blacharkę...

Pozdro
Dominik

a dzik żyje? Teoretycznie tak ale są z tym jazdy, sam na sobie to przerabiałem po trafieniu przez zająca.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 01:00:57
Autor: dominik
kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika
a dzik yje? Teoretycznie tak ale s z tym jazdy, sam na sobie to
przerabia em po trafieniu przez zaj ca.

--
krzysiek82

Bałem się mierzyć mu puls... Upadł na pobocze i nie podchdziłem.
Zadzwoniłem na policję żeby zorganizowali mu jakieś wsparcie.
Sądząc po aucie - powinien zejść.

Data: 2010-06-07 10:10:04
Autor: Usrobo
dominik pisze:
[...]

mozesz sie zdziwić ;)

Data: 2010-06-07 10:13:31
Autor: krzysiek82
kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika
Usrobo pisze:
mozesz sie zdziwić ;)

ognisko już naszykowane, rodzinka głodna a tu jedzenie uciekło ;D

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 08:23:42
Autor: to
krzysiek82 wrote:

ognisko już naszykowane, rodzinka głodna a tu jedzenie uciekło ;D

A Ty ponoć zwierzęta lubisz. Dzik to nie zwierze?

Data: 2010-06-07 10:25:14
Autor: krzysiek82
to pisze:
A Ty ponoć zwierzęta lubisz. Dzik to nie zwierze?

ale to nie mnie ta przygoda spotkała :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 08:48:13
Autor: to
krzysiek82 wrote:

ale to nie mnie ta przygoda spotkała :)

Ale Ty sobie z biednego dzika Ĺźartujesz...

Data: 2010-06-07 10:50:06
Autor: krzysiek82
to pisze:
Ale Ty sobie z biednego dzika Ĺźartujesz...

przepraszam to nietakt z mojej strony :(

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 10:49:51
Autor: J.F.
kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
ognisko już naszykowane, rodzinka głodna a tu jedzenie uciekło ;D

A Ty ponoć zwierzęta lubisz. Dzik to nie zwierze?

Zwierze, zwierze, ale cos jesc trzeba :-)

J.

Data: 2010-06-07 11:07:29
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c0cac8e$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
krzysiek82 wrote:

ognisko już naszykowane, rodzinka głodna a tu jedzenie uciekło ;D

A Ty ponoć zwierzęta lubisz. Dzik to nie zwierze?

Lubi, szczególnie te smaczniejsze
:)

Data: 2010-06-07 10:48:48
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Usrobo napisał:

dominik pisze:

[...]

Masz racje. Bylem swiatkiem jak peweien kierownik trafil mloda sarne i jelonka. Po wygladzie auta oba zwierzeta powinny zejsc na miejscu a tu zonk i konanie zwierzyny przez kilka godzin gdyz policja nie moze zabrac ani dobic zwierzyny tylko musza czekac na goscia z kola lowieckiego, ktory ulzy zwierzakowi i go zabierze (nawet wet nie moze takiego zwierzaka uspic) :-(

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-07 10:26:18
Autor: Olek
On 2010-06-07 10:00, dominik wrote:

Bałem się mierzyć mu puls... Upadł na pobocze i nie podchdziłem.
Zadzwoniłem na policję żeby zorganizowali mu jakieś wsparcie.
Sądząc po aucie - powinien zejść.

Nie udzieliłeś pierwszej pomocy poszkodowanemu - sztuczne oddychanie, masaż serca i takie tam. Tym bym się martwił, a nie blacharką :)

kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika