kto tak mataczy?

Data: 2010-07-01 08:37:38
Autor: no kto
kto tak mataczy?
Czy Rosjanie mataczą w śledztwie dotyczącym zamachu na prezydenta RP?

Po pierwsze dali aż 37 minut nagrania. A mogli dać 30 minut, tak?
Postarali się, bo dali nawet o 7 minut więcej niż mieści kaseta
czarnej skrzynki!

Że brak kluczowych fragmentów rozmów? To przecież nie problem, jak
ktoś jest koneserem i słuchaczem to w zamian może posłuchać szumów.

A co do różnic z pierwszą wersją stenogramu to chyba wszyscy rozumieją
w obliczu tragedii jest mało ważne co krzyczał pilot w ostatnich
sekundach czy  "Jezuu!" jak w pierwszej wersji stenogramu czy "kurwa!"
jak w kolejnych.

Ale wiecie oni chyba nie mataczą sami. Polska prokuratura w W-wie
chciała spalić ubrania podobno jak tylko pojawiła się koncepcja badań
toksykologicznych.
Komorowski rozdawał medale.. itd.

Data: 2010-07-01 17:40:08
Autor: boukun
kto tak mataczy?
A nad czym tu rozprawiać? Kto i dlaczego zmusił pilota do lądowania w Smoleńsku w takich warunkach? Dlaczego prezydent leciał do Smoleńska, wiedząc, że nie ma warunków do lądowania?

Sami sobie winni...

boukun

Data: 2010-07-01 17:45:49
Autor: Bogdan Idzikowski
kto tak mataczy?

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:b88ac5b8-dfd0-413c-bdce-34f53d5c7cc4j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Skąd wiesz ile taśmy mieściła czarna skrzynka?
Jakich kluczowych fragmentów rozmów brak? I skąd możesz o nich wiedzieć jeśli ich nie ma w stenogramie?
A gdzie Ty widziałeś inną wersję stenogramu niż tą, jaką opublikowano 1 czerwca?

Data: 2010-07-01 18:22:44
Autor: Tomek
kto tak mataczy?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Skąd wiesz ile taśmy mieściła czarna skrzynka?

30 minut mieści standardowa skrzynka. Mogła być taśma zmieniona na cienszą (i dłuższą tym samym), ale byłoby to odnotowane w papierach samolotu. A nie było. Więc coś tu nie gra. W dodatku dziwnym trafem nie odzywa się w ogóle pilot. Słychać mechanika, a pierwszego pilota - nie...
Poczytaj trochę coś innego niż GW.
Tomek

Data: 2010-07-01 18:32:31
Autor: Bogdan Idzikowski
kto tak mataczy?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i0ifcd$1lnp$1news.ett.com.ua...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Tu nie ma znaczenia, co czytam.
Jednak taśma mogła być dłuższa. Skąd wiesz, że nie było odnotowane w papierach samolotu?
Skąd wiesz, że pierwszy pilot nie milczał?
Odpowiedz na ostatnie pytanie:

Data: 2010-07-06 09:18:20
Autor: Tomek
kto tak mataczy?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2cc322$1news.home.net.pl...

[...]

Zakładam, że dziennikarze, którzy to opublikowali, dochowali staranności.

Skąd wiesz, że pierwszy pilot nie milczał?

Tego nie wiem, ale napisałem, że to jednak trochę dziwne. Jak mi ktoś drogę zajedzie to reaguję dość nerwowo. Ten pilot był z innej gliny?

Odpowiedz na ostatnie pytanie:
A gdzie Ty widziałeś inną wersję stenogramu niż tą, jaką opublikowano 1
czerwca?

Nie widziałem. W oficjalnym stenogramie są minuty poza 30.
Tomek

Data: 2010-07-06 09:39:13
Autor: Bogdan Idzikowski
kto tak mataczy?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i0ulmj$s08$2news.ett.com.ua...
Jednak taśma mogła być dłuższa. Skąd wiesz, że nie było odnotowane w
papierach samolotu?

Zakładam, że dziennikarze, którzy to opublikowali, dochowali staranności.

To znaczy nie wiesz, ale wiesz.

Skąd wiesz, że pierwszy pilot nie milczał?
Tego nie wiem, ale napisałem, że to jednak trochę dziwne. Jak mi ktoś drogę
zajedzie to reaguję dość nerwowo. Ten pilot był z innej gliny?

Nie wiesz, ale wiesz.

Odpowiedz na ostatnie pytanie:
A gdzie Ty widziałeś inną wersję stenogramu niż tą, jaką opublikowano 1
czerwca?
Nie widziałem. W oficjalnym stenogramie są minuty poza 30.

Nie widziałeś, ale piszesz o różnych wersjach.

Czy jest jeszcze coś, czego nie widziałeś, nie słyszałeś? Czy są jeszcze jakieś dowody, których nie znasz, ale wiesz, że świadczą o fałszerstwach ruskich?

kto tak mataczy?