kto to do mnie wydzwania co to za numer?

Data: 2010-05-28 19:30:56
Autor: Anna
kto to do mnie wydzwania co to za numer?
od kilku dni ktoś ciągle do mnie wydzwania z tego numeru? co to za numer

32 493-25-00

podejrzewam ze jakis bank albo ubezpieczalnia ale nie jestem pewien

Data: 2010-05-28 19:55:54
Autor: Piotr M
W dniu 28 maja 2010 19:30, Anna pisze:
od kilku dni ktoś ciągle do mnie wydzwania z tego numeru? co to za numer

32 493-25-00

podejrzewam ze jakis bank albo ubezpieczalnia ale nie jestem pewien

Straszne :D A dlaczego nie odbierasz?

A powiedziałeś/aś o tym mamie?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-28 18:59:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 28 May 2010 19:55:54 +0200, Piotr M napisał(a):

W dniu 28 maja 2010 19:30, Anna pisze:

nie jestem pewien

Straszne :D A dlaczego nie odbierasz?

może nie wie czy przedstawić się jako on czy jako ona

"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

kto to do mnie wydzwania co to za numer?