kto traci na giełdzie?

Data: 2009-06-12 02:39:21
Autor: Delfino Delphis
kto traci na giełdzie?
Delfino Delphis wrote:

[ciach]

No to kolejne pytanie. Weźmy ceny z 10 czerwca na opcje na WIG20. Robię takie coś:

Otwieram pozycję długą na OW20F9170 za 286 punktów, oraz pozycję krótką na OW20F916 za 408 punktów. Przecież ta inwestycja _gwarantuje_ zysk 22 punktów. Na niej nie da się stracić.

A podobno na giełdzie można stracić. To normalne? ;P

Data: 2009-06-12 09:20:08
Autor: Gonzo
kto traci na giełdzie?

Otwieram pozycję długą na OW20F9170 za 286 punktów, oraz pozycję krótką na
OW20F916 za 408 punktów. Przecież ta inwestycja _gwarantuje_ zysk 22
punktów. Na niej nie da się stracić.

Jesli ktos chcial dac 408 punktow to trzeba bylo mu sprzedac. I na tym polega gielda - na trejdowaniu wtedy gdy szanse stoja po Twojej stronie (czasem te szanse to 100%).
Powodzenia,

Data: 2009-06-12 12:42:24
Autor: kigam
kto traci na giełdzie?

Użytkownik "Gonzo" <gonzo@ned.net> napisał w wiadomości

> [...]

Jesli ktos chcial dac 408 punktow to trzeba bylo mu sprzedac. I na tym
polega gielda - na trejdowaniu wtedy gdy szanse stoja po Twojej stronie

Hohoho na pierwszy rzut oka coś mi nie pasowało więc poświęciłem sie
specjalnie i stwierdzam, że delfinek lekko mówiąc naciąga fakty. Na OW20F916
transakcja po ~408 była o 12:28 a na OW20F9170 o 12:30 (powiedzmy, że w tym
samym czasie) transakcja po ~308 . Natomiast transakcja o której wspomina po
~ 286 była o 15:50. Różnica kilku godzin - bagatela. Gdybym miał taką
przewagę to w miesiąc jestem miliarderem. Poza tym dłuższy czas śmigam po
opcjach i różnicy nawet kilku pkt to możesz sobie baaaaaaardzo długo szukać,
automaty działają zgodnie z modelami wyceny m.in. BS. Numery z takimi
różnicami to mogą zdarzyć się tylko przez pomyłkę jakiegoś gracza na mało
granych strikach i ta pomyłka od razu zostanie ściągnięta przez automat
animatora więc normalny gracz to sie najwyżej zesrać może.

Pzdr

Data: 2009-06-12 12:50:32
Autor: Delfino Delphis
kto traci na gie?dzie?
kigam wrote:

[...]

Hmm no tak, nie odrobiłem zadania domowego. Spojrzałem tylko na wartości nie patrząc na czas, a to chyba były po prostu ostatnie transakcje tego dnia. Myślałem, że te opcje mają większą płynność.

kto traci na giełdzie?