kto tu dla kogo pracuje?

Data: 2010-01-16 14:20:17
Autor: u2
W dniu 2010-01-16 14:12, jerzym pisze:

Data: 2010-01-16 08:17:03
Autor: Marek
W dniu 2010-01-16 14:12, jerzym pisze:

Data: 2010-01-16 17:37:10
Autor: u2
W dniu 2010-01-16 17:17, Marek pisze:
W dniu 2010-01-16 14:12, jerzym pisze:

Data: 2010-01-16 17:52:33
Autor: mkarwan
kto tu dla kogo pracuje?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hisq4i$a0n$1atlantis.news.neostrada.pl...
jadrys - litwa

Coś się tobie pomyliło.

Jadrys - Kuba

mkarwan - Izrael

Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-01-16 17:53:36
Autor: Grzegorz Z.
kto tu dla kogo pracuje?
Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:52:33 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Czy widzicie coś złego w tym że ktoś jest z Izraela?

Data: 2010-01-16 18:01:11
Autor: u2
kto tu dla kogo pracuje?
W dniu 2010-01-16 17:53, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Nie, ale prawda w oczy kole mkarwana.

Data: 2010-01-16 20:43:33
Autor: mkarwan
kto tu dla kogo pracuje?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hiss1l$5lb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mnie nie kole, ale ciebie tak, co widać po twoich listach!

Data: 2010-01-16 20:46:39
Autor: Grzegorz Z.
kto tu dla kogo pracuje?
Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:43:33 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

No ale co jest złego w tym że ktoś jest akurat z Izraela?

Data: 2010-01-16 23:11:16
Autor: u2
kto tu dla kogo pracuje?
W dniu 2010-01-16 20:46, Grzegorz Z. pisze:

[...]

No właśnie. Mkarwan aż się gotuje ze złości, że w końcu przejrzano te
jego dziecinne gierki :)

kto tu dla kogo pracuje?