kto widział ?

Data: 2011-04-14 09:12:02
Autor: Loti
kto widział ?
Mam pytanie, kto był na pokładzie lotu tutki w trakcji eksperymentu śledczego i
mógłby powiedzieć co się tam NAPRAWDE działo?

Loti

Data: 2011-04-14 11:09:26
Autor: J.F.
kto widział ?
Użytkownik "Loti" <karmmnie@vp.pl> napisał w
Mam pytanie, kto był na pokładzie lotu tutki w trakcji eksperymentu śledczego i
mógłby powiedzieć co się tam NAPRAWDE działo?

Jak byl, to to jest objete tajemnica sledztwa i nie moze powiedziec :-)

A z informacji w mediach - zdaje sie ze testowali co zrobi samolot w trybie automatycznego odejscia jak na lotnisku nie ma ILS.

J.

kto widział ?