kto wie

Data: 2009-06-02 11:20:45
Autor: Kasia Matła
kto wie
hej...
chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)

Data: 2009-06-02 11:29:13
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
kto wie
Dnia 02.06.2009 11:20 użytkownik Kasia Matła napisał :
hej...
chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)

Musi posiadać pieniądze.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-02 11:34:42
Autor: ikov
kto wie
http://tinyurl.com/lm8zzl

Data: 2009-06-02 11:55:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kto wie

hej...

Ho.

chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)

Właściwego właściciela.

zyga

Data: 2009-06-02 12:00:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kto wie

chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)

Musi mieć 20cm skoku z przodu, z tyłu przynajmniej 14cm i koniecznie w kolorze czarnym.

Kup sobie taki:
http://zarzecki.com/rower/boxxer/boxxer10.jpg
:>

zyga

Data: 2009-06-02 13:54:56
Autor: GumoL
kto wie
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

> chce kupic rower co musi posiadać???
> prosze  o odp;) Musi mieć 20cm skoku z przodu, z tyłu przynajmniej 14cm i koniecznie w kolorze czarnym.

A jak ma te skoki, ale w kolorze niebieskim one?

GumoL

Data: 2009-06-02 22:18:58
Autor: click
kto wie
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

a dlaczego erzonda zamontowales tak dziwnie na kierze?

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-06-02 13:23:17
Autor: Kapsel
kto wie
Tue, 2 Jun 2009 11:20:45 +0200, Kasia Matła napisał(a):

hej...
chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)

Jak pójdziesz do jakiegoś rowerowego salonu to rower dostaniesz "z pudełka"
cały i będzie posiadał wszystkie potrzebne elementy.

Na miejscu poproś jeszcze o lampki - biała z przodu, czerwona z tyłu i to
na początek wystarczy :)

Możesz też poszukać kolegę/koleżankę którzy się znają na rowerach,
ewentualnie zaprzyjaźnij się z obsługą sklepu bo czasem coś trzeba
wyregulować, wymienić, nasmarować, a Ty raczej nie będziesz wiedzieć o i
jak.

Szerokiej drogi! ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-04 14:07:52
Autor: Gotfryd Smolik news
kto wie
On Tue, 2 Jun 2009, Kapsel wrote:

Na miejscu poproś jeszcze o lampki - biała z przodu, czerwona z tyłu i to
na początek wystarczy :)

  I dzwonek.
  W .pl może być "inny nieprzeraźliwy sygnał dźwiękowy", raczej
trudno może być obronić tezę iż ustawodawca miał na myśli
naturalny generator rowerzysty ;)
  Ale to do jazdy po drogach - pytający nie napisał, czy wyjedzie
na drogę publiczną :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-04 15:45:56
Autor: fabian
kto wie
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Raz udało się przekonać pana Władzę, że uprzejme "przepraszam" generowane przez rowerzystę wystarczy ;) Z drugiej strony aby się przyczepić o brak dzwonka ...

Fabian.

Data: 2009-06-07 22:41:27
Autor: Titus Atomicus
kto wie
In article <Pine.WNT.4.64.0906041406380.2516@quad>,
 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  W .pl może być "inny nieprzeraźliwy sygnał dźwiękowy", raczej
trudno może być obronić tezę iż ustawodawca miał na myśli
naturalny generator rowerzysty ;)
No wlasnie nie rozumiem, dlaczego nie mozna 'paszczowo'.
TA

Data: 2009-06-02 15:33:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
kto wie
Panie Kasia Matła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h02qtc$2t8$1news.wp.pl> przy ul....

hej...
chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)

(pytanie jak w "Familiadzie")
Koła!

Data: 2009-06-02 21:50:34
Autor: Wojciech Waga
kto wie
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

To nie jest najwyżej punktowana odpowiedź.

w.

Data: 2009-06-03 15:50:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
kto wie
Panie fabian, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h05714$n2u$1opal.futuro.pl> przy ul....

Wiskar wrote:
UÂżytkownik "Wojciech Waga" <adun_wywal@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:h03vqa$ke2$1achot.icm.edu.pl...
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Panie Kasia MatÂła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibÂą w
<news:h02qtc$2t8$1news.wp.pl> przy ul....
hej...
chce kupic rower co musi posiadaĂŚ???
prosze  o odp;)
(pytanie jak w "Familiadzie")
KoÂła!
To nie jest najwyÂżej punktowana odpowiedÂź.
Rama?
Dzwonek!

Kask?
Kamizelka odblaskowa?
(poleci?)

--
Pozdrowienia,                            | Próşnoś repliki się spodziewał

Data: 2009-06-07 22:43:46
Autor: Titus Atomicus
kto wie
In article <h03tqk$5s9$1@news.vectranet.pl>,
 "Wiskar" <wiskar@poczt.onet.pl> wrote:

> To nie jest najwyżej punktowana odpowiedź.
>

> w.

Rama?

Wydaje mi sie ze kluczowe jest: przynajmniej jedno kolo, i, za przeproszeniem, dwa pedaly. Siodelko tez by sie przydalo. To wystarcza w przypadku monocykla.

TA

Data: 2009-06-02 22:17:59
Autor: AL
kto wie
Kasia Matła pisze:
hej...
chce kupic rower co musi posiadać???
prosze  o odp;)
kola se mozesz darowac ;)
http://gadzetomania.pl/2009/06/02/zwariowany-chinski-rower-nie-uzywa-kol/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-08 04:05:39
Autor: Grzegorz Bzdak
kto wie
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
Kasia Matła pisze:
> hej...
> chce kupic rower co musi posiadać???
> prosze  o odp;) > > kola se mozesz darowac ;)
http://gadzetomania.pl/2009/06/02/zwariowany-chinski-rower-nie-uzywa-kol/

Nóżka nóżka najważniejsza,

--

kto wie