kto wstawi nieoryginalny szyberdach do corsy B na slasku ?

Data: 2010-03-04 07:09:11
Autor: BearBag
kto wstawi nieoryginalny szyberdach do corsy B na slasku ?
Mam corse ktora ma nieoryginalny szyberdach ktory jest zbity. Kupilem
drugi troche większy (identycznego nie znalazłem w całej Polsce).
Trzeba powiększyc dziure w dachu i jakos to zamocować żeby nie ciekło.
Kto sie tego podejmie na gornym slasku ? Rozsadna cena oczywiscie.

kto wstawi nieoryginalny szyberdach do corsy B na slasku ?