kto wymyśla te korki oleju?:)

Data: 2011-04-27 14:03:59
Autor: Seba
kto wymyśla te korki oleju?:)
Dnia Wed, 27 Apr 2011 13:22:02 +0200, Bartek napisał(a):

no kto?:)

Na alfaholikach dostałeś podpowiedź :)

PS. Gapię się w tą Twoją sygnaturkę i coś Lybry nie widzę - czyżbyś ją
już całkiem tym Automaxem spolerował? ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-28 10:06:49
Autor: Bartek
kto wymyśla te korki oleju?:)
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ucyu3jb4pp82$.bjt05zjxw650.dlg40tude.net...
[...]

cześć seba!

więc tak: przy pomocy grupowicza
zakupiliśmy korki oleju za grosze:)
polecam
www.autofanty.pl
- a co...

uwaga, bo widzę że na allegro niektorzy te korki wystawiają po dziesiąt zł;)
a ich koszt to 5-10 zł.

nie, niepolerowałem,
jescze niczym. zrobiłem tym co miałem pod ręką - a w gliwicach znalazłem fajnego kolesia sprzedającego produkty maguiars, więc się znim zgadam pewnie.
lybra zyje i ma się dobrze.

alfa siostrzana.

tak czy inaczej - kto te niektorepatenty tam wymyśla!:)

--
Pozdrawiam, Bartek
Lybra 2.4 JTD

kto wymyśla te korki oleju?:)