kto wymyśla te korki oleju?:)

Data: 2011-04-27 14:07:02
Autor: MZ
kto wymyśla te korki oleju?:)
W dniu 2011-04-27 13:22, Bartek pisze:
no kto?:)

chciałem w siostry alfie 147 wymienić olej.

spodziewałem się imbusa.... więc podniosłem auto, ....
a tu.... kwadrat 8 mm...

Taka alfia uroda. Tak samo nie wiem kto w Alfie 145 projektował korek
wlewu oleju. Te auta (zwłaszcza z boxerem pod maską) baaaardzo lubią
olej, a dolewanie w tradycyjny sposób, przez korek, po paru dolewkach
niemal gwarantuje uszkodzenie oringu i wpadnięcie resztek gumy do
środka. Pomijając, że żeby wyciągnąć ten wciskany (bo przecież korek na
gwint jest passe) kawałek plastiku trzeba mieć siłę słonia. Za to bardzo
szybko się przekonałem po co poprzedni właściciel woził mały lejek
(hint: otwór na bagnet).
--
MZ

Data: 2011-04-28 21:37:18
Autor: Marcin Jan
kto wymyśla te korki oleju?:)
W dniu 11-04-27 14:07, MZ pisze:
[...]

podobny patent był w pugu 405 silnik 1.9 benzyna. Skończyło się tak że takie rurki chyba powrotu sie wyłamały. Koszmar. Pozdrawiam
Marcin Jan

kto wymyśla te korki oleju?:)