kto wymyśla te korki oleju?:)

Data: 2011-04-27 14:21:51
Autor: J.F.
kto wymyśla te korki oleju?:)
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w
chciałem w siostry alfie 147 wymienić olej.

A stary wylac do kanalu? Nie ma tak dobrze :-)

spodziewałem się imbusa.... więc podniosłem auto, ....
a tu.... kwadrat 8 mm...

Hm, ja pamietam same kwadraty.

więc skoczyłem do norauto. kupiłem klucz -  8 - 10 mm. taki niemal w krztalcie litery Z
przyjechałem, wsadzam w korek, kręcę - klucz się ukręca łatwiej niż klamka;)

Kupiles chinski klucz, to pretensje do Norauto a nie do nas :-)

ma ktoś jakiś katalog korkow olejowych, jaki może pasować do ar 147 2.0?
bo chce go odrazu wymienić a inny.

Ale po co - zeby ci potem serwis nie mogl odkrecic ?

J.

Data: 2011-04-28 10:09:24
Autor: Bartek
kto wymyśla te korki oleju?:)
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ip91ol$cdh$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w
chciałem w siostry alfie 147 wymienić olej.

A stary wylac do kanalu? Nie ma tak dobrze :-)

nie ma niema. jest lepiej;) są tacy co taki olej chętnie przyjmują. bo znowu im jescze za ten olej płacą;)

spodziewałem się imbusa.... więc podniosłem auto, ....
a tu.... kwadrat 8 mm...

Hm, ja pamietam same kwadraty.

ale typu imbus? czy klucz 4-kontny?:)

[...]

oczywiscie ze tak::)
dzisiaj mam zamiar im go oddać:P

ma ktoś jakiś katalog korkow olejowych, jaki może pasować do ar 147 2.0?
bo chce go odrazu wymienić a inny.

Ale po co - zeby ci potem serwis nie mogl odkrecic ?

jaki serwis?:)

--
Pozdrawiam, Bartek
Lybra 2.4 JTD