kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?

Data: 2010-06-08 13:10:38
Autor: Jerry
kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?
Witam
Z braku wiedzy i możliwości ,prosze kogość o pomoc w złożeniu
klamkomanetki Shimano Tiagra lewa Flick Deck.Posiadam wszystkie
elementy stanowiace komplet do złożenia w całość,proszę o wiadomość
avanti95@wp.pl

Data: 2010-06-08 13:51:21
Autor: Michał Wolff
On 8 Cze, 22:10, Jerry <avant...@wp.pl> wrote:
[...]
avant...@wp.pl

To obawiam się, że długo możesz sobie poczekać :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-09 06:57:14
Autor: PeJot
Michał Wolff pisze:
[...]

A to jakoś specjalnie inaczej składa się jak te góralskie ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-09 01:51:16
Autor: Michał Wolff
On 9 Cze, 06:57, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:

A to jakoś specjalnie inaczej składa się jak te góralskie ?

Dużo trudniej. Niewielu jest takich co kończą tą operację sukcesem :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-09 04:59:23
Autor: Jerry
On 9 Cze, 10:51, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
On 9 Cze, 06:57, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:

> A to jakoś specjalnie inaczej składa się jak te góralskie ?

Dużo trudniej. Niewielu jest takich co kończą tą operację sukcesem :)
-- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Górskie klamkomanetki to konstukcyjnie (może nie wszystkie)  pikuś w
porównaniu np  z ta którą próbuje złożyć,dlatego szukam konstruktywnej
pomocy,oczywiście odpłatnie
Pozdr

Data: 2010-06-09 11:26:49
Autor: Przemek
On 9 Cze, 13:59, Jerry <avant...@wp.pl> wrote:

Górskie klamkomanetki to konstukcyjnie (może nie wszystkie)  pikuś w
porównaniu np  z ta którą próbuje złożyć,dlatego szukam konstruktywnej
pomocy,oczywiście odpłatnie

swego czasu sam szukałem osoby, która złożyłaby do kupy manetkę XT
Dual Control. Nie znalazłem, dzwoniłem nawet do Shimano i polecanych
przez nich serwisów i nikt się nie podjął.
Możesz jeszcze spróbowac u zegarmistrza ;), oni czasem lubią
podejmować się takich wyzwań. Ja sobie odpuściłem i założyłem zwykłe
manetki...

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-09 07:45:59
Autor: Frankie
W dniu 10-06-08 22:10, Jerry pisze:
[...]

Jedyne co udało mi się znaleźć:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/ST/EV-ST-4400-1885_v1_m56577569830612343.pdf

Może coś pomoże :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-06-10 01:01:03
Autor: __Maciek
kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?
Wed, 09 Jun 2010 07:45:59 +0200 Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl>
napisał:

Jedyne co udało mi się znaleźć:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/ST/EV-ST-4400-1885_v1_m56577569830612343.pdf
Może coś pomoże :-)

Nie wygląda na jakoś strasznie skomplikowany mechanizm. Naprawdę aż
tak trudno to poskładać? W czym jest trudność?

BTW, co ma oznaczać "flight deck compatible"? Ta manetka napewno jest
do roweru? :-)

Data: 2010-06-10 08:11:01
Autor: Przemek
On 10 Cze, 01:01, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote:

[...]

problem w tym, że na schemacie nie jest uwzględniony sam mechanizm
zmiany biegów, a jest on w dźwigni, podobnie, jak w DC. A tych
schematów już Shimano nie upublicznia, przynajmniej ja nie znalazłem.
A przypomina to szwajcarski zegarek :).
A flight deck to możliwośc podpięcia licznika Shimano, z wyświetalniem
aktualnego przełożenia, itp.

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-10 17:42:59
Autor: __Maciek
kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?
Thu, 10 Jun 2010 08:11:01 -0700 (PDT) Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> napisał:

problem w tym, że na schemacie nie jest uwzględniony sam mechanizm
zmiany biegów, a jest on w dźwigni, podobnie, jak w DC. A tych

DC? Default City? AC/DC? :-)

schematów już Shimano nie upublicznia, przynajmniej ja nie znalazłem.
A przypomina to szwajcarski zegarek :).

Zdjęcie?

A tak przy okazji, za jakiś czas być może będę zmieniał linki w moich
manetkach, które być może i są zabytkowe, obciachowe, dziadowskie itp.
(pewnie zaraz pojawią się takie głosy), ale ja je bardzo lubię i nie
chcę innych. Chodzi mianowicie o manetki Tourney SL-TY18 - 6 biegów,
mają jeszcze napis "SIS". Mam się spodziewać kłopotów, czy raczej da
się te linki wymienić bez problemów?

Data: 2010-06-10 09:36:40
Autor: Przemek
kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?
On 10 Cze, 17:42, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote:

DC? Default City? AC/DC? :-)

Shimano XT ST-M760 Dual Control, teraz lepiej?
                                ^       ^

>schematów już Shimano nie upublicznia, przynajmniej ja nie znalazłem.
>A przypomina to szwajcarski zegarek :).

Zdjęcie?

postaram się zrobić, jak będę pamiętał, ale po niedzieli najwcześniej...
Chodzi mianowicie o manetki Tourney SL-TY18 - 6 biegów,
mają jeszcze napis "SIS". Mam się spodziewać kłopotów, czy raczej da
się te linki wymienić bez problemów?

Jeżeli nie masz 2 lewych rąk i potrafisz odkręcić kilka śrubek, to nie
będzie problemów. Zresztą w wyższych grupach też ich nie ma, chyba, że
ktoś zaczyna za bardzo dłubać(tak jak ja) i prosi się o problemy :D

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-10 20:38:04
Autor: __Maciek
kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?
Thu, 10 Jun 2010 09:36:40 -0700 (PDT) Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> napisał:

DC? Default City? AC/DC? :-)
Shimano XT ST-M760 Dual Control, teraz lepiej?
                               ^       ^

Lepiej, wiesz ja mam MTB Rometa rocznik 95 z osprzętem Tourney (i mi
spokojnie wystarcza), nie jestem na bieżąco z tymi wszystkimi
gadżetami i się nimi nie interesuję. Ja używam roweru do jeżdżenia ;-)

Zdjęcie?
postaram się zrobić, jak będę pamiętał, ale po niedzieli najwcześniej...

Spoko, to tylko tak z ciekawości jak to ten szwajcarski (japoński)
zegarek wygląda.

Jeżeli nie masz 2 lewych rąk i potrafisz odkręcić kilka śrubek, to nie
będzie problemów.

Nie mam. w róźnych rzeczach już grzebałem (często z sukcesami), w tym
w migawce Compur.

Zresztą w wyższych grupach też ich nie ma, chyba, że
ktoś zaczyna za bardzo dłubać(tak jak ja) i prosi się o problemy :D

Acha, czyli w tych wszystkich manetkach linkę można wymienić bez
problemu, tylko dalej nie należy rozbierać? :-)

Data: 2010-06-09 21:28:33
Autor: kml

Użytkownik "Jerry" <avanti95@wp.pl> napisał w wiadomości news:142f2208-ddb4-4b93-82dd-ee0bf333be4ab35g2000yqi.googlegroups.com...
[...]
===

Wymieniałeś linkę? :D BTW: ostatnim razem jak czytałem o zegarmistrzu i manetce to pan poległ na manetce alivio więc naprawdę masz problem :( Spróbuj z tym co Frankie zalinkował, ale jak widzę rzeczy takie jak "special tools" to mnie ciarki przechodzą.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?