kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?

Data: 2010-06-09 07:45:59
Autor: Frankie
kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?
W dniu 10-06-08 22:10, Jerry pisze:
Witam
Z braku wiedzy i mo¿liwo¶ci ,prosze kogo¶æ o pomoc w z³o¿eniu
klamkomanetki Shimano Tiagra lewa Flick Deck.Posiadam wszystkie
elementy stanowiace komplet do z³o¿enia w ca³o¶æ,proszê o wiadomo¶æ
avanti95@wp.pl

Jedyne co uda³o mi siê znale¼æ:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/ST/EV-ST-4400-1885_v1_m56577569830612343.pdf

Mo¿e co¶ pomo¿e :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-06-10 01:01:03
Autor: __Maciek
kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?
Wed, 09 Jun 2010 07:45:59 +0200 Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl>
napisa³:

Jedyne co uda³o mi siê znale¼æ:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/ST/EV-ST-4400-1885_v1_m56577569830612343.pdf
Mo¿e co¶ pomo¿e :-)

Nie wygl±da na jako¶ strasznie skomplikowany mechanizm. Naprawdê a¿
tak trudno to posk³adaæ? W czym jest trudno¶æ?

BTW, co ma oznaczaæ "flight deck compatible"? Ta manetka napewno jest
do roweru? :-)

Data: 2010-06-10 08:11:01
Autor: Przemek
On 10 Cze, 01:01, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote:

[...]

problem w tym, ¿e na schemacie nie jest uwzglêdniony sam mechanizm
zmiany biegów, a jest on w d¼wigni, podobnie, jak w DC. A tych
schematów ju¿ Shimano nie upublicznia, przynajmniej ja nie znalaz³em.
A przypomina to szwajcarski zegarek :).
A flight deck to mo¿liwo¶c podpiêcia licznika Shimano, z wy¶wietalniem
aktualnego prze³o¿enia, itp.

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-10 17:42:59
Autor: __Maciek
kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?
Thu, 10 Jun 2010 08:11:01 -0700 (PDT) Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> napisa³:

problem w tym, ¿e na schemacie nie jest uwzglêdniony sam mechanizm
zmiany biegów, a jest on w d¼wigni, podobnie, jak w DC. A tych

DC? Default City? AC/DC? :-)

schematów ju¿ Shimano nie upublicznia, przynajmniej ja nie znalaz³em.
A przypomina to szwajcarski zegarek :).

Zdjêcie?

A tak przy okazji, za jaki¶ czas byæ mo¿e bêdê zmienia³ linki w moich
manetkach, które byæ mo¿e i s± zabytkowe, obciachowe, dziadowskie itp.
(pewnie zaraz pojawi± siê takie g³osy), ale ja je bardzo lubiê i nie
chcê innych. Chodzi mianowicie o manetki Tourney SL-TY18 - 6 biegów,
maj± jeszcze napis "SIS". Mam siê spodziewaæ k³opotów, czy raczej da
siê te linki wymieniæ bez problemów?

Data: 2010-06-10 09:36:40
Autor: Przemek
kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?
On 10 Cze, 17:42, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote:

DC? Default City? AC/DC? :-)

Shimano XT ST-M760 Dual Control, teraz lepiej?
                                ^       ^

>schematów ju¿ Shimano nie upublicznia, przynajmniej ja nie znalaz³em.
>A przypomina to szwajcarski zegarek :).

Zdjêcie?

postaram siê zrobiæ, jak bêdê pamiêta³, ale po niedzieli najwcze¶niej...
Chodzi mianowicie o manetki Tourney SL-TY18 - 6 biegów,
maj± jeszcze napis "SIS". Mam siê spodziewaæ k³opotów, czy raczej da
siê te linki wymieniæ bez problemów?

Je¿eli nie masz 2 lewych r±k i potrafisz odkrêciæ kilka ¶rubek, to nie
bêdzie problemów. Zreszt± w wy¿szych grupach te¿ ich nie ma, chyba, ¿e
kto¶ zaczyna za bardzo d³ubaæ(tak jak ja) i prosi siê o problemy :D

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-10 20:38:04
Autor: __Maciek
kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?
Thu, 10 Jun 2010 09:36:40 -0700 (PDT) Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> napisa³:

DC? Default City? AC/DC? :-)
Shimano XT ST-M760 Dual Control, teraz lepiej?
                               ^       ^

Lepiej, wiesz ja mam MTB Rometa rocznik 95 z osprzêtem Tourney (i mi
spokojnie wystarcza), nie jestem na bie¿±co z tymi wszystkimi
gad¿etami i siê nimi nie interesujê. Ja u¿ywam roweru do je¿d¿enia ;-)

Zdjêcie?
postaram siê zrobiæ, jak bêdê pamiêta³, ale po niedzieli najwcze¶niej...

Spoko, to tylko tak z ciekawo¶ci jak to ten szwajcarski (japoñski)
zegarek wygl±da.

Je¿eli nie masz 2 lewych r±k i potrafisz odkrêciæ kilka ¶rubek, to nie
bêdzie problemów.

Nie mam. w ró¼nych rzeczach ju¿ grzeba³em (czêsto z sukcesami), w tym
w migawce Compur.

Zreszt± w wy¿szych grupach te¿ ich nie ma, chyba, ¿e
kto¶ zaczyna za bardzo d³ubaæ(tak jak ja) i prosi siê o problemy :D

Acha, czyli w tych wszystkich manetkach linkê mo¿na wymieniæ bez
problemu, tylko dalej nie nale¿y rozbieraæ? :-)

kto z³o¿y klamkomanetke Shimano Tiagra?