kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?

Data: 2010-06-09 21:28:33
Autor: kml
kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?

Użytkownik "Jerry" <avanti95@wp.pl> napisał w wiadomości news:142f2208-ddb4-4b93-82dd-ee0bf333be4ab35g2000yqi.googlegroups.com...
Witam
Z braku wiedzy i możliwości ,prosze kogość o pomoc w złożeniu
klamkomanetki Shimano Tiagra lewa Flick Deck.Posiadam wszystkie
elementy stanowiace komplet do złożenia w całość,proszę o wiadomość
avanti95@wp.pl
===

Wymieniałeś linkę? :D BTW: ostatnim razem jak czytałem o zegarmistrzu i manetce to pan poległ na manetce alivio więc naprawdę masz problem :( Spróbuj z tym co Frankie zalinkował, ale jak widzę rzeczy takie jak "special tools" to mnie ciarki przechodzą.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

kto złoży klamkomanetke Shimano Tiagra?