kto艣 je藕dzi艂 na nalewkach (ostatnio )?

Data: 2011-10-05 20:20:57
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
kto艣 je藕dzi艂 na nalewkach (ostatnio )?

ps. tylko prosze nie wracajmy do PRLu a rozmawiajmy o
dzisiejszych oponach.

Hmmm znam wielu druciarzy, znam wielu "oszcz臋dnych", ale nikt w艣r贸d wielu znajomych nie je藕dzi na nalewkach w osob贸wce.

Na tyle te poj臋cie w mojej 艣wiadomo艣ci jest wypchane w pisdu, 偶e pierwsze o czym pomy艣la艂em, to to, 偶e pytasz o "mieszanki" paliwowe ala opa艂/frytura/etc ;)

--
          Czas na odwa偶ne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-05 20:36:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
kto艣 je藕dzi艂 na nalewkach (ostatnio)?

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6i765$2ca$1node2.news.atman.pl...

ps. tylko prosze nie wracajmy do PRLu a rozmawiajmy o
dzisiejszych oponach.

Hmmm znam wielu druciarzy, znam wielu "oszcz臋dnych", ale nikt w艣r贸d wielu znajomych nie je藕dzi na nalewkach w osob贸wce.

pytanie czy to jaki艣 wyznacznik.

Na tyle te poj臋cie w mojej 艣wiadomo艣ci jest wypchane w pisdu, 偶e pierwsze o czym pomy艣la艂em, to to, 偶e pytasz o "mieszanki" paliwowe ala opa艂/frytura/etc ;)

p贸ki co korzystam z ON, ale nie powiem - by艂 taki czas (dawno dawno temu) kiedy zrobi艂em mase kilometr贸w na OO i .. wtedy nie narzeka艂em.
Teraz powstrzymuje mnie trudno艣ci z zakupem, brak faktury (takiej co to mo偶na odliczyc ;-) ) oraz ci膮g艂e papranie sie z przelewaniem tego z baniaka ;-)

A wracaj膮c do tematu - moje pytanie bierze sie z *niewiedzy*
Zastanawiam sie czy co艣 sie zmieni艂o w technologii (a konkretnie w kontroli jako艣ci) wykonania od czas贸w Fiat贸w 126p, kiedy to ostatnio mialem wlasnie w takim poje藕dzie za艂o偶one nalewki ;)

No i g艂贸wne pytanie to takie - na ile ust臋puj膮 one najta艅szym oponom nowym.
Skoro w rozmiarze 195/65R15 najta艅sze opony to koszt ok 180z艂 a nalewki to ok 100 z艂 to zak艂adaj膮c jazde, kt贸ra nie przewiduje szczeg贸lnego przekraczania pr臋dko艣ci pr臋dko艣ci poza terenem zabudowanym oraz to, ze jeszcze nigdy nie mialem tego samego samochodu przez dwa sezony zimowe pod rz膮d ... to opcja nalewek wydaje sie by膰 lepsza ni偶 u偶ywek.
Pytanie jest zasadnicze - czy nadal wyst臋puj膮 problemy z wywa偶eniem, czy rozwarstwianiem sie bie偶nika... podczas normalnego u偶ytkowania opony.

A tak najbardziej kusz膮c膮 rzecz膮 w bie偶nikach jest wlasnie to, ze ka偶dy albo sie nabija i wy艣miewa albo gada jakie艣 farmazony - ale p贸ki co nie trafilem na kogo艣, kto by na tym je藕dzi艂... wiec m贸g艂bym wyrobi膰 sobie wlasne zdanie.
Je艣li jednak mam w po艂owie grudnia kupowa膰 zn贸w opony to zapa艂 do wlasnych spostrze偶e艅 mi mija ;-)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-05 20:50:45
Autor: adam
[...]

Glowna roznica pomiedzy oponami wystepuje w sytuacjach awaryjnych.
Przy normalnym hamowaniu przed swiatlami nie poczujesz czy samochod zatrzyma sie po 40 czy 55 metrach od 100km/h.
Stad pewnie wynikaja wnioski ze te opony sa dobre do uzywania.
Ja w ciagu ostatnich prawie 100kkm mialem 2 sytuacje awaryjne (wydajac na paliwo i serwis pewnie z 20 razy wiecej niz byly warte opony).
Przypuszczam ze osoby uzywajace nawet nie mialy takich sytuacjo wogole i stad opinie ze jezdzi sie na nich calkiem ok.
Jesli nie chcesz kupowac nowych zimowek, moze kup caloroczne i sprzedaj letnie. Wyjdzie podobnie jak nalewki
Wnioski nasuwaja sie same.
pzdr
Adam

Data: 2011-10-05 21:35:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
kto艣 je藕dzi艂 na nalewkach (ostatnio)?

U偶ytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6i8u4$ema$1news.onet.pl...
Jesli nie chcesz kupowac nowych zimowek, moze kup caloroczne i sprzedaj letnie. Wyjdzie podobnie jak nalewki
Wnioski nasuwaja sie same.

no w艂a艣nie nie specjalnie mi sie nasuwaj膮 ... bo akurat ca艂oroczne opony nie specjalnie mnie przekonuj膮.
Czy mam racje z takim nastawieniem - nie wiem, ale uwa偶am, ze jak co艣 jest do wszystkiego, to tak naprawde jest do niczego.

Czy jak b臋d臋 chcia艂 ruszy膰 w sniegu pod g贸rke to na ca艂orocznej dam rade? A mo偶e jednak 艣wie偶a nalewka zadzia艂a lepiej w tym momencie.
Ewentualnie jak zachowa sie samoch贸d z now膮 nalewk膮 podczas awaryjnego hamowania na sniegu, a jak zachowa sie ca艂oroczna?
itd itp.

Data: 2011-10-05 21:35:47
Autor: adam
[...]

Kup ostatni numer AS jest test opon calorocznych.
Wniosek ktory tam wyciagaja to: "nie dziwne ze producenci nie reklamuja opon calorocznych, sa zbyt dobre".
Jesli nie chcesz calorocznych moze kup jakiegos chinczyka, jakosc pewnie lepsza niz nalewki a moze bedzie jeszcze taniej,
Pzdr
Adam

Data: 2011-10-05 21:59:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
kto艣 je藕dzi艂 na nalewkach (ostatnio)?

U偶ytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6ibik$pbr$1news.onet.pl...
Kup ostatni numer AS jest test opon calorocznych.

kupuje Motor, kiedy艣 kupowa艂em jedno i drugie - ale stwierdzilem, ze wi臋kszo艣膰 sie powiela tylko artyku艂y s膮 przesuni臋te w czasie.
No ale zagl膮dne.

Wniosek ktory tam wyciagaja to: "nie dziwne ze producenci nie reklamuja opon calorocznych, sa zbyt dobre".

No dobra, ale jaka jest cena?
Jak znam 偶ycie najta艅sze g贸wna b臋d膮 po 200-250z艂/szt - i tu rodzi sie pytanie - co testowali.
Je艣li mam kupi膰 sredniej klasy opony i jak zwykle sprzeda膰 samoch贸d z nimi - nie interesuje mnie to.

Jesli nie chcesz calorocznych moze kup jakiegos chinczyka, jakosc pewnie lepsza niz nalewki a moze bedzie jeszcze taniej,

Rozwa偶a艂em tak膮 opcje.

P贸ki co jednak chyba sk艂adniam sie albo jednak do normalnych, tanich ale nie chi艅skich zim贸wek albo tanich nalewek przy za艂o偶eniu, ze b臋d臋 je u偶ytkowa艂 maj膮c na uwadze co to za opony.

Data: 2011-10-07 09:56:01
Autor: s2k
W dniu 2011-10-05 21:35, adam pisze:

[...]

Nowa dostawa zio艂a by艂a st膮d wnioski ""nie dziwne ze producenci nie reklamuja

Data: 2011-10-05 22:09:45
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
[...]

Je藕dzi艂em na "ca艂osezon贸wkach" , niestety nie powiem jakich bo nie pami臋tam ... i zachowywa艂y si臋 w zimie bardzo pozytywnie jak i w lecie ... lepiej ni偶 tanie zim贸wki jakie mam w roomsterze. Imho by艂y bardziej "zimowe" ni偶 "letnie" ... wi臋c chyba jest sens kupi膰 "wy偶sze" wielosezon贸wki ... ale jakich艣 por贸wna艅 nie robi艂em. Wi臋c nie b臋d臋 doradza艂. Np mog臋 je艣li o letnie doradzi膰 te co mam na roomsterze - bud偶etowe, ale zajebi艣cie pozytywnie mnie zaskakuj膮 ... zdaje si臋 jakie艣 brid偶stony, a偶 spojrz臋 p贸藕niej, co  by by艂o dla potomnych ... Bo zim贸wki, kt贸re mam - to ju偶 lepiej 艂y偶wy za艂o偶y膰 :)

Data: 2011-10-05 22:30:00
Autor: J.F.
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
Dnia Wed, 5 Oct 2011 21:35:06 +0200, Kuba (aka cita) napisa(a):
no w砤秐ie nie specjalnie mi sie nasuwaj ... bo akurat ca硂roczne opony nie specjalnie mnie przekonuj.
Czy mam racje z takim nastawieniem - nie wiem, ale uwa縜m, ze jak co jest do wszystkiego, to tak naprawde jest do niczego.

I zmieniasz opony trzy razy dziennie ? Czy moze masz 4 samochody, bo przeciez jeden nie moze byc dobry rano, w
poludnie, wieczorem i w nocy. Oczyswiscie co miesiac trzeba nowe, bo jakze
to - wrzesniowe auto uzuwac w pazdzierniku ? :-)

Czy jak b阣 chcia ruszy w sniegu pod g髍ke to na ca硂rocznej dam rade?

Na debicy navigator dasz rade. Chyba ze to bedzie w lodzie a nie w sniegu.

J.

Data: 2011-10-07 09:55:07
Autor: s2k
[...]

Nikt Ci nie powie jak zachowa si臋 nalewk膮 bo ch艂opaki maj膮 opanowany jedynie wz贸r bie偶nika, mo偶e by膰 przecudowny najwy偶szy bie偶nik michele, ale gdy mieszanka napawanej gumy b臋dzie g贸wniana -> twardniej膮ca na kamie艅 poni偶ej 7 stopni to b臋dziesz mia艂 ta艅ce na lodzie jak na letnich.

Data: 2011-10-07 09:52:54
Autor: s2k
W dniu 2011-10-05 20:50, adam pisze:

[...]

Bro艅 Ci臋 bo偶e przed ca艂orocznymi, mocno zadziwiaj膮 na 艣liskim, jeszcze bardziej zadziwiaj膮 na zamarzni臋tym 艣liskim, lepsze od letnich w zimie ale du偶o gorsze od zim贸wek. W艂a艣ciwie to nie wiadome dla kogo s膮 ca艂oroczne, dla dziadka jad膮cego powoli nie bardzo, bo ma op贸藕niony refleks, dla normalnie jad膮cego tez nie bardzo bo w艂a艣nie przy ekstremalnej sytuacji potrzebuj膮 dwa razy tyle drogi i wyczucia co w tym czasie lato dla pory ciep艂ej lub zima dla pory ch艂odnej.
Sk膮d takie wnioski? Takie g贸wno za 艂o偶y艂 mi Pan wulkanizator gdy przyjecha艂em 60 konna Fiest膮, powiedzia艂 偶e do miasta starczy. 艁atwo by艂o w lekkich 艂ukach ze 艣niegiem wyprowadza膰 samoch贸d z toru jazdy mo偶e nie 膮偶 tak jak na letnich, dla mnie niesatysfakcjonuj膮ce trzymanie. Zako艅czy艂o si臋 na s艂upie, wi臋c ja osobi艣cie mog臋 napisa膰 jedynie 偶e gdy dziadujesz swoje dostajesz;/

....o ju偶 wiem do czego ca艂oroczne, do przyczepy do 600 kg si臋 nadaj膮 i tylko tam!

Data: 2011-10-07 01:29:11
Autor: kkk
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
On 7 Pa, 09:52, s2k <s...@donikad.pl> wrote:

W砤禼iwie to nie wiadome dla kogo s
ca硂roczne,
przyjecha砮m 60 konna Fiest, powiedzia 縠 do miasta starczy.

No i w砤秐ie do takiej fiesty czy innego seicento na miasto starczy,
zak砤daj眂 縠: miasto to np nie Zakopane, kierowca i tak nie rozwija
wi阠ej ni 40 -50km/h na o秐ie縪nej drodze, a generalnie to mo縠 auto
pod blokiem zostawi jak du縪 秐iegu nasypie. Jak masz troch wy縮ze
aspiracje nawet takim autem to w zimie w PL potrzebujesz zim體ek

Data: 2011-10-06 00:51:06
Autor: venioo
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
No i g丑wne pytanie to takie - na ile ust阷uj one najta駍zym oponom nowym.
Skoro w rozmiarze 195/65R15 najta駍ze opony to koszt ok 180z a nalewki
to ok 100 z to zak砤daj眂 jazde, kt髍a nie przewiduje szczeg髄nego
przekraczania pr阣ko禼i pr阣ko禼i poza terenem zabudowanym oraz to, ze
jeszcze nigdy nie mialem tego samego samochodu przez dwa sezony zimowe
pod rz眃 ... to opcja nalewek wydaje sie by lepsza ni u縴wek.
Pytanie jest zasadnicze - czy nadal wyst阷uj problemy z wywa縠niem, czy
rozwarstwianiem sie bie縩ika... podczas normalnego u縴tkowania opony.

Uzywam polskiej firmy Profil - model Alpiner (zimowki) i nie narzekam. Znajomy gumiarz bardzo chwali firme (縠by nie by硂 - opony nie by硑 kupowane u niego i nie mial w tym interesu), prawie nie trzeba by硂 dowa縜, twierdzil tez, ze to najlepsza z "nalewajek" jakie zna, bo jako baze do produkcji biora opony nie starsze niz 2 lata.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-06 14:56:57
Autor: kkk
On 6 Pa, 00:51, venioo <p.wie...@onet.eu> wrote:

[...]

Mocne :), 砤dn Ci bajeczk wcisn背, a Ty widz jak Pelikan... no c罂
chocia nie powielaj tych g硊pot bo jeszcze Ci kto wy秏ieje :))..
BTW do najgorszego syfu mo縩a dorobi najlepsz ideologi :)

Data: 2011-10-08 21:24:09
Autor: venioo
W dniu 2011-10-06 23:56, kkk pisze:
[...]

Ale w ktorym miejscu? Bo faktycznie dowazal ledwo co po pare g na kole i nic nie bije, wiec jestem sklonny jednak uwierzyc w te jego "bajke"

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-09 06:44:19
Autor: kkk
On 8 Pa, 21:24, venioo <p.wie...@onet.eu> wrote:

Ale w ktorym miejscu? Bo faktycznie dowazal ledwo co po pare g na kole i
nic nie bije, wiec jestem sklonny jednak uwierzyc w te jego "bajke"

Kilka w眛k體 wy縠j napisa砮m jak si naprawd "segreguje" opony do
bie縩ikowania. Te 2 lata to by砤 bajka jak o krasnoludkach (w nie
chyba nie wierzysz?). Zapewne wywa縜 - nie dowa縜 i uwierz, 縠 "par
gram" nie 秝iadczy w 縜den spos骲 o jako禼i opon.

A te opony po prostu byly na aucie jak kupowalem.

Pozostaje 縴czy powodzenia i szcz甓cia w czasie u縴tkowania.

Data: 2011-10-09 16:02:57
Autor: venioo
W dniu 2011-10-09 15:44, kkk pisze:
[...]

No widzisz. A moim zdaniem to wrzucanie wszystkich do jednego wora, nie majace nic wspolnego ze stanem faktycznym. I to, ze 9/10 firm ma w d... klienta i produkuje buble nie oznacza, ze 1/10 nie moze robic dobrych produktow. Miales takie doswiadczenia, ja mam inne - stad moje zdanie. A to co powiedzial gumiarz podalem raczej jako ciekawostke, ktora wcale nie jest moim zdaniem niemozliwa, a wrecz calkiem prawdopodobna. W Szwecji z tego co zauwazylem regeneracja opon jest duzo bardziej popularna niz w PL, a jakos masowo sie nie zabijaja na drodze z tego powodu...

[...]

Od marca przejechalem jakies 14 tys km i jakos zyje, z zakretow nie wypadam, nie wjechalem nikomu w d..., bieznik sie nie odkleil nawet przy 150km/h w gorace lato - dlatego napisalem, ze JA jestem z TYCH opon zadowolony.

--
venioo
gg:198909

Data: 2011-10-09 08:49:52
Autor: kkk
On 9 Pa, 16:02, venioo <p.wie...@onet.eu.WYTNIJTO> wrote:

No widzisz. A moim zdaniem to wrzucanie wszystkich do jednego wora, nie
majace nic wspolnego ze stanem faktycznym. I to, ze 9/10 firm ma w d...
klienta i produkuje buble nie oznacza, ze 1/10 nie moze robic dobrych

Ja nie teoretyzuj w przypadku opon...
Pisz bo wiem...

[...]

Wierz ze jestes zadowolony. Mo縠 masz niskie wymagania lub brak
innych opon do por體nania. Na wi阫szo禼i regenerowanych opon r罂nica
wzgl阣em oryginalnych wychodzi w miar up硑wu czasu u縴tkowania gdzie
w砤禼iwo禼i "nalewek" wzgl阣em nowych drastycznie si pogarszaj.
Trudno禼i z wywa縜niem, z biciem mimo wywa縠nia, odpadaniem bie縩ika
itd to osobne tematy. Opony osobowe nie s aktualnie projektowane tak
aby mo縧iwe by硂 ich kolejne u縴tkowanie (po 1 zu縴ciu warstwy
禼ieralnej) - i to w砤禼iwie zamyka temat.
Znaj眂 temat "od podszewki" nigdy bym takich opon nie kupi do
w砤snego auta.  Na w昕u ogrodowym (podobno) te da si je糳zi.

Data: 2011-10-09 12:08:26
Autor: Michal Lukasik
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
Dnia 8.10.2011, venioo napisa(a):

[...]

M骿 kole twierdzi, 縠 Polo-Cocta by砤 lepsza od Coca-Coli, bo pi硑 j
krasnoludki. Faktycznie smak w骴ki zabija砤 tak samo a mo縠 i lepiej, wi阠
ja mu wierz. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2011-10-09 13:29:53
Autor: venioo
W dniu 2011-10-09 13:08, Michal Lukasik pisze:
[...]

No to powiem Ci konkretnie: zalezy od organizmu. Ja nienawidze slodzikow i po PC czuje sie zajebardzo niedobrze. Do pepsi nie wiem czego dorzucaja, ale dostaje skretu kiszek. CC to jedyna cola na naszym rynku jaka moj organizm toleruje. Co do wodki - trzeba kupowac taka, zeby nie trzeba bylo zabijac jej smaku ;)
A tak powazniej, to mialem nadzieje, ze dowiem sie czegos konkretniejszego o tych oponach, skoro krytykuje sie kogos tak autorytatywnie to trzeba miec jakas wiedze w temacie. Jak widac takie pitolenie dla pitolenia. A te opony po prostu byly na aucie jak kupowalem.
--
venioo
gg:198909

Data: 2011-10-07 10:19:40
Autor: Iksinski
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?

U縴tkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisa w wiadomo禼i news:j6in0r$6nl$1news.onet.pl...

[...]

Doros硑 cz硂wiek, a w takie bajki wierzy... ;-)

Ale pomijaj眂 nawet wiek... Kto si orientuje, jak wygl眃a selekcja takich opon? Przecie opona to nie tylko bie縩ik.
Jakby nie by硂 opony maj r罂ne sk砤dy mieszanek, inna charakterystyk twardo禼i, itp. Wrzucaj do regeneracji wszystko w danym rozmiarze, co wygl眃a ok? Czy mo縠 jako kompletuj np. producentami, modelami? Na baz letniej mo縠 by wzi阾a zim體ka i na odwr髏?
Kupuj 4 takie Profile Alpiner, a pod nowym bie縩ikiem jest np. jeden letni Dunlop, jeden zimowy Michelin, ca硂roczna D阞ica i cholera wie jaka chi駍zczyzna?

Data: 2011-10-07 02:21:44
Autor: kkk
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
On 7 Pa, 10:19, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:

Kupuj 4 takie Profile Alpiner, a pod nowym bie nikiem jest np. jeden letni
Dunlop, jeden zimowy Michelin, ca oroczna D bica i cholera wie jaka
chi szczyzna?

Dok砤dnie tak. Czasem bierzesz do r阫i dwa takie nowe "Alpinery" i nie
do舵, 縠 jeden ci昕szy od drugiego to jeszcze w昕szy, a do tego
禼ianka boczna w jednym bardzo twarda, a w drugim wywijasz j na
wszystkie strony, a jak ju nowy "zadowolony" u縴tkownik takich
"alpiner體" bardzo si ciska bo auto mu np 禼i眊a w jedn stron to
jest gwarancja, oddajesz opon/ny czekasz do 2 tyg i wymieni na now
sztuk/ki.  Biedny bo g硊pi - jest takie powiedzenie i amatorzy
"Alpinera" zawsze si znajd. :)

Data: 2011-10-06 02:03:08
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Wiesz... s膮 nalewki i nalewki.
Mam teraz komplet nalewek slick贸w i medie.
Jestem z nich zadowolony, tyle 偶e kosztowa艂y wi臋cej ni偶 nowe opony 艣redniej klasy, wi臋c pewnie nie o takie chodzi艂o.

Jeszcze z do艣wiadcze艅 ze sportowymi nalewkami - jak je藕dzi艂em na ko艂ach 13" to nalewki by艂y z艂e, a teraz mam 17" i nalewki s膮 du偶o lepsze.
Wniosek jest taki, 偶e nie da艂o si臋 zdoby膰 przyzwoitych karkas贸w na 13", a na 17" ju偶 o to 艂atwiej.

Je偶eli chodzi o sam膮 jazd臋 - na lato wola艂bym kupi膰 u偶ywane opony ni偶 tanie nalewki. Natomiast na zim臋 bra艂bym nalewki zamiast u偶ywek.
Latem wa偶niejsze 偶eby opona dobrze znosi艂a du偶e si艂y, nie rozpad艂a si臋 przy tym i by艂a zrobiona z dobrej gumy.
Natomiast zim膮 wa偶niejszy wysoki bie偶nik, a opona i tak nie b臋dzie poddawana 偶adnym du偶ym naciskom.

Tyle 偶e co to za rozmiar? Najta艅sze D臋bice s膮 naprawd臋 tanie, a ca艂kiem dobre.

Data: 2011-10-06 00:05:40
Autor: to
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
begin Tomasz Pyra
Natomiast zim膮 wa偶niejszy wysoki
bie偶nik, a opona i tak nie b臋dzie poddawana 偶adnym du偶ym naciskom.

Chyba na biegunie. --

Data: 2011-10-06 13:33:38
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

A wracaj眂 do tematu - moje pytanie bierze sie z *niewiedzy*
Zastanawiam sie czy co sie zmieni硂 w technologii (a konkretnie w
kontroli jako禼i) wykonania od czas體 Fiat體 126p, kiedy to ostatnio
mialem wlasnie w takim poje糳zie za硂縪ne nalewki ;)

Wiesz... s nalewki i nalewki.
Mam teraz komplet nalewek slick體 i medie.

Przyznaj si kto jest producentem ? Fedima ? Maj homologacj drogow ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-10-06 17:28:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?

U縴tkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <tutak@spam.won> napisa w wiadomo禼i news:j6k44e$ei9$1news.onet.pl...
On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

[...]

czy w og髄e jakie slicki mog mie homologacje drogowa?

Data: 2011-10-06 19:46:04
Autor: Tomasz Pyra

On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

[...]

Jako tam wida mog.
By mo縠 wymogi homologacyjne s tak naprawd lu糿e.

Co tam z tego co mi si o uszy obi硂, to dla opon kierunkowych wymagane jest ledwo kilka procent naci赕 opony, a z kolei wymogi ekologiczne dla opon bie縩ikowanych s na tyle niewielkie, 縠 mo縩a dzi阫i temu stosowa sportowe mieszanki.

Data: 2011-10-06 19:34:26
Autor: Tomasz Pyra
On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

[...]

MaxSport RB5-F3 21/63-17

na deszcz te same, ale mocno doci阾e

Maj homologacj drogow ?

Maj

Data: 2011-10-07 12:31:39
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

[...]

I jeste z nich zadowolony ? Bo ja s硑sza砮m odmienne opinie (g丑wnie). Poza szutr體kami - te s 秝ietne (nawet je mam :-)

na deszcz te same, ale mocno doci阾e

My秎a砮m o nich.. ale ze wzgl阣u na opini wzi背em to:
http://rejsa.nu/im/_annat/18887_2010-11-16-indexz.jpg

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-10-07 23:20:29
Autor: Tomasz Pyra
On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

[...]

Trudno powiedzie, bo to moje pierwsze slicki w Hondzie.
Nast阷ne kupi pewnie Markgumy i wtedy por體nam.

Na pewno jest du縪 lepiej ni na cywilnych oponach, jedn par ju zu縴砮m i nie ma problemu np. z kordem.

Z 13" slickiem Markguma mia砮m zawsze problemy - wy砤zi硑 b眀le, albo pojawia硑 si inne uszkodzenia z boku, ale t硊macz to sobie tak, 縠 trudno o dobry kord 13", a w 17" dost阷no舵 bardziej wytrzyma硑ch kord體 powinna by wi阫sza.

Data: 2011-10-10 09:47:42
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

[...]

Gwoli uzupe硁ienia: podobne nowo mieszanki Maxxsporta s znacznie lepsze od poprzednich (o kt髍ych mia砮m wi阫szo舵 opinii). O markgumie je秎i chodzi o slicka to niestety sporo niepochlebnych opinii kr笨y.. a to 縠 bie縩ik si odkleja, a to 縠 uszkodzenia wychodz...
Jakie mniej wi阠ej masz r罂nice w cenach ?

Na pewno jest du縪 lepiej ni na cywilnych oponach, jedn par ju
zu縴砮m i nie ma problemu np. z kordem.

Mi硂 s硑sze :-)

[...]

Co w tym mo縠 by.. no i 13-tkowe kordy maj z definicji ni縮ze parametry ni 17-tki...
cho鎎y z powodu r罂nicy w profilu i indeksie pr阣ko禼i.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-10-12 22:49:02
Autor: _辨瓿耋都
kto je糳zi na nalewkach (ostatnio)?
A co Ty, kiedy 4/5 taryfiarzy je糳zi硂 na bie縩ikowanych.

-- -- -
nikt wsr骴 wielu znajomych nie je糳zi na nalewkach w osob體ce.

--

kto艣 je藕dzi艂 na nalewkach (ostatnio )?