ktora lampka oswietlajaca

Data: 2012-04-19 01:05:56
Autor: rmikke
ktora lampka oswietlajaca
Dnia Thu, 19 Apr 2012 02:17:21 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

Witam,
Cos takiego:
<http://allegro.pl/mocna-aluminiowa-przednia-lampka-merida-de-one1wat-i22
82824148.html>
<http://allegro.pl/lampka-przednia-aluminiowa-merida-sklep-warszawa-i2274
560023.html>
<http://allegro.pl/lampka-przednia-cateye-hl-el135n-super-cena-wawa-i2281
887640.html>
<http://www.mudserwis.com/lampa-przednia-cat-eye-hlel400-p-1153.html>
Po doswiadczeniach z Cateye EL320 ktory okazal sie taki sobie (chyba nie ma porzadnych lampek oswietlajaych do 120zl) zastanawiam sie nad pierwsza pozycja.

Jak ma oswietlac, to lepiej nie wydawaj tej kasy, dozbieraj jeszcze stowe i Magicshine sobie kup: http://u.42.pl/2Ioi .

I skracaj linki, bo sie kliknac nie da, a kleic mi sie nie chce o tej porze.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-19 03:37:38
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <jmnodk025a0@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Jak ma oswietlac, to lepiej nie wydawaj tej kasy, dozbieraj jeszcze stowe i Magicshine sobie kup: http://u.42.pl/2Ioi .

E, tak naprawde do oswietlania to ja mam trekkingu B&M Lumoteca flya na dynamo. I niczego innego nie potrzebuje.

A do mojego nowego skladaczka, ktorym bede jedzil po miastach oswietlajacej nie potrzebuje, tyle ze odpowiadajacych mi (zeby byly nietandetne i na standardowa baterie) sygnalizacyjnych nie widze. Moze poza Cateyem 130. Wiec dlatego biore jdnak pod uwage te oswietlajace...

TA

Data: 2012-04-19 04:20:30
Autor: tadek
ktora lampka oswietlajaca
On 19 Kwi, 03:37, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <jmnodk02...@drn.newsguy.com>,

 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zv...@tznvy.pbz> wrote:
> [...]

poza Cateyem 130.
Wiec dlatego biore jdnak pod uwage te oswietlajace...

zobacz edelux jak swieci

ktora lampka oswietlajaca