ktora lampka oswietlajaca

Data: 2012-04-19 11:17:50
Autor: Fabian
ktora lampka oswietlajaca
On 19.04.2012 02:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Cos takiego:
<http://allegro.pl/mocna-aluminiowa-przednia-lampka-merida-de-one1wat-i22
82824148.html>
<http://allegro.pl/lampka-przednia-aluminiowa-merida-sklep-warszawa-i2274
560023.html>
<http://allegro.pl/lampka-przednia-cateye-hl-el135n-super-cena-wawa-i2281
887640.html>
<http://www.mudserwis.com/lampa-przednia-cat-eye-hlel400-p-1153.html>
Po doswiadczeniach z Cateye EL320 ktory okazal sie taki sobie (chyba nie
ma porzadnych lampek oswietlajaych do 120zl) zastanawiam sie nad

https://www.hurt.com.pl/diodowa-przednia-latarka-rowerowa-mactronic-bike-pro-scream-bpm170l,p6617.html

120 zł, ktoś z grupy ma i jest zadowolony. W odróżnieniu do "1W" ta coś oświetli ;)

Fabian.

Data: 2012-04-19 16:24:05
Autor: szaman (Baker)
ktora lampka oswietlajaca
On 04/19/2012 11:17 AM, Fabian wrote::

https://www.hurt.com.pl/diodowa-przednia-latarka-rowerowa-mactronic-bike-pro-scream-bpm170l,p6617.html

120 zł, ktoś z grupy ma i jest zadowolony. W odróżnieniu do "1W" ta coś
oświetli ;)

Ja mam i jestem szalenie zadowolony. Jeśli chcecie jakieś szczegóły to pytać:)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-19 17:05:11
Autor: Jacek Maciejewski
ktora lampka oswietlajaca
Dnia Thu, 19 Apr 2012 11:17:50 +0200, Fabian napisał(a):

https://www.hurt.com.pl/diodowa-przednia-latarka-rowerowa-mactronic-bike-pro-scream-bpm170l,p6617.html

To jest nieklawe. 3xAAA jest gorsze i droższe od 2xAA
--
Jacek

Data: 2012-04-20 17:01:40
Autor: szaman (Baker)
ktora lampka oswietlajaca
On 04/19/2012 05:05 PM, Jacek Maciejewski wrote::

To jest nieklawe. 3xAAA jest gorsze i droższe od 2xAA

Droższe - OK, ale zemu gorsze?

W tej lamoce aku naprawdę na długo starczają...

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-20 11:14:55
Autor: rmikke
ktora lampka oswietlajaca
On Friday, April 20, 2012 5:01:40 PM UTC+2, szaman (k-ce) wrote:
On 04/19/2012 05:05 PM, Jacek Maciejewski wrote::

> To jest nieklawe. 3xAAA jest gorsze i droższe od 2xAA

Droższe - OK, ale zemu gorsze?

Bo 3x800 < 2x2000.

Data: 2012-04-20 20:35:42
Autor: szaman (Baker)
ktora lampka oswietlajaca
On 04/20/2012 08:14 PM, rmikke wrote::
[...]

Tyle, że objętościowo też mniejsze.
Rozumiem, że mniej pojemne, ale od razu gorsze?

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-19 17:14:24
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <jmol7u$ocl$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> [...]

cream-bpm170l,p6617.html

120 zł, ktoś z grupy ma i jest zadowolony. W odróżnieniu do "1W" ta coś oświetli ;)

No, ale ja chcialem w zasadzie miec lampke przednia na miasto, znaczy w cenie sygnalizcyjnej. Tylko ze sygnalizacyjne mi nie pasuja... Nie podobaja mi sie poza tymi mikro, a w tych z kolei nie pasuje mi idea zsilania na pastylki.

Chyba kupie te najtansza Meride. Tylko, ze ona ma uchwyt plasykowy.
Albo Cateye 130.

TA

Data: 2012-04-19 09:17:20
Autor: rmikke
ktora lampka oswietlajaca
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 17:14:24 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

Chyba kupie te najtansza Meride. Tylko, ze ona ma uchwyt plasykowy.

....też z plastikowym uchwytem. Ale to dobra lampka do migania. Po upadku na betonowe płyty rozpada się na kawałki, które dają się poskładać z powrotem do kupy. Raz tylko nie udało mi się znaleźć akumulatorka, ale to nie wina lampki przecież...

Data: 2012-04-19 20:05:40
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <16400965.409.1334852240488.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbbg2>,
 rmikke <ryszard.mikke@gmail.com> wrote:

> Chyba kupie te najtansza Meride. Tylko, ze ona ma uchwyt plasykowy.
> Albo Cateye 130.

...też z plastikowym uchwytem.

Ale mowimy o lekkiej lampce. I raczej nie ma mozliwosci, zeby ja zaczepic i wylamac jak te latarkowoksztaltne.

Ale to dobra lampka do migania. Po upadku na betonowe płyty rozpada się na kawałki, które dają się poskładać z powrotem do kupy. Raz tylko nie udało mi się znaleźć akumulatorka, ale to nie wina lampki przecież...

E, mi po 7-8 latach spadla na jezdnie, w okolicy Nalewek lampka SMART na bialych ledach, zakupiona jescze przez Emila... A czy jak twierdze ze to wina Zydow?

TA

Data: 2012-04-19 11:31:11
Autor: rmikke
[OT:pliterki]Re: ktora lampka oswietlajaca
On Thursday, April 19, 2012 8:05:40 PM UTC+2, (unknown) wrote:

>Ale to dobra lampka do migania. Po upadku na > betonowe p�yty rozpada si� na kawa�ki, kt�re daj� si� posk�ada� z powrotem do > kupy. Raz tylko nie uda�o mi si� znale�� akumulatorka, ale to nie wina lampki > przecie�...

E, mi po 7-8 latach spadla na jezdnie, w okolicy Nalewek lampka SMART na bialych ledach, zakupiona jescze przez Emila... A czy jak twierdze ze to wina Zydow?

Dobra. Co teraz się dzieje z pliterkami? Moja wiadomość była w ISO-8859-2 (z QPą do kupy), Titusa - takie samo ISO, tylko 8bit (bez QPy). Czemu cytaty ze mnie są rozwalone i to wcale nie w ten sposób, że została QPa, tylko ... UTF-8, opisane w nagłówkach jako ISO?

Data: 2012-04-20 12:55:41
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <Titus_Atomicus-2E38EB.20054019042012@node2.news.atman.pl>,

E, mi po 7-8 latach spadla na jezdnie, w okolicy Nalewek lampka SMART na bialych ledach, zakupiona jescze przez Emila...

http://tinyurl.com/cewx4l7
Qrde, wyglad calkiem jak ten moj SMART. Tylko, moja miala jednego bialego mocnego LEDa...
:-(
A ten tutaj to jakis kundel.

TA

Data: 2012-04-20 11:46:59
Autor: Coaster
ktora lampka oswietlajaca
[...]

W zeszlym roku, kiedy juz zaczelo sie wczesniej zmierzchac, a ja jezdzilem 'sote', kupilem do kolarki lapke Trelocka w Decathlonie. Szukalem czegos, co nie bylo by drogie, pozwolilo by mi 'spelnic wymagania prawa' ale jednoczesnie nie bylo by kwiatkiem do kozucha i wygladalo estetycznie (wiekszosc lampek miala/ma niestety paskudny design).
http://tinyurl.com/ladny-trelock
Ten Trelock ma dwa tryby - staly i migajacy (nie strobo - a co okolo 1 s), zasilany jest zwyklym paluszkiem, mocowanie mocnym gumowym o-ringiem, dwa kolory - czarny i srebrny.
Nie wiem, czy jeszcze u nas maja te modele ale w UK jak widac sa, i to tanszy niz u nas (dalem jakies czterdziesci kilka zl).
http://tinyurl.com/trelock-w-uk
Jak dla mnie swieci wystarczajaco jasno nawet poza miastem ;-) Nie mam lumenoobseji i problemow z percepcja otoczenia.

Jezeli choddzi o tyl to mam, prosta, 'niesmiertelna' lampke z 'Hitu" za grosze - 8 trybow, 2 mini paluszki i od kilkunastu lat nie chce sie zepsuc :-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-04-20 12:26:02
Autor: Coaster
ktora lampka oswietlajaca
Coaster wrote:
[...]
Ten Trelock ma dwa tryby - staly i migajacy (nie strobo - a co okolo 1 s), zasilany jest zwyklym paluszkiem [...]

Korekta (skleroza) - sprawdzilem i nie jeden zwykly a trzy male...