ktora lampka oswietlajaca

Data: 2012-05-13 15:35:50
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <Titus_Atomicus-5F240C.02172119042012@node2.news.atman.pl>,

Witam,
Cos takiego:
<http://allegro.pl/mocna-aluminiowa-przednia-lampka-merida-de-one1wat-i22
82824148.html>
<http://allegro.pl/lampka-przednia-aluminiowa-merida-sklep-warszawa-i2274
560023.html>
<http://allegro.pl/lampka-przednia-cateye-hl-el135n-super-cena-wawa-i2281
887640.html>
<http://www.mudserwis.com/lampa-przednia-cat-eye-hlel400-p-1153.html>
Po doswiadczeniach z Cateye EL320 ktory okazal sie taki sobie (chyba nie ma porzadnych lampek oswietlajaych do 120zl) zastanawiam sie nad pierwsza pozycja. Czy ona bedzie bardzo odstawala od pozostalych?

No i kupilem numer jeden, znaczy te Meride Deone 1 WAT HL-DE014. Bo tak naprawde potrzebowalem czego malego, na miasto.
Wyglada fajnie, obudowa alu, male, zgrabne. I zasilane jednym paluszkiem AA.
 Ale na tym sie koncza pochwaly. Swiatlo w zadnym przypadku nie mozna uznac za mocne. Nawet jak na lampke sygnalizacyjna...

--
TA

Data: 2012-05-13 15:56:44
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <Titus_Atomicus-566D30.15355013052012@node2.news.atman.pl>,

> [...]

 Ale na tym sie koncza pochwaly. Swiatlo w zadnym przypadku nie mozna uznac za mocne. Nawet jak na lampke sygnalizacyjna...

Po namysle - jako sygnalizacyjna ok.
I do tego fajnie, ze mozna wygodnie zdjac z uchwytu i uzywac w celach oswietleniowych (znaczy - poswiecic podczas grzebania w sakwach, podczas wymiany detki itd).
Co do solidnosci - szkielko wyglada na delikatne - no i to plastikowe mocowanie - tez nie wiem jak dlugo wytrzyma...

--
TA

Data: 2012-05-13 17:58:50
Autor: krzysztof dąbrowski
ktora lampka oswietlajaca

[...]

Z dupy wybrałeś. na miasto tylko coś z wbudowanym aku i na usb. w robocie czy w domu zawsze możesz podładować.
całą zimę używałem i nadal używam takiej ładowanej. Na długie wypady mam zwykłą na baterie.
k.

Data: 2012-05-13 18:15:13
Autor: Titus Atomicus
ktora lampka oswietlajaca
In article <joolnr$8vc$1@inews.gazeta.pl>,
 krzysztof dąbrowski <602410310@wp.pl> wrote:

Z dupy wybrałeś. na miasto tylko coś z wbudowanym aku i na usb. w robocie czy w domu zawsze możesz podładować.
całą zimę używałem i nadal używam takiej ładowanej.
Ale tam jest AA, wiec sobie wlasnie bede ladowal. A lampka jest naprawde malutka (jak solitair maglite).

Na długie wypady mam zwykłą na baterie.

A ja mam B&M Lumiteca na dynamo.
:-)

--
TA

Data: 2012-05-13 18:20:39
Autor: krzysztof dąbrowski
ktora lampka oswietlajaca
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-56B358.18151313052012@node2.news.atman.pl...

[...]

też mam takie na AA i używałem akumulatorków, ale jednak USB jest o wiele prostsze - tak sądzę.

Na długie wypady mam
zwykłą na baterie.

A ja mam B&M Lumiteca na dynamo.
:-)

gratuluje, ja się jednak nie zdecydowałem.
k.

ktora lampka oswietlajaca