która nokia po E50?

Data: 2010-08-29 15:08:38
Autor: 1634Racine
która nokia po E50?
szwankuje E50,wiec chce na rynku wtórnym kupic nokię nowszej generacji.
Ktora doradzacie?
Zdecydowanie nie musi byc najnowszej generacji  - z uwagi na minimalizacje kosztow. Naprawde wystarczy > e50.
Zakladam, że:
- tak samo dobry powinien byc glosnik [b.dobra slyszalnosc]
- rozmiary: NIE wieksze niz e50
- lepszy jakosciowo jeden gadżet: aparat foto, wieksza/lepsza matryca.

dzieki za wszelakie porady.

Data: 2010-08-29 16:35:05
Autor: piotrek
która nokia po E50?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:i5dm50$9q9$1inews.gazeta.pl...
[...]

mialem E50 polegla na koncercie Nelly Furtado podczas ulewy w P-niu, teraz mam pare innych ale i E51 i E52, 51 jest mniejsza od 50 i 52; z tego co pamietam to w 50 soft bardzo mulil, 52 bardziej mi sie podoba choc wieksza od 51, foto lepszy matryca tez, jak ktos lubi navi to ma w telefonie, dodatkowo fajny sposob wybierania kogos z listy na skroty - dusisz numer myslac o wpisie w ksiazce cos na zasadzie sms w  T9 i on daje propozycje. mam tez avile samsunga dotykowy - nie polecam, brak w menu opcji polaczenia: ukryj ID, przekierowanie czy poczta - trzeba kodem zalatwic sprawe.

moj tyl
1 - 52
2 - 51

z seri E

Data: 2010-08-29 15:56:11
Autor: Budzik
która nokia po E50?
Użytkownik piotrek piotr@get.net.pl.syf ...

[...]

ja mam e52 i nie polecam
regularnie sie zawiesza powodujac koniecznosc wyciagniecia baterii
jeszcze czesciej traci dostep do ksiazki telefonicznej i pomaga tylko restart

Wczesniej miałem rózne SE i tez sie niektore psuły (np. c702 to rekordzista) ale niewatpliwym ogromnym plusem jest aplikacja MyPhoneExplorer - imo zdecydowanie lepsza niz mulace pc suite.

Reasumujac - nie wiem, co bym dzis kupił.
Chyba jakis tani dwusimowy chinski myphone bym potestował!

Data: 2010-08-30 20:28:54
Autor: yendy
która nokia po E50?
On Aug 29, 5:56 pm, Budzik
ja mam e52 i nie polecam
regularnie sie zawiesza powodujac koniecznosc wyciagniecia baterii

Od ponad pół roku mam e52 i absolutnie NIE potwierdzam Twoich
rewelacji! Ale może to dlatego, że natychmiast po kupieniu zmieniłem
firmware (bo ten brandowany z Orange może mieć różne "wynalazki"...)

A co do jeszcze poprzedniego posta to owszem telefon posiada
wspomniane tam funkcje ale to przecież sprawa czysto softłerowa, co w
przypadku smartfona zmienia (wzbogaca) się w miarę doinstalowywania
poszczególnych aplikacyjek...

Data: 2010-08-31 04:56:14
Autor: Budzik
która nokia po E50?
Użytkownik yendy yendy.szczyrkovsky@gmail.com ...

[...]

a - jak to sie robi?
b - czy nie powoduje to utraty gwarancji?

Data: 2010-08-31 04:10:55
Autor: yendy
która nokia po E50?
On 31 Sie, 06:56, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
> [...]

a - jak to sie robi?
b - czy nie powoduje to utraty gwarancji?

Ad a.) poszukaj sobie na tego typu forach:  http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=63
lecz nakieruję Cię, że najsprawniej to zrobić przy pomocy programu
PHOENIX:
   http://forum.gsmcenter.pl/nokia-f31/phoenix-flashowanie-t9779.html
a firmware wyszukać i ściągnąć przy pomocy programu NAVIFIRM:
   http://www.naszanokia.ddl2.pl/showthread.php?tid=1034&pid=4802#pid4802
w sumie to całkiem proste, choć z początku możesz wpaść troszkę w
panikę zupełnie niepotrzebnie...

Ad b.) W razie kiedy musisz odnieść do serwisu gwarancyjnego przecież
możesz z powrotem wgrać firmware made in Orange.pl  ;)
(Raczej niezwykle rzadko występują usterki które CAŁKOWICIE
uniemożliwiają włączenie telefonu, 99% to różne drobiazgi jedynie
ograniczające komfort korzystania z urządzenia)

Data: 2010-08-31 12:23:25
Autor: Waldek Godel
która nokia po E50?
Dnia Tue, 31 Aug 2010 04:10:55 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

[...]

usterki typu wyłamanie gniazda usb pomijasz nieświadomie czy świadomie?

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-31 19:22:45
Autor: Marek K
ktĂłra nokia po E50?
W dniu 2010-08-31 13:23, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 31 Aug 2010 04:10:55 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

Ad b.) W razie kiedy musisz odnieść do serwisu gwarancyjnego przecież
moĹźesz z powrotem wgrać firmware made in Orange.pl  ;)
[...]

A takie uszkodzenie obejmuje gwarancja ?

M.

Data: 2010-08-31 21:49:19
Autor: Krzysztof Mlynarski
ktĂłra nokia po E50?
W dniu 31.08.2010 19:22, Marek K pisze:
[...]

Dokładnie :)

Co więcej, nowe Nokie umożliwiają sflashowanie nawet, gdy nie da się
włączyć samego aparatu. Wystarczy podłączyć kabel USB i cały czas
trzymać wciśnięty włącznik. Nokia usiłuje zassać firmware z USB.

-K.

Data: 2010-08-31 22:55:13
Autor: yendy
która nokia po E50?
On 31 Sie, 13:23, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]
> ograniczające komfort korzystania z urządzenia)

usterki typu wyłamanie gniazda usb pomijasz nieświadomie czy świadomie?

mało prawdopodobna usterka - zresztą wyłmane gniazdo usb musiałoby
istnieć już wcześniej uniemożliwiając flaszowania w ogóle!
A jesli masz na myśli powstanie takiej usterki POTEM, to nie wiem co
by musiał robić właściciel telefonu - ale jakby się tak "postarał" to
pewnie I TAK serwis gwarancyjny odrzuci reklamację. Uszkodzenia
MECHANICZNE powodują utratę gwarancji bardziej niż wgrywanie firmware..

Data: 2010-08-31 22:52:15
Autor: Piotr M
która nokia po E50?
Dnia 31-08-2010 o 13:10:55 yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał(a):

w sumie to całkiem proste, choć z początku możesz wpaść troszkę w
panikę zupełnie niepotrzebnie...

Tak, szczególnie kiedy uwali się telefon i trzeba iść do osiedlowego  serwisu i wybulić ze 4 dychy aby boxem reanimowali fona ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-31 22:49:20
Autor: yendy
która nokia po E50?
On 31 Sie, 22:52, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Tak, szczególnie kiedy uwali się telefon i trzeba iść do osiedlowego
serwisu i wybulić ze 4 dychy aby boxem reanimowali fona ;P

Ale jak się uwali? Przy pomocy programu Phoenix bezproblemowo możesz
wgrać firmware także do "uwalonego" telefonu. Strasz ludzi - czyżby
opy wychodziły z założenia "dobry klient to przestraszony klient"?

Data: 2010-09-01 09:04:53
Autor: Piotr M
która nokia po E50?
Dnia 01-09-2010 o 07:49:20 yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał(a):

[...]

Jak się uwali telefon to masz trupa, Phenix go nie widzi i tyle. Wiem bo  kiedyś sam uwaliłem e51 ;P

Data: 2010-09-01 04:52:53
Autor: yendy
która nokia po E50?
On 1 Wrz, 09:04, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> [...]
> opy wychodziły z założenia "dobry klient to przestraszony klient"?

Jak się uwali telefon to masz trupa, Phenix go nie widzi i tyle. Wiem bo

Kłamiesz jak POlitycy! Jak można uwalić telefon przez wgrywanie
firmware przez usb i Phoenix?
Tylko tak, że poprzez błąd użytkownika (wgrywającego) firmware nie
zostanie wgrany  i telefon nie działa. Tak jak komputer bez poprawnie
zainstalowanego MS windows, Linuksa czy innego systemu operacyjnego.

Tak więc w programie Phoenix jest taka opcja, że można wgrać firmware
na telefon-CEGŁĘ, czyli telefon który "nie wstaje" (którego nie da się
nawet włączyć).

Data: 2010-08-30 21:43:42
Autor: piotrek
która nokia po E50?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9DE3B2523FA7Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

wgraj nowy soft, mnie chodzi bez problemow. e50 sie wieszala. ja mialem ostatnio samsunga u700, slaby w zakresie przyciskow dotykowych, no i sie psul ciagle: przyciski, wyswietlacz czy rozsuwanie .........

ale faktycznie dzis ciezko kupic cos dobrego :( z mojej rekomendacji : e51 ktora uzywam ponad rok i jest ok. ma wifi przez ktore slucham sobie radio bateria dziala dobrze metalowa obudowa, dzwiek ok, e52 mam 2 tygodnie i narazie nic zlego powiedziec nie moge , mialem tez nokie 6500 - badziew i omijac zdaleka.

Data: 2010-08-31 00:00:31
Autor: 1634Racine
która nokia po E50?
piotrek in news:i5h1ql$euq$1mx1.internetia.pl
[......................]
e51  ktora uzywam ponad rok i jest ok.

1.
a jak wyglada sprawa foto? (że zapytam o ten malo telefoniczny gadżet) tzn.
- jakiej max rozdzielczosci foto wykonuje ?
- jakiej foto jest jakosci w subiektywnym ogladzie? szumy, ostrosc itp,itd,inaczej mowiac: "optyka" LEPSZA niz w e50?
- flesz?
- najogolnie: czy lepiej niz w e50?

2.
Jeszcze slowo o glosniku - nie jest gorzej niz w e50 z sila glosu slyszanego?

Data: 2010-09-01 23:38:39
Autor: piotrek
która nokia po E50?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:i5h9ov$2gt$1inews.gazeta.pl...
[...]