ktora peleryna?

Data: 2009-11-14 13:43:36
Autor: Ryszard Mikke
ktora peleryna?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
<http://allegro.pl/item788486634_peleryna_rowerowa.html>
<http://allegro.pl/item792774062_kurtka_peleryna_rowerowa_przeciwdeszczow
a.html>
Co sadzicie o tej pelerynie? To chyba zreszta ten sam produkt...

Sądzimy, że będziesz mieć mokrą dupę.

Oraz, że należy skracać linki.

rmikke

Data: 2009-11-14 16:05:16
Autor: Titus Atomicus
ktora peleryna?
In article <hdmc68$srv$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> Co sadzicie o tej pelerynie? To chyba zreszta ten sam produkt...

Sądzimy, że będziesz mieć mokrą dupę.

Hm. Za pozno. Juz kupilem (co wyraznie wynika z kilku ostatnich postow). I chyba twoje obawy sa bezpodstawne.

Oraz, że należy skracać linki.

E, sa rozne szkoly.

TA

Data: 2009-11-14 20:18:01
Autor: Ryszard Mikke
ktora peleryna?
> [...]

Hm. Za pozno. Juz kupilem (co wyraznie wynika z kilku ostatnich postow).

Pytasz - odpowiadam. Fakt, że trochę po herbacie...

I chyba twoje obawy sa bezpodstawne.

W sumie, dobrze by było, gdyby tak się okazało.
Mam nadzieję, że opiszesz wrażenia po pierwszym użyciu :)

Swojego widzimisia opieram na zdjęciach - w jednej aukcji tył na wszystkich
zdjęciach jest starannie pominięty, w drugiej widać, ze jest jakiś strasznie
krótki...

> Oraz, że należy skracać linki.
> E, sa rozne szkoly.

Stanowczo bardziej uważam zwolenników tej od skracania przydługich linków.

rmikke

--

ktora peleryna?