ktora siec?

Data: 2009-02-22 16:44:30
Autor: StGo
ktora siec?
Witam,
ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio do tego drogo itp.
Macie jakies swoje opinie?
Pozdrawiam
StGo

Data: 2009-02-22 17:31:43
Autor: Rex
ktora siec?
StGo pisze:
Witam,
ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio do tego drogo itp.
Macie jakies swoje opinie?

Jeśli chodzi o systemu prepaidowe, to przy większych doładowaniach najniższe ceny do wszystkich sieci ma Play. Stawka nominalna to 49 gr/min do wszystkich. Przy większych doładowaniach moją dobre bonusy. I tak:
- doładowanie 50 zł -> 20 zł bonus, razem: 70 zł,
- doładowanie 100 zł -> 50 zł bonus, razem: 150 zł,
- doładowanie 150 zł -> 150 zł bonus, razem: 300 zł.

Ja zwykle zasilam konto za 100 zł, na koncie pojawia się 150 zł. Przy tym doładowaniu RZECZYWISTA CENA jednej minuty do wszystkich sieci wynosi niecałe 33 gr/min. Przy doładowaniu za 150 zł (z bonusem: 300 zł), stawka za minutę to tylko 24,5 gr.

Z tym, że w Play'u są dwa knyfy:
1. Bonus trzeba wykorzystać w ciągu 30 dni od doładowania konta.
2. Niewykorzystana kasa w okresie o który zostaje przedłużony okres ważności konta, przepada - tzn. nie przechodzi na kolejny okres.

Jeśli te dwa knyfy Ci nie przeszkadzają, to możesz brać Play'a w ciemno.

Nie wiem jak wyglądają ceny u nich w abonamencie i usługi międzynarodowe, ale przypuszczam, że też są konkurencyjni.

Pozd,
Rex

Data: 2009-02-22 18:12:13
Autor: JoteR
ktora siec?
"Rex" napisał:

[...]

To chyba w tzw. starym Play?

Z tym, że w Play'u są dwa knyfy:

3. Taka karta jest już praktycznie niedostępna - od roku jest sprzedawany NPK.

JoteR

Data: 2009-02-22 21:46:58
Autor: Grzexs
ktora siec?
3. Taka karta jest już praktycznie niedostępna - od roku jest sprzedawany NPK.

4. Ludzie mogą nie chcieć do ciebie dzwonić ze względu na stawki przeważnie wyższe, niż do innych sieci.

Grzexs

Data: 2009-02-22 22:19:47
Autor: JoteR
ktora siec?
"Grzexs" napisał:

4. Ludzie mogą nie chcieć do ciebie dzwonić ze względu na stawki przeważnie wyższe, niż do innych sieci.

No, to akurat zaleta. Jeśli kogoś przed zadzwonieniem do mnie powstrzymuje fakt wydania 10. czy 20. groszy więcej i zamiast tego zadzwoni do Zenka, gdzie ma "darmowe" minuty, to znaczy się, że nie miał nic ważnego do przekazania. I pozostaje się złośliwie cieszyć, że to Zenek musi wysłuchiwać historyjek o Maryni D., bo wszak dzwoniący musi wygadać te "promocyjne" minuty, żeby mu żal rzyci nie obkurczył, jak przepadną ;->

JoteR

Data: 2009-02-22 22:57:33
Autor: Edward Malinowy
ktora siec?
"JoteR" news:gnsfhn$h0t$1inews.gazeta.pl

[...]

Można też inaczej to wytłumaczyć - dla Zasady nie zadzwoni do Ciebie i nie
zaprosi Cię na piweczko bo wyjdzie z założenia, że nie będzie dokładał do
interesu. W końcu kiedy nie wykona tej rozmowy na imprezę przyjdą tylko
znajomi, którzy mają telefon w Orange, Erze czy Plusie. A jaki z tego
morał? - Przyczynisz się do tego, że imprezujący będą mili więcej piweczka
do wypicia co napewno ich nie zmartwi a wręcz przeciwnie :)

I pozostaje się złośliwie cieszyć, że to Zenek musi wysłuchiwać
historyjek o Maryni D., bo wszak dzwoniący musi wygadać te "promocyjne"
minuty, żeby mu żal rzyci nie obkurczył, jak przepadną ;->

A ten Zenek mądra głowa przyszedł na imprezę, usiadł wygodnie w fotelu,
sączył sobie zimne piweczko, opowiadał o tylnej części ciała pewnej pani
itp. a promocyjny minuty zostawi aby zadzwonić np. do mnie i reszty osób w
ramach rewanżu aby na nowo wspólnie delektować się piweczkiem z tymi, którzy
nie są w play :)

Pozdrawiam gorąco! :)

Data: 2009-02-22 23:05:15
Autor: Jan Drawski
ktora siec?
Można też inaczej to wytłumaczyć - dla Zasady nie zadzwoni do Ciebie i nie
zaprosi Cię na piweczko bo wyjdzie z założenia, że nie będzie dokładał do
interesu.

Zadzwoni bo tez bedzie tak jak i ja niedlugo w Play :))

Data: 2009-02-23 00:33:41
Autor: JoteR
ktora siec?
"Edward Malinowy" napisał:

[...]

Jak go nie stać na te kilka czy kilkanaście groszy na telefon, to i na piwo go nie będzie stać. Więc po co ma dzwonić? ;->

JoteR

Data: 2009-02-23 15:59:33
Autor: Edward Malinowy
ktora siec?
"JoteR" news:gnsncs$j6h$1inews.gazeta.pl

Jak go nie stać na te kilka czy kilkanaście groszy na telefon, to i na
piwo
go nie będzie stać. Więc po co ma dzwonić? ;->

Sprawa jest IMO bardziej złożona. Mianowicie - piwo stanowi większy
priorytet niż telefoniczna rozmowa :)

Data: 2009-02-23 23:39:57
Autor: SDD
ktora siec?

Użytkownik "Edward Malinowy" <edwar.malinowy@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:gnueie$6dm$1news.interia.pl...

Sprawa jest IMO bardziej złożona. Mianowicie - piwo stanowi większy
priorytet niż telefoniczna rozmowa :)

Dokladnie. Mam nadzieje, ze juz wkrotce paczki towarzyskie podziela sie na tych z Playa i reszte :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-23 08:12:57
Autor: ALEX Lodzermensch
ktora siec?
Edward Malinowy ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

W rzyć kopnąć takich kumpli. A skoro tacy oszczędni to niech się na tam-tam przestawi: nieskończona ilość darmowych minut. W Afryce w XIX działało znakomicie. Jedyny minus że brak bębnów za 1 zł w promocji ;->

- Przyczynisz się do tego, że imprezujący będą
mili więcej piweczka do wypicia co napewno ich nie zmartwi a wręcz
przeciwnie :)

Piwo za 10 czy 20 gr? Powiedz gdzie takie sprzedają a zaraz kupię ilości hurtowe ;->

I pozostaje się złośliwie cieszyć, że to Zenek musi wysłuchiwać
historyjek o Maryni D., bo wszak dzwoniący musi wygadać te
"promocyjne" minuty, żeby mu żal rzyci nie obkurczył, jak przepadną
;->

A ten Zenek mądra głowa

Jakby był mądry to wziąłby Play albo Mobilking i miałby w nosie do jakiej sieci dzwoni.

[...]

Może niech zrezygnuje z telefonu -> ile to piwek więcej można podelektować ;->

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-02-23 14:22:37
Autor: ALEX Lodzermensch
ktora siec?
JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

"Rex" napisał:

[...]

Play Karta

Z tym, że w Play'u są dwa knyfy:

3. Taka karta jest już praktycznie niedostępna - od roku jest
sprzedawany NPK.

Jak najbardziej jest dostępna, trzeba jedynie poszukać. Właśnie taki starter widziałem.
BTW NPnK, nie NPK.

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-02-22 18:55:07
Autor: Jan Strybyszewski
ktora siec?
StGo pisze:
Witam,
ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio do tego drogo itp.
Macie jakies swoje opinie?

Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

Data: 2009-02-23 20:00:43
Autor: Xent
ktora siec? Mova.

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gns3hr$l2e$1inews.gazeta.pl...
StGo pisze:
> [...]
> do tego drogo itp.
> Macie jakies swoje opinie?

Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

    Mova. Podstawowa opłata to 49 gr/min.

Data: 2009-02-23 14:23:39
Autor: Jacek Erazmus
ktora siec? Mova.
On 23 Lut, 20:00, "Xent" <xent_ni...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@w.pl> napisał w wiadomościnews:gns3hr$l2e$1inews.gazeta.pl...

> Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

    Mova. Podstawowa opłata to 49 gr/min.

I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-02-23 23:41:29
Autor: SDD
ktora siec? Mova.

Użytkownik "Jacek Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:2be15dd7-75fb-4c4f-9160-bfb5be8192ber4g2000yqa.googlegroups.com...

I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

Starter mozna kupic na Allegro a potem, to juz tylko wystarczy regularnie czytac grupe.:)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-24 16:24:08
Autor: Tomaszek
ktora siec? Mova.
SDD pisze:
Starter mozna kupic na Allegro a potem, to juz tylko wystarczy regularnie czytac grupe.:)

Mylisz się drogi przyjacielu. Kody z paragonów nie przedłużają ważności konta, więc i tak i tak trzeba co jakiś czas odwiedzić Carrefour, żeby doładować konto
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-02-24 07:01:46
Autor: Jan Strybyszewski
ktora siec? Mova.

StGo pisze:
[...]

Nie ma takiej potrzeby, potrzebny jedynie kod a nie zakupy.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

Data: 2009-02-23 08:50:15
Autor: Tomaszek
ktora siec?
StGo pisze:
[...]

Mobilking - wszędzie 39gr

Data: 2009-02-26 01:32:01
Autor: ąćęłńóśźż
ktora siec?
Sferia na Sferię i stacjonarne (w tym na voip):  12-24 gr/min.
Ale na klasyczne komórki drogo.
Tak czy inaczej jest cała masa ludzi, którzy nosa poza Warszawę nie wychylają, a nieświadomi nomadycznej oferty Sferii kupują komórkowca.
Chociaz jak na razie w metrze i niektórych garażach (np. pod centrami handlowymi) pierwsza trójca górą.
JaC

-- -- -

ktora siec jest najtansza?

ktora siec?