ktora siec?

Data: 2009-02-22 18:55:07
Autor: Jan Strybyszewski
ktora siec?
StGo pisze:
Witam,
ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio do tego drogo itp.
Macie jakies swoje opinie?

Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

Data: 2009-02-23 20:00:43
Autor: Xent
ktora siec? Mova.

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gns3hr$l2e$1inews.gazeta.pl...
StGo pisze:
> [...]
> do tego drogo itp.
> Macie jakies swoje opinie?

Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

    Mova. Podstawowa opłata to 49 gr/min.

Data: 2009-02-23 14:23:39
Autor: Jacek Erazmus
ktora siec? Mova.
On 23 Lut, 20:00, "Xent" <xent_ni...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@w.pl> napisał w wiadomościnews:gns3hr$l2e$1inews.gazeta.pl...

> Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

    Mova. Podstawowa opłata to 49 gr/min.

I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-02-23 23:41:29
Autor: SDD
ktora siec? Mova.

Użytkownik "Jacek Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:2be15dd7-75fb-4c4f-9160-bfb5be8192ber4g2000yqa.googlegroups.com...

I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

Starter mozna kupic na Allegro a potem, to juz tylko wystarczy regularnie czytac grupe.:)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-24 16:24:08
Autor: Tomaszek
ktora siec? Mova.
SDD pisze:
Starter mozna kupic na Allegro a potem, to juz tylko wystarczy regularnie czytac grupe.:)

Mylisz się drogi przyjacielu. Kody z paragonów nie przedłużają ważności konta, więc i tak i tak trzeba co jakiś czas odwiedzić Carrefour, żeby doładować konto
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-02-24 07:01:46
Autor: Jan Strybyszewski
ktora siec? Mova.

StGo pisze:
[...]

Nie ma takiej potrzeby, potrzebny jedynie kod a nie zakupy.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

ktora siec?