ktora siec?

Data: 2009-02-23 08:50:15
Autor: Tomaszek
ktora siec?
StGo pisze:
Witam,
ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio do tego drogo itp.
Macie jakies swoje opinie?
Pozdrawiam
StGo

Mobilking - wszędzie 39gr
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-02-26 01:32:01
Autor: ±ćęłń󶼿
ktora siec?
Sferia na Sferię i stacjonarne (w tym na voip):  12-24 gr/min.
Ale na klasyczne komórki drogo.
Tak czy inaczej jest cała masa ludzi, którzy nosa poza Warszawę nie wychylaj±, a nie¶wiadomi nomadycznej oferty Sferii kupuj± komórkowca.
Chociaz jak na razie w metrze i niektórych garażach (np. pod centrami handlowymi) pierwsza trójca gór±.
JaC

-- -- -

ktora siec jest najtansza?

ktora siec?