ktora siec abonament do 50zł?

Data: 2009-10-29 07:48:39
Autor: Amir
ktora siec abonament do 50zł?
W ktorej sieci w cenie do 50zł dostanę najwięcej minut do wszyskich sieci?
obecnie w erze mam 170min za 50zł

oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie
czy to dobra oferta i ktorys operator moze ją przeskoczyć?

dzięki za odpowiedz
pozdrawiam

PS nie interesuje mnie telefon nowy

Data: 2009-10-29 09:36:59
Autor: MM
Amir pisze:
[...]

One Play bez telefonu na 12 miesięcy

One Play 65 za 45zł (166min) przez cały okres umowy.
Do wyboru jeden darmowy pakiet dodatkowy 50 minut do wszystkich
lub 100 min do play i stacjonarne.
A więc oferta 300 minut od ery pod warunkiem że do wszystkich wychodzi korzystnie.

Max

Data: 2009-10-29 11:44:35
Autor: tomek

Bardzo dobra propozycja. Play może się zbliżyć ofertą One Play 95 na 6 miesięcy czyli za 47,5 zł. dostajesz 243 minuty http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_One_Play_bez_Telefonu__6_1_09_2009.pdf . Można chyba w tym abo wykupić pakiet 100 minut na stacjonarne i do Play za 5 zł. ? http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Pakiet_minut_do_Play_i_na_stacjonarne_16_04_2009.pdf . Ewentualnie Play dla Firm bez telefonu na 12 miesięcy za 50 zł. netto jest 380 minut do wszystkich i 3000 minut do Play i na stacjonarne http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_Umowa_bez_telefonu_od_17_06_2009.pdf .

Data: 2009-10-29 22:37:10
Autor: ToMasz
Amir pisze:
[...]

wydaje mi sie ze 50zł to jeszcze nie kwota gdy abonament opłaca sie "z
marszu". w orange prepaid za 50zł masz pi razy oko 700 minut w sieci,
albo ok 200 poza. jednak w innej "taryfie" beziesz miał ok 300 minut w
sieci ale za to rozmowy z 1 numerem bez ograniczen. Dalej przesądza twój
biling. do jakiej sieci masz najwiecej rozmów?

ToMasz

Data: 2009-10-30 14:09:04
Autor: Amir
> [...]
sieci ale za to rozmowy z 1 numerem bez ograniczen. Dalej przesądza twój
biling. do jakiej sieci masz najwiecej rozmów?

sczerze powiem, ze chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo (przelwy bankowe via sms, szybkie  zgłoszenie kradzieży i blokada numeru, mozliwość szybkiego wznowienia numeru, brak obaw przed stratą  łatwego do zapamietania numer 604 xxx yyy numeru który mam   od 97r. i ktory posiada wiele waznych dla mnie kontaktow

i  wygoda,  raz rachunek 50zł, czasami, bez obaw, ze zabraknie kasy na koncie, gdy w waznej sprawie dzwonie
bo mogla by byc dla mnie katastrofa

dzwonie głownie era stacjonarne troche rózne sieci, play bardzo mało tak mi się wydaje bo skąd mam wiedzieć :)

place raz na 3 miesiące.

taką dostałem ostatecznie ofertę

Dodam tylko, ze z roku na rok płacę mniej to tyle dobrze.

Zestawy promocyjne do wyboru:

- Nowa Era 60 - 120 minut lub 360 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 70 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 190
minut miesięcznie w promocyjnej cenie 30,00 zł z VAT
- Nowa Era 80 - 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 120 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 290
minut miesięcznie w promocyjnej cenie 50,00 zł z VAT
- Nowa Era 100 - 220 minut lub 660 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 170 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 390
minut miesięcznie w promocyjnej cenie 70,00 zł z VAT

Dodatkowo, tylko jako Stały Abonent, otrzymuje Pan możliwość dopasowania
taryfy wedle własnych potrzeb w ciągu 60 dni od podpisania aneksu.
Do każdej z taryf może Pan wykupić usługi dodatkowe na warunkach
promocyjnych:

W taryfach Nowa Era 20, Nowa Era 40 i Nowa Era 60:
-Wybrana osoba 200 za 5 zł: 200 minut na połączenia z jednym wybranym
numerem Abonenta Era, Użytkownika systemu Tak Tak lub użytkownika sieci
stacjonarnych
-Weekendy 200 za 5 zł: 200 minut w soboty i niedziele na połączenia do
Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci
stacjonarnych

W taryfach Nowa Era 80, Nowa Era 100:
-Sieć rodzinna - Grupa 3 osobowa za 5 zł: 2000 minut na połączenia wewnątrz
grupy Sieci rodzinnej na każdy numer telefonu
-Weekendy 2000 za 10 zł: 2000 minut w soboty i niedziele na połączenia do
Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci
stacjonarnych.
Zmiany można dokonać samodzielnie poprzez witrynę www.era.pl (opcja
bezpłatna) lub poprzez konsultanta Biura Obsługi Abonenta, 602900 (opcja
płatna 5 zł z VAT)

W taryfie Nowa Era stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z
abonamentu to jedyne 0,49 zł z VAT (w taryfach Nowa Era 80, 100, 120, 200)
lub 0,59 zł z VAT (w taryfach Nowa Era 20, 40, 60) za minutę połączenia, a
koszt SMS-a to 0,20 zł z VAT. Opłaty za połączenia nalicza

Data: 2009-10-30 23:45:47
Autor: Marcin
ktora siec abonament do 50zł?
Witam

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hceohj$cv$1inews.gazeta.pl...

sczerze powiem, ze chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo (przelwy bankowe via sms,

A co to za roznica czy masz prepaida czy postpaida?

[...]

Ale jak zarejestrujesz sobie prepaida to przeciez masz to samo.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-31 14:32:16
Autor: ToMasz
[...]

Orange pop. 3 miesiace: karta zdrapka 50 i przelewSMS 50 + przelew SMS50
Dostajesz: 50zł+75+75( bo płacąc za przelewsms50zł dostaniesz 75 do
wygadania. Alternatywnie, mozna dołaowywac następny miesąc korzystając z
 promocji masz za staż - max30%. Można kombinować z kartami o wiekszych
nominałach, tak czysiak, gorzej nie wyjdziesz.)
wiec mamy 200zł na 3 miesiace, co daje wymiennie 2000 minut w sieci lub
około 698poza. - (na 3 miesiace!)
W porównaniu do tego co anpisałeś byłoby 120min/mies poza + 318minut w
sieci. Jeśli zrezygnujesz z przelewów sms, to z umową na 3 lata mozez
wziać telefon za 1 zł.
JEdnak niemam zamiaru Cie nakłaniać do przejścia na pop-a Podana
"kombinacja" chociaż korzystniejsza jest uciażliwa, i nie każdemu
pasuje. weź jednak moją propozycje jako baze porównawczą: skoro w
prepaidzie można(mieć niskie stawki), to czemu nie w abo?

ToMasz

Data: 2009-10-31 20:49:35
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

[...]

Reasumując - za wydane 150 zł dostaje ok. 698 minut do wszystkich z gwiazdkami.
Czyli za miesiąc  wychodzi 233 minut za 50 zł .
Natomiast co my widziem, prosze wycieczki, w wistującem poście?
"oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie"
Jak rozumiem - cały czas w ramach abonamentu 50-złotowego?

JEdnak niemam zamiaru Cie nakłaniać do przejścia na pop-a Podana
"kombinacja" chociaż korzystniejsza

Hę? W jakiej to arytmetyce 233 jest "korzystniejsze" od 300?

JoteR

Data: 2009-11-01 08:42:17
Autor: ToMasz
JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

1 300 minut to nie zawsze jest 300 minut do wszystkich.
2 w pierwszym poscie piszesz o starym abo i 300  minut
3 w drugim poscie piszesz o realnych abo i nie wspominasz o 300 minutach
stąd moja - taka a nie inna odpowiedź. sperecyzuj co Ci proponują
konkretnie - dostaniesz konkretną odpowiedź.

wyprzedzając:
POP o ile masz 50% (orange+stacjonarne) to już masz 1000+344(na 3m)
czyli 333+120, a tu ta arytmetyka nie jest taka oczywista (rozdizał
kwotowy nie w minutach)
O ile dostaniesz 170wew+120poza+300 bonus - to masz najlepszą taryfe pod
słońcem. (polskim)
ToMasz

Data: 2009-11-01 09:55:15
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Hę? W jakiej to arytmetyce 233 jest "korzystniejsze" od 300?

1 300 minut to nie zawsze jest 300 minut do wszystkich.

Przeczytaj wistującego posta jeszcze raz. Pytanie jest jasne: W ktorej sieci w cenie do 50zł dostanę najwięcej minut do *wszyskich* sieci? Zatem zakładam, że pytający pisze o ofercie, która spełnia jego wymagania. O minutach wewnątrzsieciowych nie ma tam ani słowa.

2 w pierwszym poscie piszesz o starym abo i 300  minut

Przeczytaj wistującego posta jeszcze raz. Amir pisze wyraźnie: "oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie". W starym abonamencie miał 170 min.

3 w drugim poscie piszesz o realnych abo i nie wspominasz o 300 minutach

Fakt, w drugim poście jest to już tylko 290 minut do wszystkich z gwiazdkami. Jednak nadal jest to znacznie więcej niż 233 minuty.

sperecyzuj co Ci proponują
konkretnie - dostaniesz konkretną odpowiedź.

ToMaszu - mnie nic nie proponują, ja jestem szczęśliwym abonamenciarzem, patrzącym z rozbawieniem na pokrętne próby udowodnienia przez apostołów prepaidu, że białe jest czarne i na odwrót.

JoteR

Data: 2009-11-01 17:34:13
Autor: ToMasz
[...]

nic podobnego! Kiedyś było tak ze prepaidoweic to był pryszczes, który
puszczał dzwonki, i abonamenciarze oddzwaniali. Teraz sie to zmieniło.
teraz czasem lepiej jest wziać prepaida niz _tanie_ abo! Tyle ze
_czasem_ i jak ktoś nie chce dodatkowych usług. JEdnak jeśli ktoś
twierdzi ze braknie mu nagle kasy na koncie prepaida, albo straci numer
too.... nieważne.
Tyle tylko
jeśli ma być do "wszystkich" sieci, to stawiam na playa, tyle ze ich
oferty zupełnie nieznam
Co wiecej okazuje sie ze "do wszystkich" juz przy 50 zł opłaca sie
bardziej wydać w Erze abo niż popie.

ToMasz

Data: 2009-11-01 17:47:26
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

patrzącym z rozbawieniem na pokrętne próby udowodnienia przez
apostołów prepaidu, że białe jest czarne i na odwrót.

nic podobnego!

Ależ tak - jeśli tylko ktoś założy wątek o abonamencie, to można mieć stuprocentową pewność, że pojawi się w nim Twój post nawracający na prepaid ;->

JoteR

Data: 2009-11-01 20:00:33
Autor: ToMasz
JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

racja. Tu mnie masz. Szczególnie Jak abo jest 25 zł
ToMasz

Data: 2009-11-01 23:36:04
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

racja. Tu mnie masz. Szczególnie Jak abo jest 25 zł

Dlaczego? Biorąc abonament bez telefonu (a wątkotwórca napisał, że aparat go nie interesuje), dostaje się całkiem sensowne stawki za minutę - ot, choćby w Play 22 gr./min. do wszystkich bez gwiazdek przy abonamencie 22,50 zł. Tym bardziej, że i cyrograf niezbyt długi, raptem 6 miesięcy, co wytrąca z rąk apostołów prepaidu ich koronny argument o długotrwałym uwiązaniu.

JoteR

Data: 2009-11-02 12:04:15
Autor: tomek
[...]

Temat rzeka. Uogólniając i porównując np. ARPU do AUPU w Orange cena za minutę w prepaidzie i postpaidzie wychodzi podobnie. Tylko ARPU postpaida 3,5 raza wyższe ale za to niektórzy klienci mają telefon w cenie niższej niż w sklepie ;) . Odnośnie abonamentów Play to poza abonamentem masz bodaj 49 gr. a we freshu przy doładowaniu za 90 zł. cena spada w okolice 22 gr. do wszystkich plus 30 minut na stacjonarne i play ( promocja program doładowań).

Data: 2009-11-04 19:01:43
Autor: ToMasz
JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

Raz: play to siec poza konkursem. Dlaczego? Bo.. ja potrzebuje zeby do
mnie ludzie dzwonili. Jak ja mam dzwonić do w3, albo do Play, to Play
jest na 4 miejscu. Zazwyczaj przy 2 telefonie mam już załatwioną sprawę.
JEśli mnie chociaż JEDEN na 100 klientów tak samo potraktuje, zadna
oszczędność nie wchodzi w grę.
Wiem ze moze troche przesadziłem, ale za parę i tak sie to zmieni, i
bedziemy wszyscy w Play.
Druga sprawa to.. czy po "wygadaniu" minut z abo, cena zostaje dalej
taka sama?
Trzecia, jak nie wygadam abo, to minuty przechodzą w nieskończoność?

Przeczytaj (jeśli nie czytałeś)
16-10-2009: propozycja orange -totalna sciema:
"Tak wiec w pakietach mam rozmowy nie po 10
gr(or+stac) tylko po 7gr i nie po 29 - reszta tylko 20gr."

OBawiam sie jednak ze znowu mi napiszesz ze jestem apostołem prepaida,
ale zrób tym razem coś innego. Znajdź w W3 taryfe do 45zł( stary abo
TPSA) i porównaj to z pepaidem, w którym non stop masz podwójne
doładowanie, zadarmo cośtam i jeszcze milion bonusów.

ToMasz

Data: 2009-11-04 20:22:43
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Druga sprawa to.. czy po "wygadaniu" minut z abo, cena zostaje dalej
taka sama?

Zależy, jak kto liczy ;->
Cennikowo ta sama, ale przecież ja - jak doskonale wiesz - od ceny minuty odejmuję wartość telefonu ;-)

Trzecia, jak nie wygadam abo, to minuty przechodzą w nieskończoność?

W której sieci? W Plusie na 6 miesięcy, w Play w ogóle nie przechodzą. W innych nie wiem.

OBawiam sie jednak ze znowu mi napiszesz ze jestem apostołem prepaida,

Bo jesteś ;-) Ale jeśli to, skądinąd żartobliwe określenie Ci uwłacza - nie będę go więcej wobec Ciebie stosował.

ale zrób tym razem coś innego. Znajdź w W3 taryfe do 45zł( stary abo
TPSA) i porównaj to z pepaidem, w którym non stop masz podwójne
doładowanie, zadarmo cośtam i jeszcze milion bonusów.

Ależ ja nie jestem od wyszukiwania korzyści płynących z prepaidów - wręcz przeciwnie. To Ty usiłowałeś udowodnić, że za 50 zł miesięcznie pytający może mieć w prepaidzie więcej niż te 300 czy 290 minut, które dostał w propozycji przedłużeniowej. Nie bardzo Ci to wyszło, więc usiłujesz zepchnąć na mnie tę robotę? ;->

JoteR

ktora siec abonament do 50zł?