która sieć ma ważność 1rok

Data: 2014-01-18 10:30:20
Autor: zbigniew
która sieć ma ważność 1rok
Która sieć oprócz Play ma ważność konta 1 rok i jakie ma stawki.
Szukam coś dla dzieciaka
<Z

Data: 2014-01-18 10:33:51
Autor: Klebespachtel
która sieć ma ważność 1rok
W dniu 2014-01-18 10:30, zbigniew pisze:
Która sieć oprócz Play ma ważność konta 1 rok i jakie ma stawki.
Szukam coś dla dzieciaka
<Z

virgin mobile, mobile vikings, orange, w t-mobile usługa płatna.

Data: 2014-01-18 10:36:38
Autor: Klebespachtel
która sieć ma ważność 1rok
W dniu 2014-01-18 10:33, Klebespachtel pisze:
[...]

plus też ma w jednej taryfie, więc w sumie prawie wszędzie ;).

Data: 2014-01-18 12:45:22
Autor: Stefanko
która ... dziecko.

Użytkownik "zbigniew" <zbigniew@eu.uk> napisał w wiadomości

Szukam coś dla dzieciaka
<Z

Ty masz dzieciaka, czy dziecko ?
bo jak dzieciaka, to współczuję.

Data: 2014-01-18 13:00:05
Autor: zbigniew
która ... dziecko.
W dniu 2014-01-18 12:45, Stefanko pisze:

Użytkownik "zbigniew" <zbigniew@eu.uk> napisał w wiadomości

Szukam coś dla dzieciaka
<Z

Ty masz dzieciaka, czy dziecko ?
bo jak dzieciaka, to współczuję.

nie będę złośliwy, to określenie nic złego nie wnosi do mojej rodziny, wszystko zależy od tego jak się traktuje innych i jak się ich szanuję
ale widać masz jakiś problem, jeżeli chcesz mi pomóc to napisz coś sensownego, na pewno pomożesz, innym bardzo serdecznie dziękuję
<Z

Data: 2014-01-18 13:02:06
Autor: zbigniew
która ... dziecko.

wybrałem virgin mobile, maja niezłą ofertę, ale jeszcze spokojnie przeanalizuję

Pozdrawiam wszystkich, dzięki

Data: 2014-01-18 20:39:37
Autor: KS
która ... dziecko.
W dniu 2014-01-18 13:02, zbigniew pisze:

wybrałem virgin mobile, maja niezłą ofertę, ale jeszcze spokojnie
przeanalizuję

Pozdrawiam wszystkich, dzięki

Gdy zarejestrujesz sie do klubu virgin mobile do każdego doładowania dostajesz extra 50%

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-01-19 09:41:12
Autor: zbigniew
która sieć ma ważność 1rok
W dniu 2014-01-18 20:39, KS pisze:
[...]

no właśnie zauważyłem tą promocję, super sprawa ciekawe jak to długo utrzymają, dzięki
<Z

Data: 2014-01-18 23:30:16
Autor: DJ AbelsonÂŽ
ktĂłra ... dziecko.
W dniu 2014-01-18 13:00, zbigniew pisze:
[...]

Ten Stefanko to stary pedofil, wyluzuj

Data: 2014-01-19 09:43:05
Autor: zbigniew
która sieć ma ważność 1rok
W dniu 2014-01-18 23:30, DJ AbelsonÂŽ pisze:
[...]

pomyślałem, że ma jakieś problemy :)

Data: 2014-01-24 16:38:53
Autor: adressss
która sieć ma ważnoœć 1rok
On Sat, 18 Jan 2014 10:30:20 +0100, zbigniew <zbigniew@eu.uk> wrote:

Która sieć oprócz Play ma ważność konta 1 rok i jakie ma stawki.
Szukam coś dla dzieciaka
<Z

Plus na Karte: Rok Waznosci Konta - szukaj takich starterow

29gr/min

Play na Karte: Rok Waznosci Konta - szukaj takich starterow

w T-Mobile trzeba cos placic co miesiac za rok waznosci. Chyba ze
ostatnio cos sie zmienilo?

Orange ????

--
ThinkXtra

Data: 2014-01-24 16:56:20
Autor: J.F
która sieć ma ważno?ć 1rok
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
Która sieć oprócz Play ma ważność konta 1 rok i jakie ma stawki.
Szukam coś dla dzieciaka

Orange ????

Orange jak najbardziej tez.

J.

Data: 2014-01-25 23:49:12
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
która sieć ma ważnoœć 1rok
Dnia Fri, 24 Jan 2014 16:38:53 +0100, adressss@poczta.pl napisał(a):

[...]

można kupić dowolny starter i przejśc na taką taryfę wysyłając SMS lub
kodem --
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/index.php

Data: 2014-01-26 20:10:15
Autor: Jingiel
która sieć ma ważnoœć 1rok

można kupić dowolny starter i przejśc na taką taryfę wysyłając SMS lub
kodem

Lepszej oferty niż Virgin Mobile nie znajdzie.

która sieć ma ważność 1rok